Cumartesi, Haziran 02, 2007

Loading......Istanbul



Kartal kondu.Yine gine yogun bir haftasonu, dostlar, aşıklar, sohbetler, ziyafetler, mutluluk gözyaşları, K.Delight , Baltalimani ve ...

Bu haftasonuna uygun bir de sarki , Tom Abi den, genclik yillarindan bir görüntü esliginde.


Gecen sefer göremedigim Prensescigimi de bu sefer umarim görebilecegim,kisa bir süre icin de olsa :)

Haftaya görüsmek üzere,

Istanbul´dan selamlar,

T:D


p.S
Tshirt mavi jeans sayfasindan alinma.Ben de laciverti mevcuttur :D

18 yorum:

Berceste dedi ki...

Aaaaa ama ne iş bu böyle? Daha yeni oralarda değil miydin sen?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

hi hi , evet :)
cok gezgin gördüm kendimi ;)

Ne yapacaksin insan bazen atliyip geliveriyor iste,ucunda güzellikler olunca.

D-Chic dedi ki...

AAA ciddi mi yaaw, ne zaman, kaç günlüğüne??Niye, niçin??

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@d-chic
yarin sabah dönüyorum.
Kus misali :D

princess dedi ki...

bu lokum var ya bu lokum, hepinize sikayet ediyorum onu, cunku bu seferde gorusemedik :( kisa bi zaman bile olsa! :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
herhalde Princesscigimi unuttugumu düsünmedin degil mi :)

Sndrfknella dedi ki...

Güle güle git, yine gel, çabuk gel :))

Sevgiler :)

princess dedi ki...

tamam utandim :)

D-Chic dedi ki...

Tavırlar tavan yapmış, desene...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrfknella
he he,ya cok alistiniz siz de :D,takimi toplayip siz gelin canim artik buraya,bloglar toplaniyor yapariz.

@princess
Utanma prensesim,utanma.O yogunlugunda beni makamina kabul ettigin icin ben tesekkür ederim aslinda.Bir hayranini da mutlu etmis oldun böylece :D

@d-chic
hangi tavirlar tavan yapmis ben anlamadim?

Adsız dedi ki...

Vay turkish lokumu !

bir istanbuldasin bir viyana da! ne is?

abijim lokum dedimde en guzeli sirkecide hafiz mustafanin gullu findikli hindistan cevizli lokumu ha, bilesin!

seni kazinlarin kazini seni!

ato

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ato
seni gidi ayvalik canavari :)
bu sefer pek oralara gidemedik valla,bir daha sefere denerim ama.
seni gidi kazin seni
Schule ve Ogu ya selam

B5 dedi ki...

Bengal kaplani bu mu? Ne kadar genc!! Inanamiyorum.
Neyse, Tshirt fikri hosuma gitti boyle ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

hosgeldin b5cigim,bu ara kulaklarin bol bol cinlamistir sanirim :D

ne kaplani oldugu mechul,acayip bisi :D.
Ben mavijeans in güzel tshirtleri var,bir göz at sen de :)
Abiye selamlar,
TD

Mutfakta Zen dedi ki...

td leyleği havada görmüş yine! hadi bakalım bahar dediğin istanbul'da güzel değil mi ama??? tadını çıkar td!
tijen

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tijen

Sevgili Tijencigim,
bahar Istanbul´a gelmis,bu sefer beni yine cok güzel karsiladi,dolu dolu gecti günler,ayrilik zor oldu,insanin yarisi .Bir seni göremedim :),ama o da olacak.Nerede ,ne zaman bilinmez ama , olmadi hayran gününe gelecegim senin :)

Fanfan La Tulipe dedi ki...

Is-ti-yo-rum, istanbul izlenimlerini bekliyorum!(dikkatini cekerim, lokumlardan bahsetmiyorum ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bu sefer lokum olaylarina girmedim zaten :),merak etme

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin