Çarşamba, Mayıs 02, 2007

"Block" çıktı, mertlik bozuldu :)


Dün bir arkadasima msn de birseyler anlatirken listedeki kisilerin "bloke" edilmesi ,ya da tam tersi ile ilgili birseyler sordu.Ben de ona anlatmisken dedim genel bilgi amacli bir posting yapayim.
MSN messengeri cogunuz kullaniyordur herhalde.Eger kontakt listestenizdeki kisilerin size bloke ettigini ya da listelerinden sildiklerini ögrenmek isterseniz yapmaniz gereken sey cok kolay.
Messengerin Options dan " Gizlilik" ya da "privacy" diye bir kismi var.Burada sizin listenizdeki kisilerin isimleri görülüyor.Isimlerin üzerine gittinizde eger "delete" ya da " sil" secilebiliyorsa , o kisi sizi ya bloke etmistir, ya da kontaklarindan silmistir.Ücüncü bir olasilik ise siz bir email adresini eklemissinizdir listenize ama karsi taraftaki bunu onaylamamis olabilir,o zaman da ayni secenek cikiyor.Bu da kisa bir bilgi olsun.


p.S
Bu yolu daha önce de duymustum ,gecen gün de SFP´de söyleyince ,dogru oldugunu tahmin ediyorum. Ama,yine de sorumluluk kabul etmem :D ,onu da hatirlatiyim,simdi sen beni niye sildin,niye bloke ettin diye birilerine kizarsiniz ,baskasinin da günahini almis olmiyalim sonra :D.

8 yorum:

D-Chic dedi ki...

Aaa dün bana anlattığın olay ama benim hemen kaçmam gerektiği için konu öylece kala kaldı, süpeerr T:D bir bakayım bakalım kim beni silmiş!!??Sağoll.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)simdi sen onlari fircalarin bi de,kih ki :D

Sndrfknella dedi ki...

Faydalı bir eser olmuş bu ;)

Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ivit,halka hizmet :)

shiningfingerprints dedi ki...

sadece engellediklerinde olmuyor ama o... sildiklerinde ve silip engellediklerinde oluyor...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

eyvah simdi seni sildigim ortaya cikacak :P
:D

shiningfingerprints dedi ki...

hıh.
hayatta silemezsin
:D

gizempideci dedi ki...

blog zaplamasi yaparken bu yazinizi gordum, faydali bir eser hakikaten. gerci insan bakarken urkmuyor degil. :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin