Cuma, Ağustos 24, 2007

Love is in the air ve Cafe Sluka

Gecenlerde bir email geldi , aslinda birkac gün de gec görmüsüm.Birisi bana mutlaka ulasmasi gerektigini yazmis.Merak edip mail attim,kusura bakmayin maili biraz gec gördüm umarim önemli bir seyi kacirmadim dedim.

Hikaye söyle :
Esi Viyana da yasayan Ugur ,dogumgününde ona süpriz yapmak icin bir pasta yollamak istiyormus, benim bu konuda ona nasil yardimci olabilecegim sordu.Ben de ona calistigim yerin oldukca yakininda olan Sluka`da oldukca güzel pastalarin

oldugunu,internet üzerinden de siparis verilebildigini söyledim.Onunla beraber internetteki sayfalari dolasip,pastalari anlatmaya calistim,siparis formunu da Türkce´ye cevirip ona yolladiktan sonra beklemeye basladim.


Sonra siparisi verdigi haberi geldi,ben de asagi pastahaneye inip mailin gelip gelmedigini kontrol ettim,iyi ki de gitmisim ,türkce karaklterlerden dolayi emailin bir kismi tam okunmuyordu.Daha sonra bilgileri kisaca almanca olarak yazarak onlara verdim.Ve artik beklemeye koyulduk.Gecen pazartesi Sluka´yi arayip , pastanin yerine gidip gitmedigini sordum,tam zamaninda gönderildigini, hatta iceriye girmeden önce mumlarini bile yaktiklarini söylediler( Mum fikri Ugur´a ait)
Nerden nereye, bu vesile ile de güzel bir süprize yardimci olabildigim mutluyum aslinda,artik bundan sonra yeni siparislere de acigiz :D , TD -organizasyon :D






Bu haftayi güzel seylerle kapatalim istedim,sevgi dolu,keyifli bir haftasonu diliyorum hepinize.Havalar nasil olursa olsun ,sizin havaniz iyi olsun.Tatli yiyelim,tatli konusalim :D

sevgiler T:D

11 yorum:

dilayra dedi ki...

vay alçak vay!!
şimdi bu gazla ben gidip bir güzel pasta yiyeceğim, sonra da hafta sonu duble spor olayına gireceğim:((
öf ya TD, öf ya...
bir rahat bıraksan anacım.. gözlerime bayram yetmiyor işte, mideme söz geçiremiyorum sayende!
:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

geldin de ismarlamadik mi drcugum :D
istedin de yollamadik mi drcugum :D

:D

zynep dedi ki...

ama olmaz ki,

neyse şimdi yiyebiliriz artık, çünkü sonbahar geliyor hehehe kazaklarla kiloları kapatabiliriz ama ama olmaz ki...
hele o son fotoğraf yarım kalan pasta hain TD:D

güzel 1 haftasonu diliyorum ve elbet bir gün seni oralarda yerken çekecek olan olacaktır diyorum...

sevgiler:)

archisugar dedi ki...

Ay ne kadar guzel bir surprize yardimci olmak... harika bir sey. Yuzumde gulucuklerle okudum. Pastalar da cok istah acici... olmaz ki, bu da yapilmaz ki.
:-)
Esra

Adsız dedi ki...

Sevgili TD. aslinda mumlarin yanik halde iceri girmesi fikrinin benim tarafia ait oldugunu da soyleseydin diyorum :) cok tesekkur ederim. sayende kendi basima birseyler basardim. buradan taa oralara. cok mutlu oldum. tekrar tekrar tesekkurler. umarim gunun birinde sana ismarlayacagim o pastadan ;)
sevgiler
uur

B5 dedi ki...

Uzaktaki ese dogumgunu surprizi! Ne hos.. Senin ilgilemmen de...
Sluka'yi deneyecegim, ne zaman bilemesem de...

celerone dedi ki...

Td selam,

Viyanaya değil ama Salzburg'a geliyorum eylülde. Zamanım az, viyanaya geçemeyeceğim. Salzburg için önerilerin var mı? Bilsen bilsen sen bilirsin :)

Selamlar,

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
bikini zamani gecti ,hadi kurtardiniz yine :D
o pastanin yarisi kimbilir nerde, ben yemedim valla, bu seferlik :d


@archisugar
yapilir ,yapilir :D
benim ismim hain T:D

@uur
yaziyiyi düzelttim :)
umarim süpriz amacina ulasmistir.
yardim edebildiysem ,ne mutlu bana

@B5
b5cigim, gel de yiyelim artik,iyice bir yerlesin de ,bir kacamak yaparsaniz artik eniste ile :D

@celerone
Aaaaa, Salzburg a gelip de beni ziyaret etmemek ha,öyle olsun,peki peki.Insan günübirlik bir viyana kacamagi yapar en azindan.

celerone dedi ki...

TD'ciğim,

Viyanaya da geleceğim. Hem de birkaç kez sanırım. Salzburg programı dar, o yüzden kaçamıyorum.

E hani tavsiye? Hep sitem hep sitem :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celerone
tavsiyeleri en gec yarina kadar toplayip yazmaya calisirim ;)

Sndrfknella dedi ki...

Offffffff... yani şu pastaları pek bir yakından görmüş biri olarak bir daha deriiiin bir offff çekiyorum. Ağzım sulandı resmen sabah sabah :)) Ancak fırsat bulabildim yorum yazabilmek için. Yolum bir daha o taraflara düşerse şayet diğerlerinin yanısıra şu beyaz pastanın da tadına bakmak isterim ;)))

Sevgiler :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin