Cuma, Eylül 28, 2007

Her yagmurun arkasindan ....


Iki gündür yagmur durmaksizin yagiyor.Bazen derler, bereket yagiyor diye ama insaninda ici zaman zaman kararmiyor degil.
Gecenlerde yagmur sonrasi,bürodan cikarken camdan baktigimda cok güzel bir manzara vardi,gökkusagi.Hatta bu sefer iki tane, torpilli.Fotografini cekmeden edemedim,umarim bu iyie bir isarettir diyerek.
Birazönce saganak yagmur da tamamen durdu ,ve beklenen an geldi,
TA TAAAAAAAAAA!!!


Herkese ,bol günesli, günesli olmasa da keyifli bir haftasonu diliyorum.Ben de bu haftasani biraz kültürel faliyetlere niyetliyim,en azindan daha önce bahsettigim Albertina´da ki sergiye.

Birde hos sarki ekleyelim, Tony Bennett´den Blue Moon.Böylece , yagmur,günes ve ay üclüsü de tamamlanmis oldu :)

Sevgiler,

Mr.TD

8 yorum:

zynep dedi ki...

iki fotoğraf arasında ki farkı bulun:)
fark = :D

güzel ve keyifli bir haftasonu Mr.TD...

sibella dedi ki...

burda da cokca geliyor gokkusagi delightcim,ben cok seviyorum,hani bir de gunes aciyor ya arkassindan..ben seviyorum yagmuru..bereket ve sans..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
mühim olan da farki farketmek , di mi komsucugum :)

@sibella
bugün,pazar,pirip yine gökyüzü.güzel dileklerine ben de katiliyorum, bereket ve sans getirmesi ümidi ile
sevgiler

mrl's page dedi ki...

Selam T.D.'cim,

Ne çok ihmal ettim seni ama :)

Ofiste zaman olmuyor çoğu zaman yazmak için, herşey yolunda mı kıvamında kontrol edebiliyorum yalnızca...

Gökküşağı fotoğrafına bayıldım,ben de geçen yaz Alınolukta senin ki gibi çifte gökkuşağı fotoğrafı çekmiştim :)
ben yağmuru çok sevenlerdenim.Ne de olsa sonbahar çocuğuyum :)

Sevgiler, iyi haftalar
~mrl~

Punto dedi ki...

Sevgili TD; ülkemizde özellikle İstanbul ve Ankara'da barajlar sıfır noktasına yaklaştıkça yağmur bulutlarını dört gözle bekler olduk. Bu durumda bize bol güneşli değil, bol yağmurlu hafta sonları gerekiyor.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mrl
ihmal durumlari oldu ,neyse bi daha olmasin :D
Yamurun arkasindan gelen ferahlik ve rahatlamanin hissettirdikleri de cok güzel

@punto
Sevgili Punto Amca,
malesef yagmurdan dolayaman barajlar bir yanda, tam anlami ile bosuna aksan akarsular diger yanda.
Ama ben biraz iyi haber vermis olayim, Türkiye de yakinda barajlar ve bunlara bagimli olarak elektrik konusunda cok büyük projeler gerceklesecek,emin olabilirsiniz.

slmlar
TD

Sndrfknella dedi ki...

Küçükken "Gökkuşağının altından geçelim noooooluuuur," diye her tutturduğumda annem ve babam "Ama o zaman erkek olursun," derlerdi :)))) Yağsın yağmur artık buralarda da hakkaten...

Sevgiler :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ordan gecen bülent e...y gibi olur derlerdi :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin