Çarşamba, Ağustos 29, 2007

Mimlendim.Yalanlar...

Sevgili fanfan la tulipe beni mimlemis, konu olarak da yalanlar.

Biraz önce taze bir yalan söyledim.Acentanin beceriksizliginden dolayi müsteriye ulasamadigindan , bizden talep ettigi ucagi iptal ettim, ucus tarihlerinde degisiklik olmus , o yüzden ucus gerceklemiyecekmis diye söylemek durumunda kaldim ucak sahibine,mahcup olmamak icin .

Bunlar sonucta zararsiz yalanlar belki de,kimseye alinmasin,kirilmasin diye söylenen cinsinden.

Bazen de düsünüyorum,bir seyi hic söylememek yalan söylemekten daha mi iyi diye.Hele konu sevgi,ask,ayrilik ise.

En igrendigim yalanlar;
* insanin gözüne bakip da ,sen benim icin degerlisin ,hep hayatimda olmani isterim,ama ayrilalim,sorun sende degil,ben de yalanlari.
* karsisindakine hava atmak icin,benim suyum var,buyum var,diye sallayanlar
* karsisindaki kullanmak,iyi niyetini,samimiyetini suistimal etmek icin söylenen yalanlar
* v.b

En güzel yalanlar;
*insanin sevdiklerini sasirmak,onlari mutlu etmek icin planladigi seyleri ,onlara caktirmamak icin söyledigi yalanlar.Türkiye´ye ancak Ocak ayinda gelecebilecegim gibi deyip telefonda, sonra kapiyi calmak ve ben geldim demek, mesala :D
*sevdiginiz kisi basini omzunuza koydugunda,bazen sorar,rahatsiz etmiyor degil mi diye :D,bu arada omuz coktan uyusmustur,sol taraf hissedilmez ama verilen cevap ,"hayir canim ben cok iyiyim" :D
* ve daha niceleri :D


Herkese güzel bir gün diliyorum,yalancilarinin mumunun yatsiya kadar yanmasi dilegi dile,

slmlar
T:D

Ben de yalan konusu ile ilgili Seyrancigimi, renklipamuklari ve cekirge Berceste´yi mimliyorum.Tabi ki kabul ederlerse, ama eger aa yok olmaz,yapamam derlerse de yalan söylemis olurlar :D , bu da da bir katki sayilir.

6 yorum:

sibella dedi ki...

ay cok tatlisin sen yaw..koptum su omuz olayina:)ama cok dogru soyledin valla..bu bazen bacak da olabiliyor hani,kocaman bacaklar uzerine atildiginda...operim delightcim ya,iyiki varsin,ozlemisim valla okumayi yani...he su tarihte gelicem diyip,kapiyi onceden calmak gercekten harika bir duygu...insanin sevdiklerinin yuzundeki heycani gormek:)yasasin beyaz yalanlar diyelim o zaman..

mrl's page dedi ki...

Bende omuz olayına bayıldım :P
pek sevimli bir yalanmış :)

Beyaz yalanlar gayet sevimli oluyor, özellikle anne-babayı sevindirmek için olanları...

İş ortamında ise, henüz teslimata çıkmamış bir araç rezil olmamak için kaza yapmış olabiliyor mesala...

Sevgiler
~mrl~

zynep dedi ki...

yaşasın tatlı yalanlar:)

ayrıca bu yalan postingine birde elmalı datlı fotoğrafı koysaydın tam süper olurdu kanımca:P

keyifli haftasonları:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
seni cok akrobatik gördüm :D
Ben de seni, daha dogrusu sizi özledim,ileride bir londra mi yapsak nedir?

@mrl
bunu not aliyim,pratik yalanlar arasina :D

@zynep
hep e tatli koyarsam olmaz,yeni postingimde koydum ama ,dondurmali kiz :), iki tatli hatta

B5 dedi ki...

Yalandansa hic soylememek daha iyi, ortaya cikinca guven de yokoluyor.
Guzel yalanlarina bayildim ama yalan diyemem. Eski dilde muhakkak bir baska tanimlamasi vardir, ama yasim tutmuyor :D...
Sevgiler,

ps:"Sorun sende degil bende" hala soylenir mi acaba, pek bayik Turk filmi gibi hakikaten.. Biraz daha yaraticilik o kisiler icin... :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5
insan bir kisiye deger verince ve onun buna degdigini saninca,böyle seylere inaniyor hala, aptal yerine kyouldugunu sonradan anlasa da.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin