Pazar, Mayıs 06, 2007

....dilerim.


Sana kimsenin satın alamiyacağı şeyi diliyorum;

Onu tümünü harcaman icin degil,baskalarina da hediye etmen icin.
Üzülmen,göz yasi dökmen,karanlikta düsüncelere dalman icin degil.
Gülmen,güldürmen , mutlu olman icin.
Yakinmak icin degil,kizman icin degil,
Kendinle barışık olmak için.

Ne yapacagini bilmediginde,yildizlara uzanip bir dilek tutabilmen icin.
Seni sevenlerin,deger verenlerin,yaninda olmasalar daö koruyanlari kalbinde hissedebilmen icin.
Yeni umutlarinin olmasi icin,güvenmeyi ögrenebilmen icin.
Güzelliklerı paylaşabilmen için.

Saate bakip da zamanin nasil gectigini görmen icin degil,
Af dileyebilmen icin, sarılabilmen icin.
Affedebilmen icin, hos görülü olabilmen icin.

Yasaman icin,sevmen icin...

Sana zaman diliyorum.


*****************************************************
Bu sefer uzun yazmiyorum,ben de size zaman diliyorum, yapamadiginiz ya da zaman ayiramadiginiz, ertelediginiz seyler icin.Bu posting icin commentlere de kapatacagim, kisa bir süre,sonr acacagim.Oraya yazarken harciyacaginiz sürede, kendiniz icin,sevdikleriniz icin bir sey yapin.
Bir sevdiginizi, arkadasinizi, ailenizden birini arayin.Küstügünüz bir arkadasinizi arayin.Ona ne kadar deger verdiginizi, özlediginizi söyleyin. Seni seyiorum deyin.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum.Unutmayin sevgiye zaman ayiramamak diye bir sey yoktur, yeter ki insan gerçekten istesin.

slmlar
TD

(bugün ögleden sonra commentlere actim)

p.S
yazinin ilk kismi benim gecen hafta bir yerde okudugum,ama bir kismini hatirlatigim bir siirden derleme oldu.Yarisini da ben kendimden ekledim.

-foto cafewien e aittir.

9 yorum:

sibella dedi ki...

cok manali oldu bu haftaya baslarken delightcim....

Sndrfknella dedi ki...

2 puanımı kırdın ama bak ben azimle ziyarete geldim, yorumları açtın mı diye. Hatırlattığın için çok teşekkürler ihmal ettiklerimizi ;)

Sevgiler :)

P.S. TD'cim fena halde çekiştirdik seni benim yorumlarda haberin ola ;)

D-Chic dedi ki...

Haftaya ne güzel başlamışsın T:D, şiiri çok beğendim zamanımı iyi değerlendirdiğime inanıyorum bazen aksaklıklar çıksa da....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
öyle valla, cok anlamli gördüm kendimi :)

@sndrfknella
yok canim saka dedim,kirarmiyim hic :P
rici ederim.
Cevap yazdim,eylemler devam edecek :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
Biz elimizden geleni yapalimda ;)

Sndrfknella dedi ki...

her şeyin bir zamanı var değil mi. al sana bu da uyku zamanı

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella

seni cok high-tech gördüm ,linkler falan :)

D-Chic dedi ki...

Unutmuşum söylemeyi gül de çok güzellmiş!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:),
Burda daha cok var
http://cafewien.blogspot.com/2006/06/hayatin-renkleri.html

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin