Pazar, Haziran 17, 2007

just for you!!

Bu fotograf bir haftasonu kacamagindan.Sanki yazın,denizin müjdelendiği,güzelliklerin bir arada toplandıgı bir resim. Fotografı ceken kadar (benim en yakin dostlarimdan "O.K" diyelim), sanırım fotografdaki kisi de önemli,bu seferlik benim çekmediğimi de belirteyim,yoksa bozuk atar :).
Haftaya güzel baslayalim istedim,güzel baslayalim, güzel haberler alalim,en kötü haftamiz gectigimiz hafta gibi olsun diyelim.

Güzel bir sarki ile de bu seferlik yaziyi bitirelim.
Travis´den " Closer"

......
Keep waking up (waking up), without you here (without you here).
Another day (another day), another year (another year).
I seek the truth (seek the truth), we set apart (we set apart)
Thinking of a second chance (a second chance).

And when I see you then I know it will be next to me
And when I need you then I know you will be there with me
Alle Ill never leave you...

Just need to get closer, closer,
Lean on me now,
Lean on me now,
closer, closer,
Lean on me now,
Lean on me now (lean on me now)
...........


Herkese tekrar güzel bir hafta diliyorum,gönlünüzce ,sevdiklerinizle,bol tebessümlü, gözyaslarindan uzak,sevinc gözyaslari haric :)tabi ki.

slmlar
Mr.T:D

11 yorum:

D-Chic dedi ki...

Foto çok güzell, harika bir poz olmuş..Şarkı da file error hatası veriyor dinleyemedim ama sözlerine bakarak parçanın güzel olduğunu tahmin ediyorumm..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sarkida bir problem vardi, o yüzden videosunu koydum,ama sen seyredemiyordun bürodan sanirim.Ileride calisir ise tekrar eklerim.
slmlar
TD

Sndrfknella dedi ki...

Şarkı güzel, fotoğraf güzel, fotoğraftaki daha da güzel :))))


Sevgiler :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

öyledir,öyle.
Aslinda gerceginin yaninda fotografi sönük kaliyor valla.
Yoksa ona özel yazmazdim di mi ama:)

TugCe dedi ki...

travisten side isterim.

Fanfan La Tulipe dedi ki...

istek yapabiliyor muyuz :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
ne demek tugcecigim,tabi ki , birdahaki postinge istek parcalara da yer veririz :)

@fanfan la tulipe
oui ,autant que tu veux :)

Luz dedi ki...

Ohhh mis gibi deniz kokusu geldi burnuma..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@luz
aynen , bana da hep bunu cagristiriyor :)

B5 dedi ki...

Travis :)
Güzeel... Dinlemiyordum ne zamandir..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
keratalar güzel söyle :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin