Perşembe, Mayıs 17, 2007

TD ´nin Istanbul gezmeleri

Herkese merhaba :),
Istanbul´a geleli 6 gün oldu ama zaman o kadar hizli geciyor ki.
Istanbul maceram cumartesi basladi,havaalani ve ucaktaki anilarimi ayri bir posting de yazacagim, arada kaynamasinlar.
Pazar günü öglen Cell ile güzel bir bogaz turu yaptik,sahilde yürüyüs,dondurma ziyafeti.Ardindan ver elini Caddebostan.Blogun en güzel yanlari,aralarda istisnalar olsa da,gercekten cok özel ve güzel insanlarla tanisilabilmesi bence.Biribirini hic görmemis kisilerin,sadece yazdiklarindan ve konusmalardan nasil da birbirlerini yillardir taniyormiscasina hissetmeleri cok güzel bir olay.Caddebostan´da jenep ve S. ile bulustuktan sonra sevgili Sndrfknellacigimda bize katildi.Daha önce de dedigim gibi,sanki uzun yillardir taniyormiscasina bir sohbet vardi.Yemekler yendi,bol bol gülündü ,sahilde turlar atildi,kahveler icildi.Sanirim o aksam herkes bir tebessümle evlerine gitti.
Sali günü TD´nin geleneksel Istanbul yürüyüsleri basladi.Her zamam oldugu gibi klasik bir Eminönü-Tünel-Beyoglu -Taksim turu da yapildi.Bu sefer Sndrfknella esliginde,ona da oralari göstermis olduk hatta ben balik tuttum, paparazzilere de yakalandik,soldaki atletli benim sagdaki Sndrfknella,iyice desifre olduk artik


Nedir bu adamlardan cektigim ya,özel hayat kalmadi :).O günde bol sohbetli,Balkan köfteli,Portakalli-Cukulatali pastali bir sekilde sonuclandi.

Carsamba günü benim cok sevdigik , 1gezgin ve Benimfilmlerim bloglarinin sahibi Asude ile Ortaköy House Cafe´de bulustuk,pizalar yenildi,limonatalar icildi ,sohbetler,özlemler az da olsa giderildi.Dün muhtesem bir hava vardi yine Istanbul´da ,Asude gittikten sonra,ben yaklasik 1,5 saat daha orda oturup,bir dilim kestaneli cheesecake esliginde ,oranin tadini cikardim.

Aksam yeni bir blog arkadasi ile daha tanistim, Gamli Baykus.Gamli Baykus ve Sndrfknella aksam programlarina beni de davet ederek ,Taksimden Cihangir´e dogru bir yürüyüs yaparak ,hos bir aksam gecirdik.
Bu arada Kanyon´un havuz basi da herkese tavsiye edilir.

Bugün Kanyon´dayim yine,biraz büro isi yapip,bir de postingi yazayim dedim.Öglen cok hos bir bayan ile yemek randevum var.Bu arada da zynep de " ben de Istanbul´dayim ,görüselim " diye haber yollayip dalga gecti, ben de inandim,onu da tekrar kiniyorum :P.

TD´nin Istanbuk turlari son sürat devam ediyor,belki dönmeden yeni blogculardan (Milliyet inkilerden ama olsun)Seyran ile de görüsebilecegim.Simdilik haberler böyle.

Herkese cok güzel bir haftasonu diliyorum,bol sohbetli,gülümsemeler ve sevgi dolu,

slmlar
TD

15 yorum:

sibella dedi ki...

hos gittin delightcim hos da buldun..hayatina yeni renklerin katilmasina cok sevindim..iyi keyifler sana:)

gamlı baykuş dedi ki...

Sevgili Td,
Cihangir gezimiz Sndrfknella'yla yaptığımız en sakin geziydi. Bir daha ki sefere bol heyecan, kahkaha ve şamata vadediyorum. Tanıştığımıza sevindim... Bir daha ne zaman geliyosun ?

D-Chic dedi ki...

T.D. bakıyorum yoğun ve dolu geçen İstanbul gezilerinde harika insanlar ile tanışmış harika vakit geçirmişsin..ne mutlu sana, bizde bir türlü fırsat bulup görüşemedik ama gitmeden mutlaka görüşecez.Bu Öğlen bir kahve mi içsek beraber ne dersin!!??

D-Chic dedi ki...

Ayy çok merak ettim şu beyaz atletli sen olmayasın sakın!!??

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
Böyle aralarda gelip gitmek cok iyi geliyor insana,sansima da hep havalar da güzel.Umarim bir gün de seninle dolasiriz buralarda :D

@gamli baykus
Sizin programiniza beni de dahil ettiginiz icin tekrar tesekkürler,güzel bir gecedeydi.Yakinda gelecegim,hayirli bir is icin :)

@D-chic
Dün gece de Kirecburnun´da balik ziyafeti vardi :).Aslinda dün aksam Maslak civarindayim,Sun Plaza yakininda,hafta ici de genelde Kanyon´daydim.Bugün malesef olmaz,keske önceden haber verseydin,biraz planli olmak zorundayim cünkü,ptesi dönecegim icin ,son dakikaya birakinca kimseye uymuyor sonra.

Beyaz atletli belki benimdir,kim bilir,fotografi da sokaktan gecen biri cekmistir ;)

coffeé dedi ki...

"şimdi oralarda olmak vardı yaaaa" diye içimden geçti hem de bu keyifli postingi çok keyifle okudum :))

ben bayadır gitmiyorum istanbul a ve çok özledim.. bugün lluvia bana bir yağlı tablo aldı şimdi karşımda istanbul a bakıp çalışıyorum :)

bol bol keyifli gezmeler, vakitler :))

princess dedi ki...

bu mr. td cok yogun adam :)) geliyo, sagolsun ariyo soruyo da bulusma isi bir turlu gerceklesemiyo, soylediginiz her vakit bir programi var da ondan, iki hafta onceden randevu vermediyse zor yani :))))

Sndrfknella dedi ki...

Güle güle git, güle güle gel TD'cim :)) Her zaman bekleriz ;)

Sevgiler :))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffee
Bir dahaki sefere sen de olursun :)
haberdar ederiz :)

@princess
Bu sefer Dilek´in kiskancligina ugradik valla, cekemedi bizi :)
Biliyorun ben de takipdeyim, Yunanistan´da bile ajanlarim vardir :D

@Sndrfknella
:D, tesekkürler .
Yakinda tekrar görüsmek üzere :)

zynep dedi ki...

cııkk cıkkk cıkkk...
kınama olmasın bak yoksa grip olursun ama zaten olmuşssun sanırım..
cok gecmıs olsun:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
hasta ettin :),ruhi cöküntü yasattin :P

tskler :)

www.edasuner.com dedi ki...

Selam :)
Nişantası Cafewien'i de ben ne çok severim canım o muhteşem tramisularından çekti valla. Neyseki seni buldum doyurdum kendimi :) Blogunu Blogumda Sevdiğim Linklere eklemek isterim izin verirsen. Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@eda
selam Eda :)
dogruyu söylemek gerekirse ben o cafeye hic gitmedim :)Bakalim belki bu haziran basi kisa bir süre icin yine Istanbul var ,belki o zaman giderim.

Linklerine tabi ki ekleyebilirsin,sevinirim :)
görüsmek üzere,

TD

Luz dedi ki...

niye commentim silindi benim?! :(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@luz
hangi commentin silinmis?benim comment silmedigimi biliyorsun,bazen kendi yazdiklarim haric :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin