Cuma, Mart 09, 2007

Tdays 2

Evet , kisa bir aradan sonra kaldigimiz yerden devam edelim.TD nin bilinmeyenleri ile.TD genelde sevilen biriydi,kücükken de :).Etrafinda hep güzel melekler vardi,en güzelleri de fotografda ortada olan annem.
Telefonda onunla konusurken "annem nasilsin,iyi misin?" diye sordugumda yanimdaki kisinin cok hosuna gitmisti ,"annem" lafi.Isin ilginci benim icin hayatimdaki en önemli ve özel kisilerden biri ile de konusurken sonuna ekledigim -im den sonra herkes onun adinin öyle oldugunu zannetmeye basladi :).
Bugün daha bitmedi,yaklaisk yarim saat var.Dünya kadinlar günü hala devam ediyor.Ben de bu vesile ile biraz dolayli da olsa konudan konuya gecerek benim hayatimdaki olaylardan bahsedeyim dedim.
TD nin meleklerle arasi da iyidir,arada sira sevdiklerine yollar onlari,göz kulak olsunlar diye.Hala birkaci yurtdisinda görevde su an :).


TD cok fazla asik olan biri degil,ama oldugunda da herseyi veren cinsinden.Sanirim bir erkek icin gururla söyleyecegi bir sey de simdiye kadar onun icin önemli olan ve birseyler paylastigi kisiler ile hala görüsmesi,onlarin ihtiyaci oldugunda yanlarlarinda olmaya,ya da en azindan onlari dinlemeye,yardim etmeye calisan biri olmasi,biri haric.O da kendisinin secimi idi zaten.Ama TD de hayattan derslerini aliyor.Birisi gelip de size "Sen benim icin özel birisin,daima hayatimda olmani isterim,sorun sende degil bende dediginde ,siz siz olun aptal asik TD gibi inanmayin bunlara.Hatta önce suraya bir de göz atin.Simdiye kadar en büyük kalp acisini gecen sene Mayis-haziran da yasadim,hani derler ya kalbiniz acir,öyle oldu gercekten de.Bu benim icin önemli bir dönüm noktasi da oldu aslinda.Kimi insanlarin agizidan cikan sözler ile kalbinin ve kafasinin icindikilerin birbiri ile hic bir alakasi olmadigini gördüm.Ama hayat bu iste,her zaman gülmüyor insana.


TD yaramazlik yapmayi seven biri,eskiden de simdiden de.Hani derler ya afacanliklari vardir zaman zaman.
Kücükken deniz su kiyisinda tas kaydirmayi cok severdim,kuzenlerim ile birlikta yarisirdik hep.Kafamda hala ufak bir tas yarasinin izi de var hala :),kalici bir hatira ,insanlar kimi zaman denizin ne tarafta oldugunu unutuyorlar.
Yazlari sahilde hep yarismalar düzenlerdik,uzun atlama,kosu gibi.Hazine aramadan daha önce de bahsetmistim,bu konuda babam oldukca yaraticidir.
TD ilginc meslekleri denedi simdiye kadar.Pizza Hut da servis görevlisinden,Müdür yardimcisi asistanligi,hediye paketleme,Bilgi Islem danismanligi,.....Pratik biriyim,elimden her türlü is gelir aslinda,tamir islerinden yemege kadar.Yani Türk MAc Gyveri.Bu cok reklam yazisina döndü biraz konu degistireyim.
Blog olayina baslayayli 1 seninin üzerinde bir zaman oldu.Benim icin hayatimda önemli degisiklerin baslangicida aslinda bununla birlikte oldu sayilir.Insanin bazi seyleri paylasmasi,sevdigi seylerden söz etmesi,kizginligini,zaman zaman da üzüntüsünü paylasacagi bir yer bazen.Blog sayesinde cok özel kisiler tanidim ve hala da onlar benim bir parcam olarak devam ediyor.Kimi ile sadece yazissam da,ya da msnden sohbet etsemde eksikliklerini hissediyorum bir süre görüsmez isem.Bazi blogcularla haftada bir konusuyoruz,bazilari ile de firsat oldukca.
Bloglarin olusmasinda elimden geldigince yardimci olmaya calisiyorum,adimiz artik hocaya cikti :).
Fotograflarimi 3 kg agirliginda oldukca eski bir kamera ile cekiyorum.Bir apartman kadar enerji tüketip,kafasina göre acilip kapansa da,3.3 MP bile olsa benim isimi görüyor acikcasi.Önümüzdeki dönem icin kendime bir kamera bakiniyorum ama hala karar verebilmis degilim, yeni Canon ve Nikonlar arasinda gidip geliyorum.
Sevgiklerim icin fotograf cekmeyi,sadece onlarin farkedebilecegi detaylarin oldugu fotograflari seviyorum.
Mektup ya da kart atmayi,posta ile ufak hediyler yollamayi severim.Insanlari mutlu etmenin aslinda cok zor olmadigina inanlardanim.
Insanlarin kendisini özel hissetmesine gayret gösteririm.Arayip sormaktan cekinmem,galiba mühim olan karsilik beklemeden bunlari yapabilmek.Bazen azimle devam ederim,eger karsidaki kisilerin buna degecegine inanirsam,onlari kazanmaya calisirim.

Simdiye kadar kolaj olarak 3 tane bilgisayar Wallpaperi yaptim cevremdekilere.Bir kisinin de blog bannerini.
Toplam 3 tane blogum var, 1 tanesi sürekli yazdigim,bir tanesi arasira birseyler ekledigim, digeri ise yeni projeler icin beklettim.TD haricinde iki degisik kullanici adim var :)
Uzun süre Skype hayatiminin ayrilmaz bir parcasi idi uyandiktdan aksam yatincaya kadar bir cok sey paylastim.Hatta aglayip,aglayip kusacagim lafi da ordan esinlenme.
Msn messengeri zaman zaman kullaniyorum.En cok sevdigim profil yazim "Beni bloklayan esektir " :D,Msn deki profil resmim ise söyle;
Simdi anliyorsunuz artik niye fazla kendi fotografimi koymuyorum :)

Deniz özlemim cok büyük,Istanbul benim hayatim,Viyana ise su anki isverenim.Amacim ikisi arasinda bir denge kurabilmek.Yazlari özliyorum,deniz kenarinda oturmayi,aksam balkondan denizi seyretmeyi.Hani insan kimi zaman hayal kurar,deniz kenarinda bir bahcede,yaninda sevgiliniz,elinde bir bardak sarp,uzanmis yaniniza o anin tadini cikarir.Arkada calan sarki da


Bu kadar yeter sanirim,20 tane bilinmeyenim olmustur herhalde.Zaten bu postingler kendini 24 saat icinde imha edecekler :)
Hepinize keyifli bir hafta sonu diliyorum,havalar güzel olsun ki cikin parklarda dolasin,cicekler acmaya basladi bile,umarim bunun üzerine bir soguk gelip de onlari hazirliksiz yakalamaz.

Bu seferde bende topu Arzu,Luz ve Aysesworld e atiyorum,bakalim bizle paylasmak isteyecekleri ne bilinmeyenleri,sırları olacak :)

Kendinize iyi bakin,
aynalara da(ve tabi ki cevrenizdekilere :)) gülümsemeyi unutmayin,size karsilik vereceklerdir.

slmlar
T:D

29 yorum:

arzu dedi ki...

Oldu mu şimdi TD...
Yazını okuyunca aman allahım dedim, nekadar açıkça ifade edilmiş bir insan hayatı...
TD, insan kendini nekadar açıkça ifade ederse etsin (ki bunu çoğunlukla karşısındakini memnun etmek için yapıyor) o kadar çok zarar görüyor...
Dünya artık ropmantiklerin ve duyguların dünyası olmaktan çıktı...Teknomanyak ve robotik !!!insanların dünyası olmaya başladı...
Küresel ısınma artmadan sen o deniz kenarında denizi seyretmenin keyfini bol bol çıkart...

Selamlar, Arzu

Aysin dedi ki...

TD,cim kendini ne guzel anlatmissin, yuregindekileri dokmussun. Ne guzel bir insanmissinda bizim haberimiz yokmus :))
Seninle yuz yuze konusamasakda ara sira yaptigimiz sohbetlerden senin iyi biri oldugunu anlamistim ben zaten hehe:))sende onayladin. Dilerim bundan sonra hayat hep gulumsesin sana:)) Aynalara niye gulumseyelim ki, insanlara gulsek daha iyi degil mi TDcim?

Luz dedi ki...

O bir MELEK :D

Ben bukadar açık seçik yazamicim :) ama bakarız artık

B5 dedi ki...

Demek üzüldün bir dönem.. Sen öyle bir asik olacaksin ki, asil gercek ask öyle bir carpacak ki, bir daha -arkadas kalalim- laflarini söyleyenlere trt3de coksesli muzik korosunun en arka siralarda sarki soyluyor görüntüsü yapan playbackcilerine verdigin algilama oraninda dikkat vereceksin...

Gözün hep ileride olsun, pozitif hallerin sana daha cok yakisiyor :)

Punto dedi ki...

Sevgili TD; Ben de bir amca olarak diyorum ki geriye bakma, baktıkça tökezleyebilirsin, hep ileriye bak ileriye bak ki adım atacağın yerleri gör ve yere sağlam bas.

Mine dedi ki...

Merhaba TD,
Bu postingler kendini imha etmeden, bir yorum da ben bırakayım dedim:)
Arzu,Yıldız ve Punto Ağabey'den sonra, bir süredir senin blogunu da beğenerek takip ediyorum. Eklediğin şarkılar da çok güzel.
'Kalp acıması'nı bir daha yaşamaman dileğiyle...

Mine

coffeé dedi ki...

:)) bir Tdays 3 şöleni daha bekliyoruz... hep pozitif, sıcak, acıdan uzak (biz inanıyoruz ki sorun onlarda:)) )ve meleklerin ile beraber va yaramaz kalman dileğiyle

Sndrfknella dedi ki...

Affet onu... ruhun hafifliyor... inan bana. Been there, done that ;) Fotoğraflar yine çok güzel, çekenlerin ve bugüne kadar koruyanların ellerine sağlık :) Senin anlatımınsa her zamanki gibi, son derece net ve olduğn gibi. Kalbini bizlere açtığın için teşekkürler :)

Sevgiler

sibella dedi ki...

canim ne guzel anlatmisin,zevkle okudum,buyutecli fota da cok guldum..operim,beni sobeledigin icin tesekkurler en yakin zamanda hemen yazacagim...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
Sevgili Arzu,
Ayni seyi senin icinde söyleyebilirim,sen de her zaman kendini acikca ve güzel sekilde ifade eden bir kisisin.Blog aleminden tanistigim kisiler arasinda olmana bende cok memnunum.Teknomanyakliga bir sey diyemiyorum,ben de biraz vardir :).
Ayni dilekleri ben de sana diliyorum ;)

@Aysin
Sevgili Cekirge#1,
iyi ki haberin yok :P
Güzel sözlerinin icin tesekkürler,senin sözün üzerine yazimin sonuna ufak bir ekleme yaptim :D

@Luz
Sen de fena degilsin ;).Hatirlat da bana ileride bir fotograf koyacagim,senin söylediklerinle ilgili :D
Bilmem artik,ortalarda cok görünmezsen biliyorsun,sonra olacaklari :D

@B5
Sevgili B5,
Zaten gözüm ileride,positif olmadan bu hayat cekilmez ,degil mi?Kimbilir belki bir gün gelir Mirkelam´in dedigi gibi "üzüldügüme üzüldüm" derim ,ama sanmiyorum acikcasi.Ben yinede "insan ve sevgi haracamasi " karsisinde malesef her zaman seyirci kalinmiyor.

@Punto
Sevgili Punta Amca,
geriye bakmak sanirim,ders alinabildigi sürece dogru bir sey.Degerli tavsiyeniz icin cok tesekkür ederim.Sizin gibi özel birinden gelen her tavsiye önemli.

@Mine
Önce hosgeldin,
imha etme mekanizmasini kaldirim,dedim yazik olmasin,o kdar yazmisim :)
Dilegin icin de ayrica tesekkür ederim.

@coffeé
Ooo elimizi verdik,kolumuzu kaptiracagiz,bir de 50 postinglik posterimi yayinliyim,parca parca :D,yap-boz gibi.Sirf bir blogda TD Serisi yazayim o zaman :D.
Dileklerin icin tesekkürler

@Sndrfknella
Affetmetlik bir sey olmaz zaten,öyle bir pozisyonda degilim,olmak da istemem.Herkes kendi dogrularinda hareket ediyor.Sanirim agzimdan cikan laflar arasinda "seni asla affetmiyecegim,yüzünü asla görmek istemiyorum" gibi sözler olmadi.Böyle sözleri de paylasilan seylerin sonucunda cok yanlis buluyorum(istisnai kisi ve durumlar bunu degistirmez)Karsimizdakilerin dogrulari böyle ise,ne yapabiliriz ki sonucta.Onlari bir yere kadar böyle kabul edecegiz,ama istek olmayan yerde sonuc olmaz.
Güzel sözlerin icinde tesekkürler.

@Sibelle
Sevgili Sibelim,
Fotogrami begendigine sevindim,beni tanidigin gibi cikmis degil mi :P
Ne yapayim kiramadim,koydum bir foto :D
Kel e selam,öptüm sizi.Ya da Tarkan ´in sözleri ile " I kiss you"

Berceste dedi ki...

İlk hocam diyen de benim sanırım :) Çekirge olmaktan ve MSN'deki o yaratıcı fotoğrafları görmekten gayet memnunum. Fotoğraf makinası ne kadar harika olursa olsun, çekenin gözleri ve bakış açısı eklenmedikçe hiçbir anlam ifade etmiyor :( Senin fotoğraflarında onlar var! Hep buralarda olman dileğiyle...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@berceste
:D
güzel dileklerine tesekkürler,umarim bu dostlugumuz hep devam eder.Abiye selam :)

zynep dedi ki...

Mr.TD, Berceste'nin dediği gibi makinen en güzelinden olsa bile önemli olan o içerideki ruh, gerisi yalannnn..
bu arada senin gözlerin neden bu kadar büyük, ehhehe:D
güzel 1 hafta diliyorum

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep a.s.a Parklar Bahceler Genel Müdüresi
Seni daha iyi görebilmek icin,
kih kih :D

Adsız dedi ki...

Tam evlenilecek adam.
Kardeş yaşınız kaç sizin?
Yaşı yaşına, boyu boyuna bir kız bulup everiverelim diyorum seni. Eniştem rahmetli, derdi ki teyzeme, seni boşayıp Kestane köyünden bir kız alacağım. Sana da Kestane köyünden gül gibi bir kız bulsak, alsan Avusturya'ya götürsen, o sana baksa, sen ona baksan büyüteçlerle, gül gibi geçinip gitseniz...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Anonymus
Güzel sözler icin tesekkürler :D
Zaten yüzüm bakilir gibi olsa bir fotografimi koyacagim da , malum iste görüsüyorsunuz :)
Kismet diyelim.

Adsız dedi ki...

Kalbi güzel olanda yüz güzelliği aramayan bir kız buluruz biz de sana be delikanlı.
Üzme kendini.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@anonymous
tesekkürler :),yüz güzelligi kalpten geliyor derler sanirim,belki ordan kurtaririz.

Adsız dedi ki...

Belki.
Size 'gönülçalan' diyorlar.
Doğru mudur?
Genç kızların kalbini çalıyormuşsunuz.
Çalındıktan çok sonra farkediyorlarmış.
Öyle duydum.
Belki de yalandır.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@A
gönülcalan sözü gercekten de hos bir söz,bunu bir iltifat olarak kabul etmeliyim sanirim.Öyle birisi oldugumu hic zannetmiyorum acikcasi ama, gönülkıran yerine,gönülcalan olmayi yeglerim herhalde,eger böyle bir secim hakkim olsa idi :D

Adsız dedi ki...

Ben bu sözüm mucidi değilim TD beyefendi. Bir kitabın adı. Sonra da sanırım Teoman Bey'in bir şarkısının adı olmuştu. Ben öyle anımsıyorum. Haklısınız gönül kırmaktan iyidir gönül çalmak. Ama bir yerine beş gönlü çalarsanız o zaman yine gönül kırmış olursunuz. Bilmem yanılıyor muyum?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Ben üzerime alinmadigim icin bu son konuyla ilgili bir sey diyemiyecegim ,kendini öyle lanse edenler ya da gönül calmaya calisanlar düsünsün, degil mi?

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

woooowwww. beni mahcup ettin, ama ne iyi etmisim sobelemisim, bak bu sayede, bu yazilarin arkadasindaki kahramani biraz daha fazla tanimis olduk.
cok icten, cok samimi olmus.. :-)) eline saglik...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
Muhtarcigim hos geldin,anlat dedin anlattim valla :)
Hem de ne sirlar verdim görüyorsun,tam desifre oldum baksana,foto bile koydum :)

yakin zamanda görüsmek ümidi ile,
slmlar
TD:)

shiningfingerprints dedi ki...

sanırım o "gönülçelen" di...
tam evlenilecek adam gerçekten de :) gönülçelen ya da çalan bir kocam olsun isterim !

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sfp
:D,
utandim valla :)

shiningfingerprints dedi ki...

utanma utanma :))

Hanife dedi ki...

Yazilarini okumak cok keyifli TD, ama en guzeli de sanirim buydu:)
Fotogrfalarina zaten diyecek yok. Dilek'e katiliyorum, makinayi bosver, cekenin nasil baktigi ne gordugu onemli bence de..
Ask acisinin birdaha olmamasi dileklerimle..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sfp
Peki utanmam :)

@Hanife
sevgili Hanife :)
begendigine sevindim,aslinda bu aralar bir ara verme niyetindeydim ama vazgectim.Tdays devam edecek :)
Egeme selamlar,cok öp :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin