Çarşamba, Mart 14, 2007

A room wiht a view.....

Bu aralar Viyana´ya baher geldi sanki,etraf senlendi,insanlar yerlerinde duramiyor.Parklar,bahceler dolmaya basladi,ciceklerde de bir hareketlenme var,umarim yakin zamanda kar-kis olmaz da telef olmazlar.
TD nin büro konusundaki sansini belki yazin yazdigim postinglerden biliyorsunuz.Bu sene Bodrum´daki büromu hatirlarsiniz belki,hatirlamayanlar da buradan bakabilirler.Masamdan disari baktigimda masmavi bir gökyüzü var su an,ufak tefek birkac bulut ,var la yok arasi bir sekilde serpistirilmis gibi.
Aksamlari camdan sehire bakmak beni mutlu ediyor,aksamin sessizligi icinde,binalarin catilardan ,heykelleri,isiklari görmek insani dinlendiriyor.Aslinda bu fotgrafinin yanina güzel bir de müzik parcasi ekleyecektim ama malesef radioblog bu ara bakimdaymis,belki sonradan eklerim.Renklerinde hicbir oynama yapmadim,o anki renkleri bunlar,katki maddesi yok yani.

Size güzel bir carsamba aksami diliyorum,umarim gönlünüzce gecer.Ben buralardayim,catilarda dolasan maskeli bir adam haberi görürseniz Viyana´da ,o benimdir .

selmlar
T:D

12 yorum:

arzu dedi ki...

bende yakında değişik manzaralı bir fotoğğraf çekip göndereceğim...:-)) manzaraları kapıştırırız... Ama enfes gözüküyor...Zaten ben Avrupayı çok seviyorum...her haliyle başka görünüyor...

dilayra dedi ki...

daha önce de söylemiştim, tekrar edeyim "ben bayıldım bu fotoya":)
aman diyim, dam tepelerinde dolaşıcam derken sana birşey olmasın sonra..
sevgiler,

B5 dedi ki...

Peki sen filmini izledin mi?
Kesin evet :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
tabi sende kendi kameranla cekersin burdan belki,kim bilir ;)

@dilayra
yok yok, simdi misafir öncesi bir sakatlik gelmesin basimiza,ziyaret böyük yerden ne de olsa ;)

@b5
aslinda postingin sonuna yazacaktim;
bu adla bir film oldugunu biliyorum,evet ondan esinlendim diye.Sonra yazmadim cok bilmislik olmasin diye, ama simdi söylemis oldum :)
Hatta filmden birkac müzik de koyacaktin,klasik müzik ama radioblog su an bakimda :(

Serkan dedi ki...

Merhabalar,

Blogunuzu görünce Viyana'da geçirdiğim 3 ay aklıma geldi...
Eminim Viyana ve diğer pek çok şey hakkında birçok insan için faydalı olacak şeyler biliyorsunuzdur. Bunları sitemizde de paylaşmak isterseniz adresimiz www.geziyorumlari.com

İstanbul'dan selamlar...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@serkan
merhaba,
sitemde zaman zaman bu bilgilere yer verdim,belki bunlari sizin sitede paylarim ileride.Teklif icin tesekkür ederim :)
slmlar
TD

mrl's page dedi ki...

süper güzel bir fotoğraf yakalamışsın :)
çok seviyorum gün batımı fotoğraflarını...
bişi yazıcaktım ama, :)
sonra söylerim :))
sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mrl
sevgili mrl,
gercekten de insani dinlendiriyor,kimi zaman düsüncelere dalmasina sebep de oluyor tabi.

Ben de seviyorum.Bu aksam belki ayni noktadan baska bir foto daha cekerim,renkler degisir belki de,
yazacagin bisiyi de bekliyorum,istersen email olarak da atabilirsin
slmlar
TD

Ayse dedi ki...

Fotoğraf şahane.. Ne kadar da huzurlu görünüyor oralar.. Tadını çıkar:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
zaman bulursam cikarmaya calisacagim :)

D-Chic dedi ki...

Bahar bize bugün uğradı sanki...ne güzel insanın keyfi bir şenleniyor sanki.AA o bahsettiğin manzara bu manzara mı süpeer!!Şanslısın walla

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
:)Evet
haydi eller havaya yapalim bari,neselenelim,kara -gri bulutlar dagilsin :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin