Pazartesi, Nisan 16, 2007

Guardian Angel

Herkese güzel bir hafta diliyorum.Piril piril günesli bir Viyana´dan.Yaklasik bir haftadir yazi getirdik,darisi sizinde basiniza.

Gecen ay bir magazanin vitrininde görmüstüm bunlari,merak edip iceri girdim nasil olduklarina bakmak icin."Guardian Angel" isimleri,koruyucu meleklerler.Sevdiklerinize ,dostariniza hediye etmek icin.Her birinin arkasinda degisik mesajlar yaziyor.Kimisinde " Smile and the world smiles with you" ya da "Your Guardian Angel for the sunny side of life gibi".

Bircok cesiti var,fotograftaki gibi olanlari,bunlarin renklileri,ahsaptan yapilmis olanlari.Isin güzel yani bunlarin satisindan elde edilen gelirin bir kismi cocuklar ile ilgili yardim kuruluslarina gidiyor olmasi.
Sanirim en azindan herkesin bir koruyucugu melege ihtiyaci var(annelerimiz hep yanimizda olamaz ya ,degil mi?).Gerek yok diyenlere de ,fazla melegin sakincasi yoktur diyim bari :D

Havalar nasil olursa olsun,sizin meleginizin hep yaninizda olsun,
slmlar
T:D

Bu sarkida benim sevdigim kisimlar,sadece melodi ve ritim olan.CISTIKI,CISTIKI,CISTIKI :D
p.S
B5-Linki de sonradan ekleyecegim :)

23 yorum:

D-Chic dedi ki...

AAA çok güzell T:D süper birşey, hele benim bu aralar o kadar ihtiyacım var ki, benim koruyucu meleğim beni terk etmiş olmalı yok yok yok.
Haftaya iyi başladığım için mutluyum sana da güzel ve sorunsuz bir hafta diliyorum.
Sevgiler.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:D
hayat süprizlerle dolu :)

umarim bu hafta sonuna dogru sende güzel bir süpriz yasarsin ;)

B5 dedi ki...

Selam,
Yok bunu söylemem bagira bagira ;)
Melek yilbasi cam agaci kurabiyelerine benziyor, degil mi? Hatta o kurabiye süslerden sandim ilk.
Güzel bir hafta sana, günesin bol olsun :)

sibella dedi ki...

bende bugun kelosha acaba bizim guardian angelimiz kim diye soruyordum..herhalde onunki annesidir de benimki kimdir?varmidir?

TugCe dedi ki...

Aman ne sevimli bir melek o yahu :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
aaaa,
olmadi ama ,o zaman bundan sonrakilerde daha secici olayim bakalim.Biraz sert bir kurabiye :D,antik-gümüs diyorlar buna,tarifini bulamadim ama yemek kitaplarinda.

@sibella
benim de bir gözüm hep üzerinizde bunu da unutma sibellacigim ;)

@Tugce
yakinda siparislari almaya baslayacagim zaten :D

arzu dedi ki...

Mr.TD.
İstanbula gelirken yanında artık bir melek getirirsin değil mi...:-))
hediye olarak canım... biliyorsun ki çok ihtiyacım var...:-)))
selamlar...

zynep dedi ki...

ne güzel dilekler ve umarım koruyucu meleklerımız hep olur...
sana da guzel 1 hafta...
:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
ben geliyorum ya ,kih kih :D
IST isinde bir erteleme olacak sanirim,bakalim görecegiz

@zynep
olur olur,biraz bekle ;)kih kih

Noni dedi ki...

Melekler çok şeker ben de istiyorum bir tane!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@noni
:)
insan kalpten isteyince olurmus ;)

Sndrfknella dedi ki...

Ben melek figürünü pek sevmem, ama son 4 senedir her yılbaşında kendime komik melek kızlar alıyorum (4. en yakın arkadaşım, biricik dostumdan hediye geldi bu sene) ve senin melek de benim kızlardan birine benziyor ;)

İyi haftalar olsun bakalım :)

Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknlla
iyi ki sevmiyormussun :D

bakalim görelim,sana da güzel bir hafta :)

sibella dedi ki...

canim ben seni sobeledim,yemek tarifin yok ama olsun,ne guzel yazilarin var:)

princess dedi ki...

paketlerin icine bir tane de benim icin at, hmmm gelemiyorsan postalayabilirsin bile, adresi biliyorsun :))) malum oyle uzaktan koruma yapilmiyor :)

bu aralar gelemezsen belki haziran sonu gelirsin hem :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
sagol sibosh :D
yakin zamanda yerine getirecegim ;)

@princess
:)Not aldim.haziran sonu olayi ayri zaten.O konu cok hassas,coook ;)

mrl's page dedi ki...

Nerelerdesin T.D.? :)

~mrl~

Noni dedi ki...

Artık bizim de birer meleğimiz var yuppiiiiii :)

Çok teşekkürler T.D.!!!!!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mrl
artik biliyorsun :)

@noni
begendiginize sevindim :)aman iyi bakin onlara :D

Adsız dedi ki...

Nerede oldugunu bende bilmek istiyorum:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

buralardayim :)

Adsız dedi ki...

buralar nereler?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

su an viyana, arada belki bir Istanbul, falan filan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin