Salı, Nisan 10, 2007

Engellere ragmen....

Gecen gün Zynep in bir postinginde Ankara Resim Heykel Müzesi´nde acilan "Engellere ragmen" adli bir sergiyle ilgiyi yazisini gördüm.Böyle bir sergiden kisa da olsa ben de bahsetmek istedim.Serdar Bilgili´nin cektigi fotograflardan olusan,bedensel engelli kisilerin ve basarilarinin konu alindigi bir calisma.Oldukca güzel de bir internet sitesi var serginin ,bu linkden ziyaret edebilirsiniz.

Sergi Nisan ayinin sonuna kadar Ankara ´da ,daha sonra Mayis ayindan itibaren Izmir´de görübilirmis.Hatta Avrupa sehirlerinde de gösterilecegi ile ilgili bir not da vardi.2008 yilinda da ,Olimpiyatlarin yapilacagi Cin´de sergilenecekmis.

Eger firsat bulabilirseniz ben gidin derim,hatta firsat yaratip da gidin bence.

Hepimiz belli zorluklarla mücadele icindeyiz,bir hayat kavgasi sürüp gidiyor.Kimi zaman önümüze cikan engeller karsisinda boynumuzu büküp teslim oluyor, kimi zaman da ümitsizlige kapilip hayata ,cevremizdekilere küsüyoruz.

Peki ya ,bazi "engeller" hayatimizin sürekli bir parcasi olarak hep kalsaydi ne yapardik acaba?Sanirim bir an icin düsünmek lazim ;Sevdiklerimize sarilamadigimizi,onlari göremedigimizi, duyamadigimizi,kosamadigimizi, yürüyemedigimizi...

Acima duygusunun yerini "takdir ve tesvik" aldiginda sanirim insanlik adina cok büyük adimlar atmis olacagiz.

slmlar
TD


http://www.engellereragmen.com

9 yorum:

TugCe dedi ki...

Iste bu link super otesi oldu! Cok tesekkurler.

celerone dedi ki...

Bu sergi insanın hayata bakışını bile değiştirebilir diye düşünüyorum.

Sağol Td. Bak her zaman hainlik yapmana gerek yok :)

mrl's page dedi ki...

Merhaba,
Bu sergiyi kesinlikle herkes görmeli...
Sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Tugce
bence de cok güzel bir link,umarim ilgi görür.

@celerone
degistirmesi de lazim bence.
Ismimiz cikmis haine bir kere zaten,neyse artik

@mrl
Zynepden duydugum kadari ile o gittginde 5 kisi varmis iceride :(

Sndrfknella dedi ki...

Ben en çok yüzlerindeki ifadeyi sevdim... kendilerine son derece güveniyor ve inanıyorlar. Müthiş değil mi?

İstanbul'dan sevgiler :)

mrl's page dedi ki...

Ankara'da iyi duyurulmadımı acaba diye düşünüyorum,İsatanbul'da sergi hakkında programlara rastlamıştım hiç tv izlemeyen biri olmama rağmen.

Bozmayalım moralleri, ziyaretçileri çok olacaktır kesin..

mrl

D-Chic dedi ki...

İstanbulda olduğumuz için gidebilme imkanımız yok ama siteden bir göz attıp bakttım.Keşke herkes duyarlı olup onlar için bir katkıda bulunabilse...
Sevgiler..

B5 dedi ki...

Mükemmel...
Senin dedigin gibi takdir ve tesvik bambaska gözlerle baktiriyor.
Bu fotografta gördüklerimize daha nice engellilerin basarilarinin da eklenmesi dilegiyle,
Selamlar;

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrfknella
Zaten sirf yüzlerine bakarak karakterlerini ve azimlerini anlamak mümkün sanirim.

Istanbul iyi bak,kontrole gelecegim galiba :)

@mrl
Umariz öyle olur,biz de ufak bir katkida bulunabilirsek ne mutlu bize

@D-Chic
Bunu gibi projelerin cogalmasi dilegi ile,sadece sergi olarak degil onlarin hayatimizin ayrilmaz bir parcasi olmalari ümidi ile.

@B5
hosgeldin,
hemfikiriz,
size de selam.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin