Cuma, Nisan 13, 2007

Sevdiklerinize bir gül verin ....

Bugün iki kişi seni sordu bana,numaranı istediler, verdim.

Seni nasıl bulabileceklerini de tarif ettim. Kızmadın insallah.

Seni ısrarla görmek istediklerini söylediler.

Beni nereden tanıdıklarını da bilmiyorum ama çok samimi davrandılar, sanki kırk yıllık arkadaşımız gibi.

Bu gece yola çıkacaklarmış hazırlıklı ol! Sana çok iyi bakacaklarını söylediler. Onlara inandım.

İsimlerini sordum, birinin adı mutluluk, diğerinin adı sevgiymiş, hep sende kalacaklarmış.

Sevdiklerinize bir gül verin, gülünüz yoksa gülüverin.

Bugün iki melek yola cikti,Türkiye´ye dogru,umarim yakinda ulasirlar gidecekleri yerlere ;)

Güzel bir haftasonu gecirin,sevgi ve mutluluk dolu.Güzel bir parca ile de postingi tamamliyim bari.
slmlar
T:D

Domenico_Modugno"
"Nel blu dipinto di blu" ya da cogu kisinin hatirlayacagi ismi ile "Volare"

p.S
Bu yazinin ilk kismi bana gelen bir mailde vardi,sizle de paylasmak istedim

8 yorum:

zynep dedi ki...

ben de dedim Mr.TD nasıl da döktürmüş, neler yazmış...
sana da guzel 1 haftasonu...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

senin de dedigin gibi , ben yazsam bu kadar olurdu , kih kih :D

sana da güzel bir haftasi,bayraklari unutma ;)

arzu dedi ki...

allah allah... mt. td. ve beyaz güller...:-))
arzu

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

herild yani ;)
hazirlik yapiyorum :D

B5 dedi ki...

hic yapmam(sen de hep yazarsin aslinda) sarki sozlerini bulup bagira bagira bu sarkiyi soyledim yine evde ;)
biz kesin kovulacagiz bu apartmandan..
Güzel bir haftasonu sana!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
:D , aslinda bu nu yazacaktim,aklima sen de geldin ama dedim hadi bu seferlik yazmiyim , B5 zaten biliyordur diye.Sarki 1958´den sanirim.
Bu aralar böyle devam edecegiz.Sen evin ses izolasyonuna basla :D,aksama da eniste beyle söylersiniz :D

Ptesi yeni bir sarkida bulusmak üzere!

Hanife dedi ki...

Yazi ne kadar guzel.. Guller kadar..
Mesajin icin tesekkurler sevgili TD.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:) ugradigin icin ben tesekkür ederim,
egem e selamlar :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin