Pazar, Mayıs 27, 2007

Gec olsunda güc olmasin...

Berceste haftalardan beri " Hocam ne oldu bizim sobe isi?" diye tepemdeydi,bu aralar sustu ,artik sormuyor,ben de gec de olsa onun sobesine cevap yazayim dedim.

1. Daha önce yaşadiğim 3 şehir?
Istanbul ve Viyana.Istanbul´da 3,5-4 yasina kadar Arnavutköy´de ,daha sonrasinda Levent´te oturdum,hala da ordayim.Son 12 senedir de Viyana´da oturuyum.

2.Görmek istedigim 3 yer?
Türkiye icinde Dogu Anadolu´yu görmek istiyorum,Anadolu sehirlerini dolasmak istiyorum, firsat ve zaman olursa eger.Özellikle Asude ile sohbetlerimizden,onun anlatimlarindan Mardin´i de mutlaka listeye almam gerekiyor.

Yurt disinda ise Maldiv adalari,Hindistan ve Cin sanirim.


4. Meslegim?
Otelcilik Mezunuyum.Fakat daha sonra Avusturya´da Isletme ve Bilgisayar üzerine egitim gördüm.Su an bir Danismanlik ve Havacilik firmasinda Is gelistirme sorumlusuyum.

5. Dünyaya yeniden gelsem hangi meslegi yapmak isterdim?
Insanlarla bir arada,onlarla iletisim kurabilecegim,yeni insanlar,dostlar taniyabilecegim her is olabilir.Su an ki isimden memnunum,sürekli yeni insanlarla tanisip,ayni günde kimi zaman 4-5 farkli ülkeden kisilerle görüsüp ,bir seyler basarmaya calisiyorum.

6. Asla yapmazdım dedigim meslek?

Never say never.Alsa dememeye gayret gösteririm,isini iyisi kötüsü olmadigina inanan insanlardanim.
7. Yasam felsefemi olusturan sözlerden birkaci?
Incitmek kolay,kalp kirmak kolay ama tamiri cok zor bazen de imkansiz.
Bir insani sevip onunla bir sey paylastimsa , o kisi ilelebet benim hayatimin bir parcasi olarak kalir.
Sevginin degerini bilmeyenler yanliz kalmaya mahkumdur.
Bazi seyleri söyleyip kendimizi iyi hissetmek,yaptigimiz seyin dogru oldugu anlamina gelmez.



8-Bir kitaptan alıntı, sevdiğim bir söz:
Experience is the name everyone gives to their mistakes.
Oscar Wilde, Lady Windermere's Fan, 1892, Act III

9-Çok sevdiğim şiirden bir parça:
Aklima gelen yok su an icin ama blogda zaman zaman yazdim sanirim.Eger hatirlaram eklerim.

*************************
Herkese güzel bir hafta diliyorum herkese.Yakinda bir Istabul ziyareti daha var sanirim,Princesscigim´e de duyrulurur :D

slmlar
TD

10 yorum:

Berceste dedi ki...

Hele şükür :P

sadeceben dedi ki...

merhaba, ben şarkıyı post etmeyi başaramadım br türlü. acemiyim ya :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
artik bir süre ortalik sakin olur :P

@sadeceben
acemilik ile alakasi yok :),problem radioblog da :),baska bir code ile denersen eminim olacaktir.

Sndrfknella dedi ki...

Efendim? Birisi "İstanbul ziyareti," mi dedi??? ;)

Mardin masal şehri gibiymiş... görenler anlata anlata bitiremiyor. Bir de yemekler muhteşemmiş :D

Sevgiler :)

coffeé dedi ki...

:)) haftaya başlarken bu şarkı... aman yarabbi çok severiz de :)

princess dedi ki...

duyuru falan dinlemem ben, az laf cok is :))) sen bi gel bakiimm sonra bakicaz ;) dilek kendi kendini sikayet etti bana :) dun aksamki notun iletildi bu arada :D ikiniz cok komiksiniz yaw :)))))

D-Chic dedi ki...

Hmmm güzel itiraflar...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknell
ivit öyle :),Haftasonu Istanbul bir ünlüyü agirlayacak, kih kih :D

@Coffeé
güzel sarkidir ,abla iyi söylüyor,sac yok ama ses var :D

@princess
:D ,Dilek in kulaklarini bir cekmek lazim :).Valla hemen aradim sana haber verdim iste,daha ne olsun yani :D

@D-chic
ne itirafi canim :)gercekler :D

Daphne dedi ki...

su anda kac yasinda oldugunu bilemiyorum ama sanirim ayni zamanlara ayni semtlerde oturmusuz :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@daphne

yakinda komsu da cikariz kesin :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin