Çarşamba, Nisan 04, 2007

Way Back Into Love

Bu aralar sinema olaylarina geri döndügümü söylemistim.Dün gece de "Music and lyrics" filmine gittim.Seyredenlerden zaten güzel bir romantik komedi oldugunu duymustum,dedim bir de ben kendim izleyeyim.Bence bahara baslarken güzel bir film,sevgiye,aska dogru insanin umutlanmasi gerektigi bir dönem icin ideal.Zaten ne olursa bu aylarda olur.Ayriliklar,beraberlikler,yeni asklar,eski asklar,sevgi ,hüzün tam bir kokteyl.
Bahar aylarinin hepimize hayirlisi olmasini diliyim ben bari :D.
Basrolde Hugh Gran (Alex Fletcher)ve Drew Barrymore(Sophie Fisher)var.Alex 80 yillarda ünlü olmus bir grubun solistlerinden.


Daha sonra grup dagilir ve cogu "Star"lar gibi o da artik unutulmaya baslar.Büyük konser salonlarinin yerini artik okullarin eski mezunlarinin bulustugu toplantilar ya da eglence merkezlerinde kücük sahneler almistir.
Daha sonra Cora isimli günümüz popstarlarindan biri,Alex ile bir sarki yapmak istedigini söyler.Bunun üzerine kisa bir süre icinde "way back into love" isimli bir sarki yazilmasi gerekmektedir.Bu sarkinin yazilmasinda da en büyük rolü ,önceleri Alex in evinde sadece ciceklere bakmak icin gelen ,sonrada olaylarin gelismesi ile kendini bu sarkinin icinde bulan Sophie gelir.Ve olaylar gelisir.Cok detay anlatmiyacagim.Sadece filimden iki sarki var bu sefer.


Güzel vakit gecirmek icin gidilecek filimlerden biri,tam bir romantik komedi.Ben gidin görün derim,pisman olmayacaksiniz.
En azindan filmin sonunda yüzünüzde tatli bir tebessümle sinemadan cikacaksiniz.

Simdilik bu kadar,
yakinda yeni filmlerde bulusmak üzere,
esenle kalin,
kih kih cok klasik oldu :D

slmlar
TD

p.S
N-linkler yakinda..Unutmadim :)
ve gece 00:02 , N-linklerde eklendi.Hizmet de SINIR yok :D

6 yorum:

D-Chic dedi ki...

Hugh Gran çok seviyorum ben bu adamı ancak filim berbat hiç tarzım olan bir film değil....N-link için teşekkürler..:=))) harika

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
bak ama böyle dersen N-link koyman :D
kih kih :)
O kadar da kötü degil canim,sakin bir kafa ile hos bir vakit gecirmek icin bence iyi .

p.S
mailin hala gelmedi,bekliyorum.

arzu dedi ki...

Mr.TD.

Bende gitmeyi düşünmüyordum ama düşüneyim bari dedim...:-)
ne zaman istanbula geliyorsun...
oturma izni ne oldu...
ciao for now...

mrl's page dedi ki...

tam benlik o zaman bu film;
kasmayan yormayan yumuşak yumuşak :)
zaten bahar çiçekler böcekler herşeyler :))
sevgiyle
mrl

TugCe dedi ki...

ben bir gidemedim bu filme. buraya gelmisti ama gitti. bir yolunu bulup izlemeliyim. :) cuma geldi :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
dün detayli bilgi verdim sanirim ;)

@mrl
valla coook güzel özetlemissin filmi :D
iyi cicekler ve böcekler diliyorum ben de

@Tugce
geldin mi cilgin Tugcem :),bakiyorum fotografda degismis bu arada ;)
izle izle ,kesin begenirsin.
bu haftada gecti valla,
XX
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin