Cuma, Nisan 20, 2007

Mika

Aslinda bugün büromun cevresindeki birkac binan fotografini koyacaktim ama hadi dedim, onu da sonra eklersin.Bugün yine gene günesli bir Viyana ´dan yaziyorum.Bu sefer yine biraz müzik.Bu seferki Tune Delight´in ismi MIKA.

Az söz cok müzik diye devam edelim.
Buyrun izleyin ve dinleyin bakalim;

N-Link;

B5-Link:
Sözleri


Love Today


Ring Ring


Erease


Lolipop


Relax ,Take it easy


Any other World


Bu arada bizim arkadaslar görev yerlerine gitmisler :D,haberleri geldi.Lütfen emanetlere iyi bakin.

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.Bu haftasonu ben de artik sayfami bir bakima alacagim,biraz temizlik yapmak lazim.


Haftayi da güzel bir sözle bitireyim,dün yaklasik 2 saatimi sistemtedeki virüsleri ayiklamakla gecirdigim icin konuya da uydu aslinda.

I think computer viruses should count as life. I think it says something about human nature that the only form of life we have created so far is purely destructive. We've created life in our own image.
Stephen Hawking

8 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD, sen virsülere yine dikkat et onlar makinen taaa içlerine kadar girmişlerdir:D
doğru söze ise sadece şapka çıkarılır...
güzel 1 haftasonu diliyorum...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)
compütürcünün halinden compütürcü anlar zaten :)

iyi parklar ,bahceler :)

B5 dedi ki...

Mika´nin Mika oldugunu Sndrfknella dan ögrenmistim, diger sarkilari bilmiyordum. Bu hafta sonu icin müzik setisin yine ;)
Iyi dinlen, iyi eglen..
Selamlar

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
bu hafta sonu blogu biraz toparlamaya calisacagim,bu sarkilarla ilgilide birakc planim var,bakalim gerceklestirebilecekmiyim görecegiz :D
Size de iyi hafta sonlari ,
slmlar
TD

coffeé dedi ki...

çok ama çok güzelmiş ya:)))

selamlar

TugCe dedi ki...

Bilgisayar bozulmasiyla ilgili birsey duymak istemiyorum. Benimkini duvara carpasim geliyor :D

Mutfakta Zen dedi ki...

güneş her bünyeye lazım.
buraya da bahar geldi. çok kalmayacakmış diyorlar. ben de çok kalmayacağım zaten.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffeé
:),begendigine sevindim

@tugce
Seni cok vahsi gördüm Tugcem, :D
sisst siist sakin ol,sinirlerine hakim ol :)

@Tijen
Bence artik yavastan dön sen :),buralari özlemissindir,onlar da seni )

Dikkatli uc :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin