Pazartesi, Nisan 23, 2007

23 Nisan

15 yorum:

Berceste dedi ki...

TD ve içindeki çocuğun da bayramı kutlu olsun.

Asude dedi ki...

Merhaba,
T.D. bayramın kutlu, sitenin yeni tasarımı hayırlı olsun.Yazı getirmişsin:) 1 Gezgin'e katkıların için de teşekkürler.

B5 dedi ki...

Iyi bayramlar TD!
Yeni bahar sayfana ilk notum :)

SaNeM dedi ki...

İyi bayramlar ;)

mrl's page dedi ki...

Sevgili T.D.

Anlaşılan cumartesi akşam çalışmaya karar verdin, eline sağlık çok hoş olmuş.
Darısı başıma :)

Bayramın kutlu olsun...
~mrl~

celerone dedi ki...

TD ya çok teşekkür ederim bu yeni tasarım için. Mavi beni o kadar zorluyordu ki. Şimdi rahat rahat okurum artık. Eline sağlık

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celerone
rici ederim,güle güle oku :D

D-Chic dedi ki...

İyi bayramlar T:D
Sayfan daha güzel olmuş, aydınlık gelmiş.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@d-chic
baktim moraller biraz düsmüs, dedim en azindan ben canli , ferah renkler kullaniyim :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
tesekkürler sevgili berceste :)

@Asude
Sagol Ç.Kız :)
Eylemlerimiz devam edecektir.

@B5
sevgili B5,tesekkürler.Benm de artik bahari getireyim dedim sayfaya,sen de artik birseyler olsun ama :D

@sanem
tesekkürler :)

@MRL
Dogruyu söylemek gerekirse degisiklerin hepsini dün yaptim :),Türkiye de tatil oldugu icin benim de basim biraz sakindi buralarda.
Darisi basina,yardim lazim olursa söyle ;)

Sndrfknella dedi ki...

Aaaa harika olmuş burası... Tam bir bahar temizliği yapmışsın TDcim, ellerine sağlık :) Benim de blogda değil ama evde ciddi bir bahar temizliği ve döküntüden kurtulma operasyonu yapmam lazım. E darısı başıma ;)

İyi haftalar olsun,

İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrfknella
:) tesekkürler.Ben de ise blogdan basladim,kutular,dosyalar daha beni bekliyor.

Istanbuluma sevgiler :)

aqua dedi ki...

hepimizin bayramı kutlu olsun

Sndrfknella dedi ki...

Psssst... 23 Nisan fotoğrafında imzanı "Mr TD Cafeiwen" diye atmışsın. Haberin olsun. Dost acı söyler, falan filan :p

İşyerindeki bilgisayarım çoooook yavaş ve tam da o fotoğrafın olduğu noktada donunca dikkatimi çekti... benimkisi laf olsun torba dolsun, ciddiye alma ;)

İstanbul'unun da sana selamı var bu arada. Üstümde kalmasın :D

Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aqua
:)gel bize katil bize :D

@sndrfknella
bilmem artik,kahroldum simdi.
Olay bitmistir.comment,link mink yok artik :D

Sahsen almaya niyetliyim selami büyük patron planlarimi sabote etmeye hazirlaniyor sanirim,bakalim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin