Perşembe, Nisan 26, 2007

Parklar,bahceler,dostlar...

Parklar Bahceler Ankara Bölge sorumlusu cok degerli Müdüre Zynep Hanimefendinin Viyana´da bir subesi oldugu haberini aldim ve hemen arastirmyaya basladim.Ve iste ispati :)

Bir de diger cepheden :)

Bakarmisiniz cekmis villayi valla :D

Konu parklar bahceler,o zaman grup da Secret Garden olsun.Sarkinin ismi "Nocturne"

Sakin,dinlendirici bir parca,belkide günlük kosusturmalardan birkac dakikaliginada olsa bizi uzaklastirir diye düsündüm.

Herkese gönlünce bir gün diliyorum.En kötü günümüz böyle olsun
slmlar
T:D


Bir de güzel bir söz yazayim,benim begendiklerimden;
Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend.
Albert Camus

4 yorum:

zynep dedi ki...

hihihihi:D
demek en sonunda fark ettin; her yerde şube açtım, güzel bahçeleri hizmetinize sundum merhaba yaz...
teşekküler Mr.TD

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

rici ederim,allah arttirsin :)
komsuda piser bize de düser(herhalde)
O bahceye ne fasulye ekilir ama dimi :D

D-Chic dedi ki...

T:D Viyana'yı öyle bir tanıttın ki bize gelmemize gerek kalmadı walla..:=PPP
İYi haftasonları..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@d-chic
sana da iyi haftasonlari :)
Gelmek istemiyorsun demek,peki,öyle olsun :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin