Pazartesi, Mart 12, 2007

Yeni bir haftaya girerken...

Bu haftaya da güzel bir sarki ile basliyalim dedim,söyle insanlara umut,nese verecek,kafalarindaki bulutlari biraz dagitacak.

N-Link:

I can see clearly now, the rain is gone,
I can see all obstacles in my way
Gone are the dark clouds that had me blind
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Marley Sun-Shiny day.
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Can Sun-Shiny day.

Oh, yes I can make it now, the pain is gone
See All of the bad feelings have disappeared
Here is that rainbow I’ve been prayin’ for
Clearly It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.
Now
Look all around, there’s nothin’ but blue skies
Look straight ahead, there’s nothin’ but blue skies

I can see clearly now, the rain is gone,
I can see all obstacles in my way
Here is that rainbow I’ve been prayin’ for
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day.
It’s gonna be a bright (bright), bright (bright)
Sun-Shiny day...

******************************
Tdays´e devam edip etmeme konusunda daha karar vermedim,bakalim görecegiz.
Hepinize güzel bir hafta diliyorum,umarim her gün daha genclesiriz :)(bkz. Oscar abi)

Haftanin sözü yine Osman(oscar) abi den;
Those whom the gods love grow young.

selmlar
T:D

17 yorum:

D-Chic dedi ki...

İyi haftalar T:D...güzel bir hafta dilyiorum.

TugCe dedi ki...

iyi haftalar;D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
Sana da :D.Cok disarilarilarda dolasma mesai saatinde bak,haberleri geliyor :D

@Tugce
Sana da cilgin kiz :P.Hic ortada yoksun,görüsemiyoruz dermisim, he he :)

arzu dedi ki...

don Juan DeMarco...

I can see clearly now the rain is gone... nımmmm ...nım....oooo...yeeee...
bu şarkıları yayınlıyorsun ve paylaşıyorsun ya... sana gelecekte çok MÖHİM bir görev verecğim....:-))

ne yapalım becerekli bir insan olduğunu kanıtlamasaydın...

selamlar...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

iste yeter,yapabilecegim bir sey hic problem yok,emrin olur.
Haberini bekliyorum :D

slmlar
TD

coffeé dedi ki...

:))

çok güzelmiş bu şarkı :)))

Aysin dedi ki...

TD'cim Tdays devam et guzel oluyor okumak. Ben devam etsin diyorum :)
Sabah sabah cinlerimin hepsi uzerimdeyken bu sarki bir kacini kacirdi, iyi oldu:))

Adsız dedi ki...

sarkilar muhtesem, supersin....

sevgiler,
asude

zynep dedi ki...

bu şarkıyı söylesem bahar tekrardan gelir mi....bulutlar geldi yine:(
üüü...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffeé
tesekkürler,iyi dimi , insani neselendiriyor.

@Aysin
bakalim,biraz anilarimi karistirayim,ilginc birseyler cikar belki.Görsel malzemede biraz problem var,cünkü tüm fotograflarim Istanbulda.Bunlari bile buraya yollattirdim.Hisst hissst sakin ol,sinirlerine hakim ol :D

@asude
tesekkürler

@zynep
bulutlari birak dilayra kar yagiyor diyor,aaa.Sen yine de söyle sarkiyi ama :D

shiningfingerprints dedi ki...

Oscar' a Osman demişsin! :)))
Bu arada şarkı çok hoş gerçektende.. Dediğin gibi neşe doldu içim ;)

zynep dedi ki...

kar yagmıyooo, havada ucusuyooo:) umarım haftasonu açar nütfen açççç, güneşş, yagmur ve soguk çalıştıgımız zamanlarda olsun eheuhue:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@shiningfingerprints
osman abiye laf yok :)

@zynep
burasi da cayir cayir yaniyor resmen,millet kendini parklara atti.
ben bile sortlayim dermisin,he he,yok o kadar da degil :D

B5 dedi ki...

bu sarkiya bayilirim ben :)!! videosunu ilk kez görüyorum!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ben diyorum,biz seninle bir blog acalim,sirf müzik,film koyalim icine :)
Düsün bakalim,
Aklimiza geldikce sarki ekleriz :)

B5 dedi ki...

Hahha :D, valla ya, bu gidisle sonra biz cafe/bar falan da acariz artik. Uluslararasi hem de ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5
yakisir,kimi insalarin gönül birligi böyle oluyor iste :)
kimse gelmese biz kendi kendimize egleniriz,her gün bayram usulü :D

Ben bu projeyi bi düsüneyim bakim,sen de isim düsün :),yaratici olan sensin ne de olsa.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin