Cuma, Nisan 27, 2007

Ice ice baby....

Artik havalarda iyice isindi ama degil mi,iste size hos bir fotograf,fazla bir sey söylemeye gerek yok sanirim.Afiyet olsun ya da gidip bir bardak su icin , kih kih, cok hain gördüm kendimi yine :)


Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum,
Yeni bit hafta da,yeni güzelliklerde görüsürüz.

Postingi tam bitiyordum aslinda,arkadaki sarki calinca yine daldim gittim.Gecen gün Zynep´in sayfasinda yazdigim seyler aklima geldi:

"ben sanirim deniz kenarinda olmak istiyorum,hafif de bir rüzgar essin söyle,günesin o kavuran sicakligini biraz azaltsin.Bir de sedir ya da hamak.
Bir de hos bir müzik..
Daha ne ister insan :)"
Ama yanimda da sevdiklerim olsun.Yanliz da cekilmez ki :)

Kendinize iyi bakin,ben bu aralar yine biraz hüzünlendim.Bu aylar bana pek yaramiyor sanirim.Bakalim hayirlisi artik.
Iyi diyelim iyi olalim :)
slmlar
TD



p.S
Foto Baskin.R Kore sayfasindan alinma

7 yorum:

D-Chic dedi ki...

Çok kötüsün yaaa üüffss sana inanamıyorum, bunlar harika görünüyor ve ben hepsini yemek istiyorum.Bana ice cream paketi göndermek zorunda kalacaksın ona göre!!??

Sndrfknella dedi ki...

fırrrrrkkkk

Duble hain gördüm seni gerçekten de! Ama aynı zamanda artık yazın yaklaştığının da müjdecisi gibisin ;) Az kaldı az... ve evet... "...deniz kenarı..." ile ilgili tüm yazdıklarına katılıyorum. Nefis bir haftasonu olsun ;) Hüznü müznü de süpürsün!

Sevgiler :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@d-chic
he he ,kötüyüm kötüsün kötüyüz.
Bu dünya iyilere kalmaz,biz de yerimizi alalim bari.Paketlere cok alistiniz bakiyorum ;)

@Sndrfknella
:D
Yaz geldi evet,buralar yaniyor resmen,sagolsun bayalar da ne giyeceklerini sasirdilar :D,heryerde senlik var valla.
Bugün bir ara eskilerde bahsettigim MQ denilen Museums Quartier de otururken günesin alinta,hafif bir rüzgarda esiyordu,zaten etrafta bikini kizlar yatmis :), gözlerimi kapadim,resmen bir an icin deniz kenerinda hissetim kendimi,garip bir duygu idi.
Sana da güzel bir haftasonu,benim icinde gez oralari :D

Sndrfknella dedi ki...

Yeni bir Bodrum tatili yakındır demek ki :) Bayanlar da hakkaten şaşırmışlar hemen bikiniler, vs Biz daha bikinilere sığmak için diyetteyiz burada ;)

Dondurmalar gerçekten haince olmuş ama!

Sevgiler

TugCe dedi ki...

Her cesit dondurmayi getirsinler onume koysunlar, teker teker deneyip, mide fesadi gecireyim :)

sibella dedi ki...

yum yummmmmmmmmm cilekli cikulatali olsun benimki

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
yok ya, bodrum a daha coook var sanirim.Ben de gidip yanlarina kinadim onlari,bikinilerini ,pardon kulaklarini cektim :D

@Tugce
bence de yedikten sonra bayiltsinlar hemen :)o acili kisimlari hisstmiyelim

@Sibella
He he, tabi ki sana en cileklisinde :),bolda tane cukulatali.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin