Pazartesi, Mart 05, 2007

Tdays 1

Tugce,D-Chic, NY.Muhtari ve sevgili Prin-cinncigim beni sobelemisler.Bunu sevilen bir kisi olduguma yorumlayarak :),biraz gecikmeli de olsa yazmaya calisacagim
Eger ismini saymadigim,beni sobeleyen baska kisiler varsa simdiden özür diliyorum.Durum böyle olunca ben de bu vesile ile TDays yapmanin uygun olacagini düsündüm.Cocukluktan baslayip simdiki zaman kadar anilar,daha önce paylasmadigim seyler, SIR olmasa bile belki de cogunuzu bilmedi,benim hakkimda birseyler anlatayim dedim.
O zaman biraz baslara dönerim,TD asagida resimde sevgili ablasi ile görüldügü gibi sirin bir bebekmis.Dogumumdan sonra bilegindeki isim bandinda "BABY TD" yaziyormus,daha dogrusu benim soyadim.Istanbul da dogdum,ilk 3,5-4 yilii Arnavutköyde gecirdim.
Kücükken aslinda uslu bir cocukmusum,ama bir süre benden pek ses gelmeyince,annem bu cocuk kesin bir seyler karistiriyor diye gelip bakarmis.
Bu olay ileri yaslara kadar devam etti :),dogruyu söylemek gerekirse annecigimin hakli oldugu,kesin ya bir yerleri karirtiriyorumdur,ya da en sevdigim seylerden biri olan miktanis ile saatleri bozuyordum,babamin bana "saate miknatis yaklastirma bozulur" sözü üzerine.

Kücükken ufak sari bir ördekten arabam vardi,oyuncaklarimi onun icine doldurur,Arnavutköy´de kapinin önüne oynamaya cikardim,her seferinde birkac matchbox arabam eksik olarak evime dönerdim ama olsun :D.
Cocuklugumda yazlari Avsa´da gecirirdik.Her sene ayni yerde kalirdik.Kaldigimiz pansiyonun sahibinin akrabalarinin evinin catisindan(ne cümle oldu ama) yandaki yazlik sinemayi seyrettigimizi hatirlliyorum,filmlerin isimleri ya da oynayanlari bilmiyorum ama herhalde komik birseylerdi genelde ki ,gülüsmeleri hatirliyorum.
Büyük kuzenim ile pansiyonun hemen yanindaki kamislikta ,kendimize ev yapmak icin ufak capli bir kesim yapmistik,bunu üzerüne köy muhtarinin bize bozuk attigini hatirliyorum.
Sabahlari erken uyanan bir cocuk idim,aslinda simdi de degisen pek bir sey.Yazin bile babam benimle sabah yürüyüslere cikardi,digerleri uyanan kadar.ortalarda kosusup herkesi uyandirmiyim diye.
Neseli bir insanim sanirim ,kimi zaman ümitsizlige kapilsam da kendime toplamaya calisirim.Cevremdeki insalarin kendilerini özel hissetmesini isterim, onlarla paylasmak ,sevmek ,sevilmek ,müzik dinlemek ,hoslandigim seyleri anlatmak isterim.Email ya da elektronik caginda olsak da hala mektup ya da kart atmayi severim,sevdiklerimi kücük hediyelerle, kücük notlarla tebessüm etmeleri beni mutlu eder.Onlarin hayatinda kalici olmak isterim, bazi seylerin beni hatirlatmasini, yüzlerinde bunun sonucunda hos bir gülümseme olmasini isterim.
Kimi zaman "aptal asik" denen cinsindenim, bana söylenenlere inanirim,belki de inanmak istedigimden.Neyse , bu gönül konularina ileriki seferlerde deyinecegim.En mutlu oldugum anlari,en cok canimi yakan seyi,.... AZ SONRA :D

Neyse biz cocukluk yillarina dönelim yine.Gecmis yazilari ya da eskiden yazdigim bazi bloglarda lafi gecen ,ünlü bir "hüdaverdi " marke bisikletim vardi,yesil renkte.Onunla Arnavutköy de,yanimda babam,bir o yana bir bu yana turlardim.Aslinda ablamin bisikleti idi ama sanirim ben daha cok kullanmisimdir.
Kuzenlerimle beraber,hava güzel oldugu zamanlarda piknige giderdik.Mangalda köfteler,pirzolalar,acik havada yenilen yemegin tadi bambaska oluyor.Yemek secen biriyim bu arada,daha dogrusu simdi durum daha iyi ama kücükken özellikle,yillarca rafadan yumurta yemedimi hatirliyorum,kokusundan dolayi.Ayni sekilde pizayi da sevmezmisim,hamurunun kokusundan dolayi.Neyse artik acigi kapatiyorum,haftada bir yiyerek.
Koklamak ,hissetmek benim icin cok önemli.Yaklasik 11 sene "Heaven" kullandim.Hatta bununla ilgili daha önce bir posting de yapmistim.Su an kullandigim kokuyu gecen sene Mart ayindan beri kullaniyorum.Uzun aralamardan sonra sonunda bunda karar kildim. "Z"by Ermenegildo Zegna.Bu kokuda benim icin oldukca özeldir,beni sobeleyen kisiler de benim icin özel olmasa acikcasi pek bahsetmiyecektim.Ama insan sevdikleri icin yapiyor iste,kiramadim ne yapayim.
Sanirim bu seferlik bu kadar yeter.
Bu hafta sanirim iki tane daha sobeleme postingi olacak,4 kisi sobeleyince öyle bir posting yapip gecmek istemedim :D.Konu sirlar,bilinmeyenler olunca özellikle.
Aslindan benim de 4x3=12 kisiyi sobeleme hakkim doguyor.Bu rakami ben ama biraz azaltacagim.Öncelikle Benimfilmlerim den Asude´yi,Sibellacigimi,sevgili Celeron´u ,ikinci kere Shiningfingerprints´i, Coffe´yi sobeliyorum,bizle paylasmak istedikleri "bilinmeyenleri" hakkinda.

Bu haftanin sözü yine Oscar Abi´den
Ordinary riches can be stolen; real riches cannot. In your soul are infinitely precious things that cannot be taken from you.

Herkese güzel bir hafta diliyorum.
TDAYs a tekrar hosgeldiniz,umarim sizi bıktırmadan bu haftayı tamamlarız :)
selamlar
Mr.T:D

15 yorum:

coffeé dedi ki...

:)) çok güzelmiş fotoğraflar :)
aman yarabiii :)) ama benim ödevim var :))

zynep dedi ki...

siyah, beyaz ve geçmişten anlar, ne güzel ne güzel...ahh ahhh...
bu sobeleme oyunu çok zevkli oluyor değil mi, özellikle insan kendini biraz olsa dinliyor...parfum hayırdır eheuhue:P
guzel 1 hafta diliyorum sayın Mr.TD:)

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

yarabbi sukur.. valla Mr. TD bizleri unuttun saniyordum.. ne guzel cocuklugundan baslaman, fotograflara ayrica bayildim.. Benim hic cocukluk resmim olmadigi bir kez daha aklima geldi.

simdi arkasi yarin mi olacak, yoksa 2 hafta daha mi bekleyecegiz. Neden Viyana? Nerden, nasil basladin blog olayina?? eee haydi ama :-)))

Sabirsiz Muhtar.

B5 dedi ki...

En son miniklik resminiz reklam gibi...

Gülümseten yazin da cok güzel.

(Bu gidisle yine bir Oscar Efendi alacagiz yine, alacagiz da böyle sadece alintilarinin oldugu secmeler kitabi var mi? Yoksa yine kitaplarinin tamamini okuyup alintiyi biz mi cikaralim?)

Selamlar, :)

shiningfingerprints dedi ki...

BABY TD :) çok tatlı...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffeé
tesekkürler :)
Acele etme ödev icin sonra kontrol edecegim :D

@zynep
siyah beyaz mavi güzel oldu aslinda,haklisin.Bir de su yilbasi dekorasyonunu kaldirabilsem,merdiven yok,indiremedim daha ,he he :)
Zaten cok bilgi verdim, bu postingler kendini 15 gün icinde imha edecek , Siz cok sey biliyorsunuz,hele sen,he he,hepinizin ip´sini biliyorum :P

@NY Muhtari
Sevgili Muhtarcigim,
ben sizi unuturmuyum cok ayip.Kiniyorum.Benim de burda fotom yoktu,Istanbul dan istedim,yolladilar :)
Arkasi yarin olacak,yani carsamba,he he.Sen cok tembellik yapiyorsun ama ,sana da ödev eski postingleri calis,soracagim.


@B5
Sevgili B5,
güzel sözler ve editörlük hatirlatman ;) icin tesekürler.Senden kacmamasi lazimdi zaten.Brava sana :)
Valla oscar efendinin sözleri aslinda cogu yazdiklarini arasindan toplama,ama benim buldugum bir kac sayfa var,belki ilerde linkleri yazarim.

@SFF
:)

princess dedi ki...

tesekkur ederiz lokum beyefendi :) devamini bekliyoruz, bi suredir bana surpriz yapilmiyor ama :))) yolun ne zaman buralara dusuyordu?

Asude dedi ki...

sobelendim:) sobeleniyorsak, yaşıyoruz, paylaşıyoruz demektir.
Sevgiyle Kal

TugCe dedi ki...

fotograflar cok guzel..! gercekten..devamini isterim.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@prin-cinn
Sevgili goncagül hanimcigim,
sizi unutumuyum ben ,lütfen,yolumu yakin zamanda düsürmek istiyorum,ama bakalim.Gelmeden önce ben seni siparisler icin ararim,merak etme :D

@Asude
Karadeniz fatihi,sen de sevgiyle kal,dikkatli uc tamam mi :)

@Tugce
Cilgin sey, bakiyorum gene alemlere akmissiniz gecenlerde,party party,bak cok yaramazlik yapma,kizarim ama :)
Devami sanirim bu aksam.

Sybella dedi ki...

Demek hala benim gibi kendini eski usul yazışmalarla hatırlatanlar varmış..:))
Mutsuzluklarımızı ve umutsuzluklarımızı neşe maskemizle saklıyoruz aslında...
Selamlar
S.

D-Chic dedi ki...

T:Dnin güzel bir tanıtımı, tanımı olmuş çok merciii çok keyif aldım.
Ayrıca Zegna çok hoş ve erkeğe en iyi giden parfüm olduğunu düşünüyorum.
Senin için önemini ve değerini bilemem artık!...:=)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sybella
önce hosgeldin :D
Mutsuzluklarimizi ve umutsuzluklarimizi nese maskesine saklam benim icin cok yanlis bir sey,yasama istegi,elindekilerin degerini bilmek,gelen gidenler olsa da su anki sahip oldugumuz sevdiklerimiz,ailemis,dostlarimiz mutlu olmak icin yeter de artar.
Ben hala kart ve mektup da yaziyorum bu arada :)

Mutfakta Zen dedi ki...

Anlatımınızdan iflah olmaz bir balıkmışsınız hissine kapıldım sayın bayım. Ah bu balıklar! Kutlama mesajınıza da teşekkür ederiz efendim. Balıklığınızı gösterdiniz düşünceliliğinizle.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Mutfakta Zen
ah ah,biz baliklar ne yapacagiz valla,sonumuz hayir ola :D
Bir daha sefere hep beraber kutlariz.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin