Çarşamba, Haziran 20, 2007

Tonight...

Sicaklar iyice bastirdi artik,gündüz sokaklarda dolasmak bile zor geliyor artik.Aksamlari günesin bastmasi 9´u buluyor nerdeyse,ama hava kararmiyor hemen.Kimi zaman is cikisinda , kimi zamanda evden cikip dolasmaya bayiliyorum.Bu aralar zaten Viyana iyice hareketlendi,acik hava konserleri,cafeler,lokaller tiklim tiklim.Dün aksam bürodan ciktigimda saat 21:30 a geliyordu,binadan cikar cikmaz karsima gökyüzündeki aydede carpti,piril piril bir gökyüzü,hani su parlament mavisi cinsinden ,onun ortasinda bir aydede.Cocukluk yillarimi hatirlati nedense bana,yüzümde bir tebessüm olustu,sanki günün yorgunlugu bir anda kaybolmus gibiydi.Fotograf makinasi olmadigindan benim sevdigim bir manzara fotografini ekliyorum
Demek aydedenin insanlar üzerinde olumlu etkileri de oluyormus :D.

++++++++++++

Bu sabah radyoda calan güzel bir sarki ile uyandim , Reamonn´dan "Tonight",

p.S
Bu sarki radiblog da olmadigi icin sadece sarki olarak malesef bu seferlik N-Link yok,sorry D-chic

She never took the train alone
She hated being on her own
She always took me by the hands
And say she needs me
She never wanted love to fail
She always hoped that it was real
She'd look me in the eyes
and said believe me.
And then the night becomes the day
And there’s nothing left to say
If there's nothing left to say
Then something’s wrong.

And as the hands would turn with time
She'd always say that she was mine
She'd turn and lend a smile,
To say that she's gone.
But in a whisper she'd arrive
And dance into my life.
Like a music melody,
Like a lovers song.

[Refrain]
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful.
Oh tonight, you killed me with your smile.
So beautiful and wild, so beautiful and wild.

Through the darkest night
Comes the brightest light.
And the light that shines
Is deep inside.
It's who you are.


Hepinize güzel bir gün diliyorum,bol günesli demiyecegim zaten bu aralar kavruluyor ortalik.Viyana su an 30 derece!!Kendinize iyi bakin.

slmlar
TD

Tugcecigim´i de unutmadim tabi ki :) bu arada,

19 yorum:

Berceste dedi ki...

En uzun güne bir gün kala yazı yazmışsın TD :P Sonra günler yavaş yavaş kısalmaya başlayacak :( Seviyorum ben uzun günleri... Bir de güneşi görebilsek!!!

zynep dedi ki...

Mr.TDiiii :D,
30 derecede sen çimlere de yatarsın kesin heheheeh:P

D-Chic dedi ki...

Sıcaak mı, hele bir burayı görsen yankmaya başladık...Fotoğrafı çok güzel çekmişsin çok beğendim.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
Eee, kim dedi sana oralara git diye,kih kih :),Los Angeles e yerlesseydin

@zynep
aynen öyle valla,zaten parklar plaj gibi, herkes bikinlerle :D ,parka gidemesem Tuna boyunca yürüyüs yapip,rüzgarin saclarmi ucurmasinin keyfini cikariyorum :P

@d-chic
Temmuz basi gelme durumum var belki yine,bir kongreye katilmak icin.Ama ben gelinceye kadar serinler :) umarim

celerone dedi ki...

Sen gelme, belki biz geliriz ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celerone
peki :) bekliyorum o zaman,ben zaten günübirlik gidip gelcegim belki.

Sndrfknella dedi ki...

Aaaa ama sen buraya gelirsen ben sana nasıl sürpriz yapıcam o zaman???? ;)

Dilek's Zone! dedi ki...

24 Haziran gelicen mi??? :)

B5 dedi ki...

Berceste gibi bir de günesi görebilsek diyorum. Yagmur yagiyor, yagmadiginda bulutlu. Hava 16-19 arasi. Serince.. :/
Gece pek olmuyor zaten... Dört mevsim insaniyim ama görüyorum ki artik hicbiryerde 4 mevsim yok...
Güzel bir haftasonu sana simdiden..
Video güzel, videodaki kiz da...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknlla
Aaa, herkes buralara mi geliyor,süperr.Ya bloglar bulusuyor Viyana versiyonu nu yapalim :), Celerone, sndrf yok mu artiran :)

@dileks zone
malesef gelemiyorum, kalbim kaldirmaz :)

@B5
bugün hava döndü , biraz önce bir firtina,arkasindan saganak,hala devam ediyor,ama sabahtan söylemisleri zaten.Sana da güzel bir haftasonu ,artik müze sergilere devam,senin de ihmal etmis olmiyim :)

Berceste dedi ki...

Eh bana satasirsan hava da boyle doner iste :P Ayricana enisten soyledi! Simdi sen Los Angles'dan eniste bulsaydin da dersin... Ben de olmaz, sevdicegimin yani guzel derim :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

gecti hemen neyse,ama ortalik bayagi dagildi.Bugün yine normale döndü.

Söyle hos sörfcüler vardir L.A´de :D

TugCe dedi ki...

Çok teşekkürleeeer! :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
Rica ederim cilgin tugcem ;),lafimi olur :)

Daphne dedi ki...

İnanmıyorum yaa :( 2 saat yorum yazdım, gönderdim ama gelemedi, hata verdi hepsi gitti...

Şimdi şöyle demiştim;
Berceste söylemiş zaten, sürekli yağmur yağmakta. Arada bir güneş çıkıyor ama, çıktı mı yakıyor. Bir sıcak bir soğuk yani...O güneşi aylardır kovalıyorum ben, tutturdum gün batımı çekicem diye maalesef olamıyor ama...
Neyse yakında bana da tatil yolları çıktı falımda :) hep sen mi gidicen biraz da biz gidelim di mi ama :P Artık bol bol çekerim İstanbul'umun harika güneşini...

Ayrıca fotoğrafta güzelmiş, bizim mahalleden çekilmiş :) ellerine sağlık...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@daphne
Sevgili daphne,önce silinen mesajini tekrardan yazdigin icin tesekkürler,ben de uzun yazarsam önce copy edip belkiyorum,sonra yolluyorum :)

Sen ,ben yok tabi ki hepimiz gezecegiz :D,cek bakalim istanbul resimlerini,benim icinde.

bizim mahalleye de selamlar :)

b'locked dedi ki...

oy oy oy
onu ben de dinledim şimdi
zeynep akkaş'ın "içime güneş doğdu"su gibi oldu

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b`locked
su an yerimde yokum,mesaj birakiniz.tesekkürler.

kumralada dedi ki...

reamonn'u çok severim,bayılırım ve bende güzel anıları vardır.sanırım bu hatırlatma için d-chic e ve size teşekkür etmeliyim:)
sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin