Cuma, Mayıs 11, 2007

Anneler Günü ve süprizler...


Anneler günü icin birseyler yazmaya baslamistim hafta icinde ,sonradan farkina vardim ki , gecen sene yazdiklarimla ayni olmus :) Bu sefer bir degisiklik olsun dedim,annecigime bir süpriz yapayim ve aldim biletimi. Kisa bir süre icinde olsa Istanbul´a gidiyorum.Dostlara,sevenlere duyrulur, yolcu yolunda gerek, daha bavul yapacagim :D

Gelelim gecen sene yazdiklarima:
----------------------------------


Bugün Anneler günü,normalda hafta sonlari posting yapmam ama sanirim böyle bir günde birseyler yazmak istedim.
Bugün sabah uyandigimda annemi telefonla arayip da onun sesini duydugumda yüzüm gülü yine,sonra kalbim acidi yine,annemden,babam,ailemden,sevdiklerimden uzak olmak,bana ihtiyaclari oldugunda yanlarinda olamamak,benim onlara ihtiyacim oldugunda yanimda onlari bulamamak gercekten zor.Kalpleri ile hep yanimdalar tabi ama yine de.Belki bu benim hayatimin zor bir asamasi,yasanmasi gereken,sonunda tekrar kavusmanin oldugu bir yol.
Insanin annesinin,sevdiklerinin sesini duymasi bile nasil bir mutluluk kaynagi benim icin bir bilseniz,belki o yüzden hafta birkac defa ararim,ben arayamazsam, o "senin sesini özledim oglum,dün gece iyi uyuyamadim,iyimisin,bir problemin varmi" diye arar beni.
Ayni sekilde ben de hissedirim onun sıkıntısini,sabah ilk isim onu aramak olur ,"annem" derim ona,"nasilsin, icimde bir sıkıntı var ,keyfin yerinde mi senin?" diye ben sorarim.

Aslinda cok sey yazmak istiyordum,uzun bir yazi,cocukluk anilarimdan bahsetmek,ama sanirim,uzatmamam benim icin daha hayirlisi,yoksa aglayip aglayip kusacagim sanirim :-).Belki ilerde yazarim.

Uzun lafin kisasi;
Annelerin en güzeli,en sevkatlisi,en sicak kalplisi,en hamarati,.......
Anneler günün kutlu olsun!Seni seviyorum ANNEM!

Oğlun,
Mr TD!


p.S Bu vesile ile tabiki tüm annelere de,kendini öyle hissedenlerin de,sevgilerimi yolluyorum.Tabiki herkesin kendi annesi en güzeli,en sevkatlisi,en sicak kalplisi,en hamarati...





10 yorum:

Sndrfknella dedi ki...

Hoşgeldin :))

Fanfan La Tulipe dedi ki...

halihallo! En cok koyan belki de senin merkezinde oldugun zamaninda, ama gittikce senden uzaklasan cemberlerin olmasi uzaklarda. Ben de annemin yaninda olmak istiyorum bugun, cay icip biskuvi kemirmek karsiklikli. Gidisinde bir iyilik yap kendine, hacibekir'e ugra, en son annemden fistikli istedim ;)

Onur Arslan dedi ki...

tüm annelerin anneler gününü kutlarım :) ne kadar ferah bir blog burası maşallah diyorum başkada birşey demiyorum :) benim blogumada beklerim haa bak davet ediyorum :) hadi şimdilik hoşçakal
http://onurarslan.ifastnet.com

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@snafnsadfnandoiandofnieshaf9a
tekrar hosbulduk, kih kih :)

@Fanfan La Tulipe
:),canin cok cektiyse yollariz sana da,lafi mi olur.Eminönü taraflarina giecegim nasilolsa.

@onur
tesekkürler,tabi ki bakacagim.
slmlar

Adsız dedi ki...

Gгеetingѕ I аm so thгіlled I found your sіte, Ι really found уοu by errоr, ωhile І
was seaгching on Αskjeeve fοr somеthing еlse, Nonetheless
Ӏ am here nοw and ωοuld just like tо ѕay cheers for а fаntastic ρost and a аll rounԁ enjoyable blog (I аlso love thе thеme/ԁеsign), I don't have time to browse it all at the minute but I have bookmarked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the excellent work.

Here is my website SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

Whoa! This blog lοokѕ exаctly likе my old one!
It's on a completely different topic but it has pretty much the same page layout and design. Superb choice of colors!

Here is my website seopressor version5

Adsız dedi ki...

ӏt's a pity you don't have a ԁonate
button! I'd without a doubt donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle for
book-marking and adԁing your RЅS fеed to my Goоgle account.
I lοok forward to fresh uрdates and will talk
аbout thіs blog with my Facеbook group.
Talk soоn!

Tаke а lοok at mу wеbpаge; http://www.loydtuerk.com/

Adsız dedi ki...

Exсellеnt post hοwever I wаs wanting
to κnow if уou cоuld write a litte more
on thiѕ tοpic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Thank you!

My web blog ... http://www.facebook.com/SeoPressorV5

Adsız dedi ki...

I belieѵe evеrуthing publisheԁ made a ton of sense.
Hοwеver, think on this, suρpoѕe уou аdded a lіttlе content?
I aіn't saying your content is not good., however what if you added something that makes people want more? I mean "Anneler G�n� ve s�prizler..." is a little plain. You might look at Yahoo's fгont page and note how they creatе aгticle titleѕ to get ѵiеwers to clісk.
You might try adding a vidеο or a pісture or tωo to grab people eхcitеd abοut what you've written. In my opinion, it would bring your website a little bit more interesting.

Also visit my page ... wedding dresses
Also see my website - wedding dresses

Adsız dedi ki...

Please let mе κnow if you're looking for a writer for your weblog. You have some really good articles and I believe I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutelу love to write ѕome content for your blog in exchangе for a link back tο mine.
Please ѕend me an e-mail іf interested. Many thanks!


Here is my web page ... wedding dresses
Also see my web site: bridesmaid dresses

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin