Pazar, Mart 25, 2007

Last Request.....

Genelde haftaya hep hareketli sarkilarla baslliyoruz, bu sefer degisikliklik olsun dedim :)

Ayriliklar hayatin bir parcasi,kimine göre hayata anlam veren,kimine göre kacilinilmaz son,kiminin de aklina hic gelmeyen,aklina hic getirmek istemedigi.
Hep bir özlem var sonunda, doyamamazlık, son bir kez gözlerine icine bakabilmek,kokusunu hissedebilmek.Yüzünü ellerinin arasina alip,son bir kez öpebilmek belki de.O an kacirdigi elini tutabilmek,kisa bir süre icinde olsa sımsıkı tutabilmek.Peki ya o ayrılık anı.'Son bir şey isteyebilir miyim senden, bana sımsıkı sarılır mısın?'


Bu seferki şarkı da bir bakıma bunu anlatan bir şarkı,Bu da benden böyle anlari yasamis herkes icin secilmis bir sarki olsun.Söyleyen Paolo Nutini,albümün ismi "These Streets".Gectiğimiz aylarda kulağıma takılmıştı radyoda dinlerken.O günden beri zaman zaman dinliyorum.Kısmet bu güne imiş,zaten uzun süredir begendiğim yeni albüm ya da şarkıcılardan da pek behsetmiyordum.Sonra TD söylemedi demeyin,bu seferki şarkılar(yine gene) alışkanlık yababilir,ve siz bütün gün kulaklarınzda bu şarkı ile dolaşabilirsiniz.Benım tahminim en az 2 kere dinlersiniz bugün :D
Paolo Nutini - Last Request


N-Link:

Slow down, Lie down,
Remember it's just you and me.
Don't sell out, bow out,
Remember how this used to be.

I just want you closer,
Is that alright?
Baby let's get closer tonight
chorus:)
Grant my last request,
And just let me hold you.
Request Don't shrug your shoulders,
Lay down beside me.
Sure I can accept that we're going nowhere,
But one last time just go there,
Lay down beside me

Oh, I've found, that I'm bound
To wander down that one way road.
And I realise all about your lies
But I'm no wiser than the fool I was before.

I just want you closer,
Is that alright?
Baby let's get closer tonight

Oh, baby, baby, baby,
Tell me how can, how can this be wrong?

Yeah, lay down beside me.

One last time let's go there,
Lay down beside me


Diğer beğendiğim bir şarkı da 'New Shoes',sanırım özellikle bayan okuyucular ismine bakarak şarkıyı çoktan sevdiler :)
Paolo Nutini - New Shoes (UK Version)



N-Link


Albümdeki diğer şarkılardan bazıları da şunlar,araların da 'aa bu şarkıyı bizim Paolo mu söylüyormuş diye içinizden geçireceksiniz.
Albümde olmayan 'Daydream şarkısı gibi,


*Jenny Don't Be Hasty


*These Streets


*Loving you


*White Lies


Bu sayfada diger videolarini da seyredebilirsiniz.

Hepinize güzel bir hafta diliyorum,bol müzik,nese ve sevgi dolu,
Selamlar
T:D

16 yorum:

Mine dedi ki...

İlk paragraf, Sezen Cumhur Önal tadında olmuş.Sadece 'çukulata renkli sanatçımız' eksik:)
İyi haftalar!

osslem dedi ki...

ayrılıklar da sevdaya ve hayata dahil galiba..sancılı olsa da.. ben şu aralar toparlanmaya çalışıyorum da :)
yazdıkların da "evet ben de tam böyle hissediyodum ama kendime bile söylemek istemiyodum" dedirtti ..

neyse :)
bu mevzuuyu geçersek paulo abinin sesi ne kadar güzelmiş, kadifemsi :)

sana da iyi haftalar :)

TugCe dedi ki...

Cumaya 4 gun kaldi dimi :) Ben en cok ilk sarkiyi begendim.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mine
:D biz SCÖ ile büyüdük tabi.Aslinda biraz TDay s yazisi gibi basladim ama sonra dedim normal posting yapayim en iyisi.
Cukulata renkli sanatcilari aratmaz valla bu da bence

@osslemm
öyle malesef ,hayirlisi ne diyelim artik.Ben de yakinda bir kitap yazacagim ,ayriliklar üzerine :)
Bu sarki, TD söylemisti dersiniz, James Blunt in sarkilarini aratmiyacak.


@Cilgin Sey
evet 4 gün,ben de en cok birinciyi begeniyorum.Uzun süredir,nerdeyse günde bir kere dinliyorum,hüzünlü ama güzel bir sarki.

D-Chic dedi ki...

T:D beni de unutmadığın için sağol siyah ekranda ağlayan bir zenci kafası çıkıyor anlamadım ne olduğunu.Şarkılar süperr...çikolatalarım yolda mı???..:=)))
iyi haftalar diliyorum.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
Lütfen ama ,he he bir sarki söyliyim.bu kalp seni unutur mu diye :D

Cukulatalarinin secimini daha yapmadin ki sen,bana liste yolla,ondan sonra :)

slmlar
TD

Noni dedi ki...

Last Request şarkısını çok beğendim!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@noni
begendigine sevindim,umarim bu haftan da güzel baslar ,cok daha güzel devam eder.

T:D

B5 dedi ki...

Demek bu sarkiyi söyleyen buymus :)
TV izlemedigim icin bilmiyorum artik kim ne söyler. Blogla sagolsun.
Italyan mi dedim, baba Toskana-anne Glasgowlu imis. Ama Iskoc?
Karisik islerden ne cok var.. Guzel sarki last request ve üzüntülü..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5
arkadaslar international calismislar :D
ben de kötü sarki var mi :)

Adsız dedi ki...

Sevgili MR:TD ilk öncelikle merhaba Adım Seşçuk yazılarını aylardır takip ediyorum ve ÇOK KEYİF alarak okuyorum bu arada geçmiş doğum günün kutlu olsun NİCE MUTLU SENELERE İYİKİ VARSIN:)Ahhhh o ayrılık hayatın bir parçası ama acı bir parçası deli gibi sevdiğin ömrünü vereceğin bir sevgi için ; harcadığın hayat bir aşk ve sonuç: : :ayrılık sebeb kızın aşkI yerine ALTINLARI SEÇMESİ mutluluğunu ALTINLARDA araması buda benim gerçek yaşamış olduğum acı bir ayrılık hikayesi :( Buarada şarkı süper seni okumaktan çok keyif alıyorum ve mutluyum en samiyetimle İzmir- Londra-İzmir Hattında SELÇUK

Sybella dedi ki...

Last request...Kesinlikle haklısın..Hepimizin hayatında var..
İyi Haftalar..
Sevgiyle kal..
S.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@selcuk
tesekkürler ve gecmis olsun :D

@sybella
Maybe we like the pain. Maybe we're wired that way. Because without it, I don't know; maybe we just wouldn't feel real. What's that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? Because it feels so good when I stop.

Meredith Grey

princess dedi ki...

Because it feels so good when I stop :))) guzelmis. bu arada sarkiyi dinledim ama sanirim sen daha guzel soyluyodun ;), 87 gun kaldi :D

mrl's page dedi ki...

bende dinlemiştim, ama kim söylüyor bilmiyordum B5 gibi.
çok merçi T.D.ciğim, öğrendik sayende.
istanbulda gri hakim bir sabah, melankolik şarkılar...
... bitmez bugün :) ...
sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@princess
Sevgili prensescigim,bakiyourm olayi takipdesin ;)
Güzel iltifatlarin icin tesekkür ederim,elimden geldigince mirildanmaya calistim :D

@mrl
ben dememismiydim :D
Ne demek,görevimiz :)begendigine sevindim.
Viyana da piril piril bir hava var bugün yine, demektir ki Istanbulda hafta sonu hava süper olacak.
Bugün biter biter,bakalim zaman olursa bir kac animi yazarim :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin