Pazartesi, Ağustos 13, 2007

Renkler,cicekler ve ördekler :)

Schönbrunn Sarayi Viyana´da en sevdigim yerlerden biri,yaz olsun kis olsun ayri güzel.Hele bir de yazin tüm cicekler acinca,bir anda bahceye yerlestirmiyorlarmi, o zaman tam bir renk cümbüsü oluyor.Insan gercekten de izlemeye doyamiyor.

Park alaninin icindeki binalardan biri de Palmenhaus denilen, celik konsturuksiyonlu bir cesit sera.Icinde binlerce cesit bitki ve agac var.


Orada dolasirken ,kimi gördüm dersiniz,gecenelerde Tuna adasindaki ördeklerin akrabalarini,sanirim oradaki piknikcilerin elinden kacip buralara kacmislar :D



Hepinize yine rengarenk,sevgi dolu bir hafta diliyorum.Güzel iki sarki ile de bu postingi bitirelim.Billy Talent´den "Surrender",

ve "Fallen Leaves"

sevgiler,
T:D

12 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD,
ne güzel böyle rengarenk parklar, bahçeler çiçekler :D ayrıca o kaçan ördekler oradan değil de sanki onların torunları gibi hihih:P
güzel bir hafta diliyorum, sevgiler...

A cup of Caffein dedi ki...

Mr. TD.

yahuuuu ben burayı biliiyorum... Yazın dad ayrı bir güzel gözüküyormuş ben karlar atında görmüştüm orayı...
selamlar...

renklipamuklar dedi ki...

Bahçe gerçekten çok güzelmiş.
Ama bana haram böyle yeşil, çiçekli yerleri gezip görmek:(

Ne zaman gitsem bi hapşuruk bi kaşıntı tutar epey eziyet çeker, dayak yemiş gibi dönerim eve :D

Ördekler de pek besiliymiş, butlu yerinden bi porsiyon alayim ben :P

Hande dedi ki...

Gerçekten çok nefis görünüyor. Sevgiler...

Daphne dedi ki...

hehe...pek ac gordum seni renklipamuklarim..

bizim buralarda da dolu boyle rengarenk, cicekli, bocekli, ordekli, sincapli parklar...insana nasil huzur veriyor di mi?

Zeynep Seda dedi ki...

Aaa, ee bunun aynisindan burada da (Ingiltere) vaarr! Kew Garden diyoruz biz buradakine. Cicekler cok super cikmis.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
parklar bahceler senin isin zynep :)
,sen seversin böyle seyleri.

@acoc
bir de yazin görmek lazim artik, bekliyorum :D

@renkli pamuklar
Sen aciktin yine galiba, yap bi marmaris büfe :D

@hande
tskler :D

@daphne
siz de olsa ne yazar , havaniz kötü , he he ,bizimkiler daha güzel :D

@zeynep seda
uzun bir aradan sonra buralarda gördügüme sevindim,tekrar hosgeldin :D

Sndrfknella dedi ki...

Peyzaj okuyan her öğrencinin mutlaka görmesi gereken bahçe düzenlemelerinden biri bence :)))

Sevgiler :)

Fanfan La Tulipe dedi ki...

Mimlendiniz cicim. Konumuz en guzel yalanlar!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
peyzaji birak,sanat okuyanlarinda görmesi gereken bir olay bence :D

@Fanfan La Tulipe
Inanmiyorum, yalan söylüyorsun :P

parkçı dedi ki...

Mr.TD,
parkları severim ama oralarda da amma bahçe var gez gez bitmez:D

Daphne dedi ki...

Ben de gelicem Marmaris Büfe'yee, heeeyy beni bekle :P
Hadi TD atla gel sen de, tostlar benden :D

Nasıl güzel burası, karşımda inanılmaz bir İstanbul manzarası var şu anda...çektim fotosunu dönüşte eklerim..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin