Cuma, Temmuz 20, 2007

Hot sun, summer in the city

Bu sabah 7:30 da calmaya basladi radyo yine.Son günlerde kulaklarimdan pek gitmeyen güzel bir parca,duyunca tebessüm ettim .
Lucky day,bakalim görecegiz :)


Günes cayir cayir yakiyor bir haftadir,halk ne yapacagini sasirdi artik, bir kismi neredeyse ciplak dolasirken :), bir kismi da kendini parklardaki havuzlarin icine atiyor.Bugün 40,40 ,40 diye millet sokaklarda bagiracak artik, rekor kirilsin diye :).

Dün MQ´nun icinden gecerken gözüme takilen hos bir görüntü.O grupta sanirim hayatindan en memnun kisi alti bezli bebecik :).



Bu sehirden bir manzaraydi, gelelim daha kirsal alanlardan bir görüntüye.Pazar günü Tuna Nehri üstündeki devasa bir Park-ada var, orada dolasirken, belli bir alanda piknik yapanlar da vardi.Genelde adanin bu bölümünün nerede oldugunu bulmak icin dumanlari izlemek yeterli.Onlarin icinde de bir Türk grup vardi, izgara tavuk yapacaklar sanirim , bir yandan tavuklarin butlarini yikarken bir yandan da yemek icin hazirlik yapiyorlardi.Onlarin hemen 1-2 metre yaninda , hazirlanmayi bekleyen ilginc bir yemek buldum.Ayrica arka plandaki arkadaslara da dikkatinizi cekmek istiyorum.
Bu resim ayrica artik güneste yemek bile pisirilebileceginin güzel bir ispati bence, dogal mikrodalga firin gibi.Bizimkiler kesin televizyolardaki 10000000000000, plastik eldivenli ahcilarin sundugu programdan duymustur(bu eldiven konusu basli basina bir posting onun icin kisa geciyorum).
Buyrun efendim;

Canim insanim her yerde kendini gösteriyor :).

Hepinize güzel bir haftasonu diyorum,bizim sicaklar sizin oraya dogru geliyor galiba,onlara iyi bakin , kih kih :)
Joe Cocker Abi´den hos bir sarki ile bitirelim,


selamlar,
T:D

21 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD'iii,
bu fotoğraf süper ötesi, çıktısını aldım bile...
ama şu da bir gerçek ki, medeniyetin ortasında bile yine bir şey öğrenemiyorsak ...
:(

sana da harika 1 haftasonu diliyorum...

Fanfan La Tulipe dedi ki...

karamizah ornegi olarak super bir foto... is it really your lucky day? aksama rapor ver!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@komsu
vahsetin götünlerini cekemedim :),bunu bule gizli cektim valla

@fanfan la tulipa
bugun 39-40 derece olacak bir havada, klimali bir büroda , ayagimda bermuda sortum ve üzerimde "istanbul loading" tshirtüm ile outurabildigim icin sansliyim sanirim :)

princess dedi ki...

arkadaslar memleket ozlemi cekme diye ellerinden geleni yapiyorlar gordugun gibi, seni cok nankor gordum lokum beyefendi :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
tamam o zaman sen gelince,havaalani pistinde deve keseriz o zaman :)

princess dedi ki...

kanindan alnima surmezsen kabul etmem ona gore :) ama seni yaka paca tutuklamasin sonra bu Alaman polisi :) uzulurum bak, yakma kendini :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

alaman polisi nasil yakalasin ,taa alamanyalardan kalkip viyanaya mi gelecekler, kih kih :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

olmadi banyoda küvette keseriz,temizlemesi kolay diyle öyle yapiyorlarmis, bi su tutuyorsun is bitiyor :D

renklipamuklar dedi ki...

Merhaba
Mr TD. valla Viyana'nin sicagini bilemicem ama İstanbul bugun kavruluyor. Ofiste surekli likit takviyesi yapip, klimanin ayarlarini kurcalayip duruyoruz. Birimiz ensesine soguk hava dalgasi isterken digeri havanin nem oraninin azaltilmasi yonunde beyanat veriyor. Eger bugunu kazasiz belasiz atlatip evime gidebilirsem bi kurbanda ben kesicem:)
Bu arada Milchschnitte konusunda haklisin. Animsadigim kadariyla derindondurucu bölümünde konumlaniyor o lezizler. Sen yine de bi bakarsın:)

Sndrfknella dedi ki...

Olayın canlı tanıklarından biri olarak gerçekten de "duman" ve "avaz avaz bağırarak konuşan ebeveynler ve çocuklar"a doğru ilerlendikçe "bizim"kilere kavuşuyorsunuz :D Fotoğrafın hemen sağ tarafına konuşlanmıi ailenin durumu da pek farklı değildi. Sadece onlar, yanılmıyorsam, mangal üzerindeki çaydanlığın saplarına erimesin diye alüminyum folyo kaplamışlardı. Yoksa onlar az ilerideki "en az 50 kilim" ailesi miydi? ;)))

Fotoğraf gerçekten de süper TD'cim... ellerine sağlık. Eee? Yarın Tuna boyunda şöyle güzel bir mangal yapsak mı dumanları havaya savura savura??? hehehe

Sevgiler :))))

princess dedi ki...

he heee cok calısıyorum ben, niye seni Almanya'da dusunduysem yorumu yazarken :D cok guldum simdi, sende gurbetcisin ya, hani butun gurbetciler Almanyaida olur ya, biz TVde falan oyle izliyoruz cocuklugumuzdan beri butun filmlerde :))) o bakımdan :)

ne kuveti, yuhhh, jakuzi olsa temizlenmez be :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@renkipamuklar
öncelikle hos geldiniz.
Gecen haftanin devami sizde olacak,sicaklar.
Milchschnitteye bakacagim :D

@sndrfknella
ben mangali hazirladim,kilimlerde tamam,pijamayi da cektim mi tamamdir :)

@princess
bir dahaki kurban bayraminda sizde deneriz :)

D-Chic dedi ki...

Deniz olmayınca sizdeki de yaz keyfi ancak bu kadar olur...:=)))

mrl's page dedi ki...

Ben deli oluyorum bu mangal kültürüne!
Eldivenlerde tavuk, bu da bizden birilerinin icadı mı yani T.D.'cim?

~mrl~

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mrl
bu eldiven olayi bizim hijen askimizin bir ürünü :),cok hijeniz ya :D

Daphne dedi ki...

Merhaba TD,
O sicaklardan biraz da bize gondersene. Yagmurdan seller goturdu buralari, Thames Nehri tasti. Hem sizin o Tuna nehri nasil bir nehirdir ki ayaklar falan sokuluyor. Bizim Thames'e oyle birsey yapmayi denemem bile.
Milchschnitte diye diye canimi cektirdi bu kiz, ben de isterim :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ya siz o gariban ülkede ne yapiyorsunuz anlamiyorum hic?
Yemegi desen yemek degil,suyu desen camur, havasi desen beter :D

Yakinda toplu olarak Milchschnitte siparisi alacagim, bir koli yollarim artik :D

Daphne dedi ki...

Bilsem ne yaptigimizi???

Sen artik gitmiyorsun sanirim Istanbul'a, olsun kargo ile yollarsin :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

yapmadigim sey degil,neden olmasin :D,

Tunay KÖKSAL dedi ki...

kare super...iyi yakalanmış:D

ellerinize sağlık

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tunay köksal
bu resimde sanirim ,tesekkürler, afiyet olsun denir :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin