Pazar, Nisan 01, 2007

Never give up...Meet the Robinsons

Bu cumartesi sonunda sinemaya gidebildim,uzun bir ara vermistim.Renkli bir seylerle basliyim dedim."Meet the Robinsons" ,bir Walt Disney yapimi.12 yasindaki bir yetimhanede büyüyen Lewis adli bir cocugun öyküsü.

Filmde mucit bir cocuk olan Lewis´in basindan gecen olaylar,ailesini daha dogrusu annesini bulmak icin verdigi mücadeleyi,bu arada yaptigi icatlari anlatiyor.Filmde tabi ki bircok mesajlar da var, asla vazgecme,yapilan hatalardan ders al,ama yilma.
Büyük bir Walt Disney hayrani olarak beni sevindiren seylerden biri de "Boat Builders" adli cizgi filmi basinda göstermeleri idi.Tüm takim orda idi ; Micky,Donald,Guffy,Minnie,...Walt Disney´in de söyledigi gibi herse bir fare ile basladi.

Filmde benim en begendigim karakter,rolü cok fazla olmasa da ,Lewis´in oda arkadasi "Goob",süper idi tam kelime ile.
Film "A day with Wilbur Robinson" adli cocuk kitabindan esinlenerek yapilmis,William Joyce ´un.
Filmde bircok güzel ilginc detay var,dikkatli seyrederseniz eminim sizde görünce tebessüm edeceksiniz.
Bunlardan biri,filmde sarki söyleyen kurbagalar ile ilgili,Frankie and the frogs!.Aslinda zamaninda oldukca kurbalara karsi mücadele vermistik :) ama bu seferkilere pek diyecek bir sey yok,arkadaslar cok basarili.Özellike kurbagalarin takildigi bardaki "yiyecek otomati" süper.
Film baslamadan önce cep telefonlarinizi kapatmaniz konusunda "özel" bir film de vardi.Filmde rol alan frankie and the frogsun yorumu ile.

Bu sarkinin bir bu versiyonu var ki büyük bir kismini anlamasam da yine de harika;

Bu kadar video yeter sanirim,bazilariniz söyleniyordur simdi,TD de amma cok dadandi bu videolara diye :).Tamam, tamam, bir süre videolari "azaltacagim",belki yine birkac foto ya da TDnin günlügünden birseyler yazarim.

Haftaya rekli,neseli,yüzümüzde gülümseme ile baslayalim diye düsündüm.Siz de hayal gücünüzü asla kaybetmeyin,ne demisler,hayal ettigin sürece yasarsin.

Walt Disney´den güzel bir sözle bitirelim;
Every child is born blessed with a vivid imagination. But just as a muscle grows flabby with disuse, so the bright imagination of a child pales in later years if he ceases to exercise it.


iyi haftalar,
TD

5 yorum:

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

ben bu sozu cok sevdim....


Bu arada Mutfakta Zen ile New York'ta yururken, mesajini aldik :-))

zynep dedi ki...

Mr.TD, şimdi bu videoları görünce acaba kurbagalar ile barış müzakereleri mı var dedim kihh kihhh:D
animasyon gerçekten harika görünüyor...
güzel 1 hafta diliyorum...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
Muhtarcigim,valla kalp kalbe karsim ,bir an icimden geldi, dedim bakiyim Tojencigim neler yapiyor.Aaa bir de baktim muhtarcigimla berabermis...
Kih kih,kismetliyim valla,bir sms ile iki güzel ,daha ne ister insan :D

@zynep
he he, tabi tabi,keh küh:P
Onlar yemlik,arkadaslari burayaca cekmek icin,beton dökmesi daha kolay olur,he he :D
Sana iyi haftalar komusucugum.Artik su firin konusunda da karar verin :D

TugCe dedi ki...

:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
;D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin