Çarşamba, Ağustos 01, 2007

Her eve lazim.....

Tchibo yine döktürüyor,önümüzdeki hafta cikacak mallar arasinda ben favorimi sectim.Hep böyle bir sey aramistim,yillardir bekliyordum.Ve iste karsinizde , Cd calarli mini buzdolabi :D.Her eve,büroya,arabaya,yazliga lazim.Hatta piknige giderken bile alinabilir.



Bir de kapagi acikken bir görüntü var,onu da paylasmak isterim sizlerle;


Buna uygun bir de sarki, Vanilyali Dondurma abiden, Ice Ice Baby :D


Herkese serin bir gün,dopdolu barajlar diliyorum.
slmlar
T:D



p.S
Fotograflar, www.tchibo.at sayfasindan alinma.Link olarak Ingiltere Tchiboyu veriyorum,cünkü Türkiye´deki arkadaslarin hala bir sayfasi yok.Zaten google da Türkiye Tchibo diye aratinca benim sayfam cikiyor :D

photo copyright tchibo

18 yorum:

Rainmaker dedi ki...

Çiboo, Ankara'ya açıldı bile.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@rainmaker

gözünüz aydin :D,gelecek ürünleri yabanci sayfadan takip edebilirsiniz.Zaten tüm ürünler gelmiyor sanirim,ama yine de idare ederler.

Sndrfknella dedi ki...

Kanımca bu dolaba karpuz sığmaz :D kih kih :))

mrl's page dedi ki...

Süpermiş :)

Neden zamanın bu kadar gerisinde kalıyorlar anlayamıyorum! web bence bağdat caddesindeki mağazadan önemli!

Bende uğramalıyım bugünlerde Tchiboya...

ice ice hé :)
~mrl~

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella

tabi ki tam karpuzu buzdolabina tikan pek ülke yok :) ,design hatasi olmus herhalde.yumurta gözünün yaninda bir da ,karpuzluk lazim :D


@mrl
ben yakinda acarim burda bir sayfa artik,siparisleri alip satarim :D

Asude dedi ki...

Dün gece uzun uzun Tschibo'da dolaştım. Süet pembiş bir ayakkabı nasıl 14,95 olur kardeşim? :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@asude
:D ,yapiyorlar valla, cok kötü de olduklarini söyliyemem sattiklarinin.
Sürümden kazaniyorlar herhalde,lazim sa ayarliyim yani :D

Daphne dedi ki...

supermis :) bende dusunuyordum TD bizim schnitteleri nasil getirecek diye? alirsin iste portatif bir buzdolabi, takarsin cdnide, dinleye dinleye gelirsin, schnittelerde bozulmaz :P

guzel guzel de biraz cagin gerisinde kalmis bu buzdolabi, cd calar mi kaldi, mp3 olmasi lazimdi onun.

Adsız dedi ki...

Sanki bir yerlerde gördüm ben bu aleti süper bişi yaaa ama ne kadar kullanışlı olur bilemiyorum hacmi açısından diyorummm ...
İYi haftasonları
nermin

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@daphne
ya millet milchschnitte derdine düstü valla :D
Bitti , bitti ,yok, artik üretilmiyormus :D

@gabri3l
bana sayfamin altindaki email adresinden ulasabilirsiniz

@nermin
karpuz sigmaz,zeytinyaglilar da kap olarak zorlayabilir.
Büroda masaaltinda tutabilirsin , ya da odanda :D

Berceste dedi ki...

Kızlar alt tarafı bir milchschnitte istediler, sen de amma yaptın hocam! Fabrikayı kapattırsaydın bari :P Hani burada Cadbury'de sorun çıktığı gibi, e-coli falan var deseydin, derken de koli ile gönderseydin :D Ben bile çatlayacağım merakımdan. Defne çözümü de bulmuş, erir falan da diyemezsin valla!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
tamam kizlar :D
birseyler düsünecegiz artik.
olmadi sogutmali container ile yollariz :D

renklipamuklar dedi ki...

Aaa! ben yeni gördüm bu post'u. İş güç derken boşladım biraz blog camiasını:(
Neyse uzatmayayım. Tchibo ya ben söyledim o dolabı piyasaya sürün diye Mr TD bekliyor aman gecikme olmasın, stok kontrolü yapın, kusursuz iş çıkarın diye.
Aferin demek yaptılar ama bana söylemeyi atlamışlar sanırım. Ama bu kadar kusur kadı kızında da olur di mi? :D
Ben şimdi FERRERO ya bi mail atıp buzdolabı hazır Milchschnitte yüklemesi için Mr TD gelicek diyeyim bari:P
Tam da umudumu kesmişken super oldu bu:D

Berceste dedi ki...

Oh be TD!!!! Nihayet!

Renkli pamuklar eline ulaşınca haber et, biz de nispetlenelim :)

Daphne dedi ki...

herhalde sekerim...atar artik dolaba, gidince yeriz biz de kismetimize duseni :P

Bak az kaldi gitmemize TD ona gore :P

B5 dedi ki...

Bizim buradaki Tchibolarda böyle seyler pek yok galiba.. Bakmadim ama enteresan geldi.. Benim minik bir radyoya ihtiyacim var aslinda.
Set bozuldugu icin koca pc yi acip muzik dinliyorum :/...

Adsız dedi ki...

bence super
tunay köksal

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@milchschnittciler :D
Ben sizin gidip yerim arkadaslar

@b5
B5cigim , vardir kesin sizin orda da,
www.tchibo.de sayfasina bir göz at.
Bu ara ALDI de de acayip radyo-cd calar reklamlari var :D

@T.K
bakalim kimler alacak görecegiz :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin