Cuma, Ağustos 31, 2007

Sweet Child....

Herkese selamlar,
hazirmiyimiz , evet , play tusuna da basalim.Sweet Cild of mine´in biraz daha sakin bir versiyonu.Schönbrunn daki dünyanin en eski hayvanat bahcesinde dolasirken karsilastigim sirin bir bayan bu sefer ki konumuz ya da konugumuz diyim :D

Ilk önce asagidaki fotodaki acidan gördüm onu ,süper saclari ,kiyafeti gözüme carpti.
sonrada Kentucky Fried Chicken tarzi ,löplöp bacaklari, aciktim ben de bu arada galiba :)


Daha sonra yüzünü de döndü,elinde dondurmasi sapur supur yiyiyordu,o sirada yanindaki cocougun elindeki dondurmayi da gördü,herhalde ondan da canini cekti, ya da icinden " sen bu isi bilmiyorsun,dondurma öyle degil böyle yenir" diye anlatmaya basladi.


Arasira da arkasina dönüp, " bakiyormusun, ögrendin mi birseyler" diye cocuga döndü herhalde.


Bu da böyle tatli bir kücük hanimin, tatli bir macerasi idi,

hepinize güzel bir haftasonu diliyorum,tatli anilar ,tatli sohbetlerle dolu,öyleki yeni haftaya basladiginizda tadi damaginizda hala kalsin,güzel bir haftaya baslangic yapin,

sevgiler,
T:D

8 yorum:

Punto dedi ki...

Çocuklar ne kadar masum? Hep öyle kalabilseler.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@punto
dogru söze nedir :D

Sndrfknella dedi ki...

Ne şeker şey bu böyle :))))))

Sevgiler :)))

zynep dedi ki...

çok cici bu cadı, hele o mini eteğine bayıldım doğrusu :)
müzikde çok hoş:D Mr.TD dondurma sende yedin mi ehehe...

sana da güzel bir hafta diliyorum...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
tatli cadi :)

@zynep
abiye söyle de sana da alsin , saclarini da örersin :D

hehe , yedim tabi ki, ama benim fotografimi kimse cekmedi :(, yaramaz cocuk TD diye.

renklipamuklar dedi ki...

Şu resimleri her gördüğümde küçük cimcime'nin elinde ki dondurmayı alıp yiyesim geliyor:P

Nerde tingirti orda buluntu oldum ben şu gırtlak mevzusunda... Kendimden utanıyorum o kadar yani:D

Hanife dedi ki...

Kentucky friedn tarci bacaklar kismina bayildim. Ne benzetme ama:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@renklipamuklar
seni cok ac gördüm RP :),öglen ne yiyiyoruz onu düsün sen :)


@hanife
öyle ama :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin