Cuma, Temmuz 27, 2007

Simpsons and TD

Bu aralar heryerde Simpsonlar var, Viyana da geri kalmadi.Reklamcilar bununla ilgili süper bir kampanya baslattilar.
Buyrun bakin;


Tabi ki TD de bu Simpons furyasinda geri kalmadi ve filmdeki karakterler arasinda kendini yerini aldi.Nasil mi, cok kolay.Bu linkden gideceginiz sayfada ,kendinizin bir fotografini yüküyorsunuz, belli özellikleri seciyorsunuz ve karsinizda "simpsonize" edilmis resminiz :D.
Ve karsinizda TD :D


Eger kendi resimlerinizi yaparsaniz bana yollayin ,email adresim sayfanin altinda,gelen resimleri kolajlayip bizde bir blog aile fotografi yapariz :D

Size ,tüm cizgi fimlerde oldugu gibi, rengarenk bir haftasonu diliyorum.Artik biraz da yagmur da gelsin sanirim,söyle semsiyenizi alip mis gibi kokan bir havada yürüyüse cikin.Nasil da konulari bagliyorum di mi ama :D,bu seferki sarki , "Umbrella ",Rihenna ´dan.


sevgiler,
TD

p.S
Foto http://www.gewista.at/ den alinma

12 yorum:

Tunay KÖKSAL dedi ki...

simpsonize edilmiş ben:D

super fikir hemen yumulayım siteye...
teşekkürler:)

Daphne dedi ki...

Evet burda da herkes kafayi Simpsonlarla bozmus durumda, yollarda, billboardlarda, gazetelerde, televizyonlarda, radyolarda...Film daha bugun vizyona giriyor ama simdiden bana fenalik geldi gibi :)
Ayrica fotograf ve sarki super...
Iyi haftasonlari dilerim.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tunay köksal
rica ederim, yeni resimleri bekliyoruz

@daphne
dogruyu söylemek gerekirse filmi seyredip seyretmiyecegimi bilmiyorum, zaten ben de oynadim ya ,filmi taniyorum ,kih kih :D
sana da güzel bir haftasonu diliyorum

mrl's page dedi ki...

Çok sevdim T.Simpson'ı :)
Hemencik deniycem bende :) benimde boyum kadar ve yerçekimine inat saçım olur mu ki :))

mrl

zynep dedi ki...

Mr.TD,
kaşlar süper, bir kaç sıralık ehueue:P
otobüs durağına bayıldım, harika fikir;)
güzel bir haftasonu diliyorum sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mrl

senin resminde güzel oldu canim,öyle deme :D

@zynep
sana güzel bir dinlenme arasi komusucugum,kendine iyi bak,cok özletme ;)

B5 dedi ki...

yaptim size uyup, ama cok garip oldu, kiyafeti degistirdim ben de. Saclarim da mor (?)..

Sndrfknella dedi ki...

Umbrella şarkısının başarısı üzerine Rhianna'nın adına şemsiye üretecekmiş bir firma :)) Haberin olsun dedim :p

Sevgiler :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
gönder ama resmi , lafda kalmasin :D

@sndrfknella
evet duydum bende haberlerde sabah,sayfaya koydum,daha da ünlü oldu :D

Berceste dedi ki...

Benim son yazıdaki bebeklik fotoğrafımla denemeli bir :P Bu yaratıkları da sevemedim gitti nedense???

Fanfan La Tulipe dedi ki...

mini soru: ne zaman yapacaksin kolaji? Coktan yaptim kendi simpson imi, yollamaya useniyorum. Ustumde zaman baskisi olsa harekete gecerim belki :p

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
hala gelmedi senden berceste ,olmadi ama bak bekliyoruz

@fanfan
bu hafta sonu olabilir :D,katilim fazla degim ama az olsun öz olsun :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin