Çarşamba, Mayıs 23, 2007

Köfte is back!!

Benim Istanbul´a gidip gelmelerimden,onunla telefonda konusurken "DAYI neredesin,evinde misin gibi sorular karsisinda,benim hem Viyana hem de Istanbul´da bir evim olmasini pek anliyamiyan, annanesinde oturmami yadirgayan Köfte nin sonunda size güzel bir pozunu yayinliyorum.Eee Dayisi maskelerle dolasirsa yegeni de böyle olur:)

Ablam bu boyalari Köfte´de denemeden önce ayni sekilde enistemin yüzünü de boyamis, alerji falan yaparsa Köfte´ye bir sey olmasin diye :),ee fedakar baba olmak zor.
Bu arada Köfteden yeni bir macera , daha önceki ingilizce anilarini biliyordur bazilariniz,bu da son hikayelerinden.

Köfte sayilari calisiyor:
ninety-one
ninety-two
.
.
yüz -one
yüz-two
Ablam Köftenin bu yetenegini takdir edip, "Aferin oglum , ne güzel Ingilizce konusuyorsun" der.
Köftenin cevabi:
Thank you !

:D

Bu seferlik bu kadar,yakinda görüsmek üzere,
Kendinize iyi bakin ,
slmlar
T:D

12 yorum:

Berceste dedi ki...

Bakışlara bayıldım!

Bu arada dayı ile bu kadar benzerlik olur he :P

Sndrfknella dedi ki...

Gördüğüm en yakışıklı İngilizce bilen kaplan/aslan :)))) Pek de ciddi, ne düşünüyor kim bilir ;)

Sevgiler :)

D-Chic dedi ki...

Oğlan çok sevimli yaa, munzur birşeye de benziyo, maske de çok yakışmış ayriyetten..:=))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
ayni dayisi di mi :)

@sndrfknella
dayisina cekmis diyim, kih kih :)
Bir hainlik düsünüyordur kesin :D

@d-chic
Köfte olmak zor,babam zaten bazen benim ismimle sesleniyormus ona :D

TugCe dedi ki...

Ay köfte ne tatlıymış ya..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
:),senin pozlarda hic fena degil ;)

shiningfingerprints dedi ki...

:) ahaha yüz-one yüz-two...çok şeker ya maşallah
Dayısı! hu huuu öğretsene şu çocuğa sayıları düzgünce aaa,
yok sen matematikle ilgilen, ben öğretirim ingilizcelerini hıh.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sfp
he he ,sana da matematigi kim ögretti :D , 75x75=?

Adsız dedi ki...

Bu arada ex aşkımın köpeğinin adı köfteydi hihihihiii..:=))) söylemeden geçemeyecem.
d-chic

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@d-chic
:D

zynep dedi ki...

Mr.TD, dayısı sen miydin hehehhee:D
saçlar süper cidden, ama en çok maske ve yüz-one...
mutlu haftasonları...

shiningfingerprints dedi ki...

:D bana hiç kimse mat öğretemez, daha öyle bir yetenek çıkmadı ortaya, bak unuttum bile 75x75 hmm neydi acabaa? nasıl yapıyorduk :S

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin