Pazartesi, Temmuz 16, 2007

Istanbul rüzgarlari ve "summer in the city"

Öncelikle herkese güzel bir hafta diliyorum.Gectigimiz hafta yogun gectigi kadar bir o kadar da dolu dolu ve neseli gecti.Istanbul rüzgarlari sayesinde ben de sosyal hayatimi biraz renk kazandirabildim.Gecen haftanin yarisi günesli diger yarisi da yagmurlu ve serin idi,4 mevsimi bir arada yasamis oldular misafirler.Zaman zaman böyle ziyaretler ilac gibi geliyor valla,insanin sevdigi seyleri baskalari ile paylasabilmek.Genelde zaman pek yetmiyor,her yere gitmeye,tüm tatlilardan tatmaya ya da o sokaklarda dolasip,cafelerde oturmaya.Neyse, biz elimizden geleni yaptik,ben de zamanim yettigince olaylara katildim.


Aksamlari is cikisinda Rathausplatz ín önündeki alandaki film festivalinden daha önce bahsetmistim.O alanin iki yaninda,yol boyunca,tüm ülke mutfaklarini temsilen lokaller kuruluyor.Sicak yaz aksamlarinda kültür ve eglenceyi birlestirmek icin ideal bir yer.
Sndrfnella ile son ziyaretimizde bizim secimimiz meksika mutfagi oldu.

Gecen hafta sanirim festival dahlinde 3 tane gösteri izledik.Birincisi "Live Earth" konseri, daha sonra "Viyana´da Bahar" konseri ve "La Bohème "´i seyrettik binlerce kisi ile birlikte.Özellike Live Earth aksami 40.000 kisiye yakin bir seyirci toplulugu vardi.
Johann Strauss´dan da bir dinleti ekliyeyim sizin icin :).

Güne nasil baslarsaniz baslayin ama mutlaka tatli bir sekilde sonra erdirin derim ben.Tüm günün stresini,yorgunulugu Sluka´dan iki parca pasta ile atin ya da daha dogrusu tatli komasina girip bayilip kalin,eve gidecek haliniz kalmasin :D



Hepnize seker gibi tatli,müzik gibi akici,huzur dolu bir hafta diliyorum.
Gectigimiz haftanin "Istanbul rüzgarlari" anilarina devam edecegim.
Simdilik hoscakalin,

sevgiler,
T:D

19 yorum:

Berceste dedi ki...

Gene yapmış hainliğini iki arada bir derede! Ya koymasana şu tatlı fotoğraflarını kardeşim, nerden bulacağız bu ada ülkesinde biz o tatlıları falan! Şu vişneli olanda gözüm kaldı :P

dilayra dedi ki...

zalimsin diyorum da inandıramıyorum kimseyi!!
senin yaptığını el yapmaz be TD'cim..
neyse, allahtan keyifli döndüm tatilden de dilime dolamıyorum bu defalık:)
ps: ve fakat bunların tümü bir deftere not alınıyor, haberin ola!

Adsız dedi ki...

"Gönül ne kahve ister ne kahvehane, gönül muhabbet ister kahve bahane" tadında bir görüşme olmuş sizlerinki...

sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
ara bul cekirge,senin de yeni görevin bu olsun :)Ayni seyleri bulup fotograflarini cekeceksin :D

@DR
doktorcugum ben sana tanitim olsun diye koyuyorum o fotograflari :D

@anonim
gerceke öyle,yenilen icilen hep bahanedir zaten,sobet iyi olsun,dostlar olsun yeter.
Anonim yerine isminiz ya da nickname yazarsaniz sevinirim :)

Daphne dedi ki...

Soylediklerinde cok haklisin. Ziyarete gelen arkadaslar sayesinde ben de gezebiliyorum hatta bu sehrin cogunu. Sevdigin insanlarla paylastigin zaman guzellikler insani mutlu ediyor. Mutlu oldum adina, ne guzel gezmissiniz...

celerone dedi ki...

TD,

Bu post üzerimde tatile gidip gelmişim gibi bir hava yarattı. Eline sağlık

Sndrfknella dedi ki...

Ben daha "Tatilden Döndüm" bile diyemeden sen başlamışsın tatil yazılarına TD'cim ;))

Ellerine sağlık, çok güzel anlatmışsın. Tadı damağımızda kaldı hem tatilin, hem de mamaların :D Eh, insanın mihmandarı TD olunca herşeyin en alası oluyor, değil mi ama? :))

Herşey için tekrar çok çok teşekkürler TD'cim. Biz de bekleriz efendim :)))

Maalesef tekrar Istanbul'dan kucak dolusu sevgiler :)))

P.S. "Maalesef"in ayrıntılı sebebi fırsat bulur bulmaz yayınlanacak yeni postta saklı ;)

mrl's page dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş buluşmanız :)

Yazın bakalım daha neler yaptınız, nerelere gittiniz :)

Selamlar
~mrl~

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@daphne
tesekkürler :),gercekten cok güzeldi.Yakinda tekrarlamak lazim.

@celerone
Sen arada zaten tatile gitmissindir,kayboldun ya ortalardan.
Sen de simdiden calis bakalim,sana da lazim olacaktir.

@sndrfknella
ben her sey icin tesekkür ederim,dogruyu söylemek gerekirse bir anda bir bosluk oldu,tekrar bekleriz , yine gene gelin.Daha gezip görecek cok yer var,cok pasta tatli var lüplenecek :D

@mrl
cok gezdik,cok yürüdük, hatta Tuna ya ayaklar bile sokuldu.

Dilek's Zone! dedi ki...

Beni ne zaman gezdiricen??? :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilek

geldin de gezdirmedim sanki :)Senle geceyarisi bulusmalarindan sonra gündüz saatlerine alisabilirmiyiz bilmiyorum ama olsun :)

B5 dedi ki...

!!! Simdi anladim Sndrfknella ile neden benim kulaklarimi cinlattiginizi!!!
Cok cok cok tesekkür ederim! Bu evden ayrilmadan bir güzel hatira da sizden geldi! Eger benden sonra gelseydi ve haberim olmasaydi cok üzülürdüm.
Afiyet olsun bütün tatlilar! :)

B5 dedi ki...

Bu arada ilk dans hocam matrak bir Avusturyaliydi ;P.. Vals hocasi.. Strauss calinca..

Z.'nin annesi G. dedi ki...

Anonim = Z.'nin annesi G.

sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
sevgili B5 :)
sen de bu sayede bir ilke sahit oldun :).
Müzik gercekten iyi geliyor insana,dün gece aksam büroda ben de cikmadan önce bir dinledim,insan dinleniyor.
Dans hocanin ismi Johann´mi :D

@Z.nin annesi G.
Sevgili G.
Ben de öyle tahmin etmistim zaten Afiyet olsun bu arada :D

B5 dedi ki...

Herr Kinzel ;)

D-Chic dedi ki...

Çok kötü bir İNSANSIN ......
Tanrııım sandwich'in güzelliğine bakın hele o pasta mı nedir o öyle inanılmaz görünüyor yaa...ya hamile durumları olsaydı ne mok yiyecekttik T.D efendi hıh!!??

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
ismi bile offside :)

@d-chic
meksikali Sanches Sanches Abinin tavuklu dürümü iste.
O durumlara düsmemek icin dikkat etmek lazim ;)

Berceste dedi ki...

Tamam vize ile biletleri yolla, biz goncamla geliriz fotoğrafını çekmeye o yediklerinizin :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin