Pazartesi, Ağustos 06, 2007

Kelebekler vakti...

Sevgili Dilaracagim da sayfasina Kelebekleri koymus,onu da görünce artik bu videoyu koyma vakti geldi dedim kendi kendime.
Rathaus un önündeki festival sirasinda gösterilen fimlerden önce Viyana Belediyesinin kisa bir tanitim reklami var, her seyredisimde tebessüm ettiriyor.

Sabah otobüste yan yana oturan kizle erkegin heyecanlari, Prater de gökyüzüne yükselen cocuk,parkta gazete okuyan yasli evli cift,birbirlerine yaptiklari "cilveler",.......



Müzik olarak aslinda yeni bir düzenleme,ben özellikle kemanlarin oldugu kisimlari cok begeniyorum.
orjinali söyle;This is the Dream of Win and Regine ,söyleyenler Final Fantasy


Bu sarkinin kendi videosu da var tabiki, seyretmek isteyenler icin buyrun efendim;


Herkes icin güzel bir hafta olsun,gözacip kapayincaya kadar gecsin,haftasonu gelsin.

Karninizdaki kelebeklerin
hic eksilmemesi dilegi ile,
sevgi ile kalin,

T:D

10 yorum:

dilayra dedi ki...

parca hosmus:)
ne guzel her yerler kelebeklerle dolu:))

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

karnima kelebekler yerine sinav heyecanlarinin yansimalari giriyor.. okul bir bitsin, dunya turuna cikip, prince charming'i bulup kelebek siparisi verecegim, soz!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
kelebekleri vurmasinlar :D

@ny muhtari
o kelebekler daha cok matkap seklinde sivrisinekler ,bende de olur zaman zaman.

Burda charming diye ISLAK tuvalet kagidi var,kih kih :D

Sndrfknella dedi ki...

Ben bu aralar 40-50 tane kelebek yutmuşum sanırım... hepsi birden kanat çırpınca bir pır pır ediyorlar ki sorma gitsin ;))

Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

muhteşem bir video...

hepsi oyle tum arsivi taramama imkan yok ancak, zamanım elverdigince gezindim =) hepsi super...bunca video ve hep en basarılıları
tebrikler,
Tunay KÖKSAL

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
Ben sana Schönbrunn da gezerken, Kelebek evinde esneme dedim :D,garibanlarin yarisini yutmussun :D


@T.K
tesekkürler, gezintiye devam :D

Hande dedi ki...

Gerçekten çok hoş bir video. Blogunuz da çok güzel . Sevgi dolu, sıcak, samimi ve insan sevgisiyle dolu. Çok beğendim. Sevgiyle kalın...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@hande
hosgeldiniz:D
güzel sözleriniz icin tesekkürler,her zaman beklerim :D

slmlar
TD

A cup of Caffein dedi ki...

helllooooo MR.TD.
Geldim gördüm dinledim...:-)

A cup of Caffein dedi ki...

helllooooo MR.TD.
Geldim gördüm dinledim...:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin