Salı, Eylül 25, 2007

Gitmek mi zor , kalmak mi?

Günaydin,
Nasilsiniz bugün,keyifler yerinde mi?Havalar sular :)?Kisa bir süre icin de olsa birseyler yazmak istedim, arayi cok da sogutmamak icin :D,yogunluktan maillerime bile bakmya firsat bulamiyorum bu aralar.
Play tusuna basarak ,güne baslayalim yine,sessiz,sakin ama derinden :)

Sabah gelirken hergün gectigim köprünün üstünde Tuna Kanali boyunca siralanmis agaclarin artik iyice sonbahara hazirlandigini gördüm,kisliklar giyilmis diyecegim ama ,kisliklara soyunulmus oluyor malasef onlar icin,yapraklarini dökerek.Ama daha ümit var,bir süre daha o güzel sari,kahverengi,kizil tonlari ile eslik edecekler sabahlari bana, umarim :).

Insan hayatinin büyük bir kismini ayriliklar,kavusmalar, vedalasmalar,ugurlayanlarina gözden kaybolmadan önce bir kez daha bakip gülümsemelerle gecirince ,hani derler ya alisiyor diye,aslinda hic de dogru degir,alisilmiyor.
Insan,eger bilmiyorsa,ailenin ,dostlarin,sevgilinin yaninda olmamasinin ne demek oldugunu anliyor.Ama eger bunun da farkinde degilse zaten o kisi icin yapilacak pek bir sey yok,zaten toplum icin bir kayip sayilmaz onun varligi.Insan uzakta da olsa eskikligini hissettirmemek icin cabaliyor,elinden geldigince.
Bu seferki sarki Plain White T´s den,kendilerini myspace den tanitmaya baslayip,daha sonra ünlüler kervanina katilan bir grup.Aslinda daha rock tarzi sarkilarinin arasinda ender de olsa daha yumusak bir parcalari var, "hey there delilah".Bu sarkiyi seyredince ya da dinleyince ayriliklar aklima geldi bir an ,ama sonra da bir sonraki bulusmanin heyacani belki de.


Hepinize güzel bir gün diliyorum,
bol kavusmali,sakin ama mutlu bir gün,

sevgiler,
Mr.T:D

6 yorum:

Adsız dedi ki...

kalmak bana hep daha zor gelmiştir..özlmek,özlemek beklemek heyecan duymak kavuşmak sora yeniden özlemek..ama inatla bu ritüeli yinede istemek,çok istemek.özlüorumm işte yaaa:(soul

zynep dedi ki...

Mr.TD,
bu hafta çok ayrılıklar var:(ama olsun en azından iyi sebepler için gittiklerini biliyorum...

umut, her zaman olacak ve olmalı da...

şarkı çok güzelmiş, teşekkürler

princess dedi ki...

aaaa ben hey there delilah'ı geçen hafta sınıfta yaptım 8. sınıflaraaaa :))) şarkıyı hiç duymamışlar ama çok sevdiler :) lyricleri verdim fill in the blanks şeklinde, şarkıyı dinleyip doldurdular, ikinci dinlemeden sonra tek tek sordum, çoğunu yapmışlar :)) sonra 3. yü çalıp hep beraber söyledik :)) haftasonu şarkıyı indirmişler falan, hocam çok sevdik, başka şarkılar gösterin bize dediler falan filan, yaaaa :) neyse ben en çok şarkının "times square can't shine as bright as you" kısmını seviyorum ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princinn
prensescigim , ben diyorum ya kalp kalbe karsi diye :D

Sarkiyi yazan prensescigimi görmemis, öyle olsa Taksim square diye degistirirdi :D

princess dedi ki...

ahaa haa lokum beyefendicigiimm aşk ol :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

peki :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin