Cuma, Mart 16, 2007

Tdays 3:Istanbulum....

Bu aralar durgunum biraz,pek nesem yok gibi sanki.Zaman kendini tekrarliyor gibi gelse de insana,aslinda öyle olmadiginin farkina sonradan variyor insan.Ben bu dakikalari,saatleri,günleri yasamistim daha önce diye düsünüyorum bazen.Sonra da aslinda bir seyin eksik oldugunu hissediyorum bu resimde.Belki de o resime anlamini veren,bir fircanin ucundan bir tuale sürünmüs renkler olmaktan cikaran seyin eksikligi.Kimine göre sevgi,kimine göre ask,kimine göre sevinc kimi ne göre de belki aci eksik.
Icimde bir bosluk hissediyorum zaman zaman,hatirlayinca hüzünlendiren cinsinden.Adlandirmak zor,o yüzden anlatmaya da calismiyorum kimseye.
Etraf laleler ile doldu bu aralar.Nereye baksam tüm cicekcilerde ,rengarenk laleler dolu.Bir yandan tebessüm ettirken, bir yanda da bir burukluk sariyor icimi.
Istanbulum geldi yine.Özledim onu.Insanin bir parcasindan ayri kalmasi zor.Gecen sene Istanbul lalesine kavustu diye panolar vardi, Istanbul TD´sine kavustu diye yazanlar olsa ne güzel olurdu degil mi?Söyle Sultah Ahmet meydaninda ,Taksim Meydanin´da orta yere dikseler birkac tane.
Bu hafta sonu Istanbul´a büyük misafir geliyor.Orada olamadigima bir kez daha üzüldüm.Benim icin gercek hayatta da degerli olan iki kisi de bulusuyor orada.Kiskanmamak elde degil,ama bakalim buna da bir care bulacagiz ileride ;)
Benim icinde gezin,yiyin ,icin Istanbul´u yasayin.
Ben uzaktayim ama kalbim orada,Istanbuluma iyi bakin olur mu?

al tüm param bu dedim boşver dedi sende kalsın
bi parça yeter ufak
kopar ver yiyeceğinden
etrafına bak
onlardan olma sakın
yola koyul küçük küçük git buralardan
sokaklarda ssapsarı yapraklar mazgallarda yağmurlar
hangi kentte bu denli acı var
başka nerde istanbul kadar
git,yapraklar yatağın olsun
kırlangıçlar arkadaşların
yıldızlar yorganın olsun
hem zaten gökte işsiz güçsüz duruyorlar
benden geçti ama sen yap
git buralardan
bitene kadar bitmez hayat
bittimide biter ama
iç tüm şaraplarını bu dünyanın
kay ıslak güvertelerinde tüm güzel kadınların
sokaklarda ssapsarı yapraklar mazgallarda yağmurlar
hangi kentte bu denli acı var
başka nerde istanbul kadar
git,yapraklar yatağın olsun
kırlangıçlar arkadaşların
büyük aşklar hep senin olsun hem zaten boşu boşuna başkalarında duruyorlar
********************************************

Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum,Istanbul da olanlarda benim icin de ona kicak acsinlar,güzelligini seyretsinler bir aksam vakti,ister Beyoglunda bir cafe de ister bogazda bir bankin üzerinde.

selamlar
TD

16 yorum:

Aysin dedi ki...

Ahh TD'cim senin Istanbulun gelmis, benimde Ankaram :)) Ne kadar zor degilmi ozleyince gidememek neyse saglik olsun ne yapalim. Benim Ankaraya gitmeme 3 ay var seviniyorum ne guzel az kaldi diye. Ayy ayy fena oluyorum ben yazamayacagim daha fazla :)) TD'cim seninde hafta sonun guzel gecsin,bol bol yuru ve kizlara bak, hatta laf at onlara ama Turkce.. heheh Belki IStanbulun ozlemi gider:)

TugCe dedi ki...

bu aralar var anormallik.. ben de butun Ege'yi ozluyorum. :(

D-Chic dedi ki...

AAAA niyeki, nasıl olur sesin iyi geliyordu ama....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
öyle valla,bir kacamak mi yapsam acaba :)
Laf atmalar falan ,sen de bizi kimlere benzettin :),zaten fotoyu koydum karizma yerlerde :)


@tugce
ah ah , cilgin Tugcem,bu yaz voltrani olustiracagiz artik , tamam mi?
:)

@d-chic
alistik artik bu durumlara tabi ki,insan sevdikleri ile de sohbet ederken sesi iyi cikacak ama di mi yani ,olsun o kadar :)

Aysin dedi ki...

Kimlere benzetmisim allah allah, ben bile burda gordugum guzellere laf atiyorum :)Nasil olsa anlamiyorlar:)) Kacamak,macamak yap iste birseyler.

Mutfakta Zen dedi ki...

Hüzün yakışır mı bahara be kardeş?
Bahara girince hüzünleri de tavan arasına atmalı. Boş ver aşkı, aşk senin içinde!
Tijen

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Aysin
:)arada bir anlayan cikar sonra kafada patlar canta valla :)

@Mutfakta Zen
Sevgili Tijencigim,
Sanirim bu postingi yazarken kendimi biraz anilara fazla kaptirdim herhalde :)
Dogru söze ne denirki,ben cikip tavan arasinda yer acayim bari :D
Iyiyim,iyiyim merak etmeyin,pazar aksami yine neseli bir yazilarla devam ediyoruz :)
slmlar,
bir numarli hayranin T:D

dilayra dedi ki...

en sevdıgım teoman parcasını koymussun buraya:) pek ıyı geldı bu soguk Istanbul aksamında...

brumendiuss'u sevdım, cok ıcten, cok tatlı, cok gercek, cok ınsan...
sayesınde senın de sesını duymus oldum:)

Istanbul aynı, bıraktıgın gıbı, bıraktıgım gibi.. hiç merak etme:) canını sıkma, oralarda üzme kendini..

en kısa zamanda hep beraber sohbet edebilmek dileğiyle:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ben de simdi bir arkadasima anlatiyordum ,sonunda Dilayracigimla da görüsebildim diye :)
Iyi insan lafinin üzerine comment yazarmis ':D
Güzel dilegine tüm kalbimle katiliyorum ve yüzümde sadece bir tebessüm olustugunu da ekliyorum ayrica.
Atlas pasajina bakmayi unutma sakin ,
kendine iyi bak oralarda,yakinda görüsmek ümidi ile :)
XX
T:D

coffeé dedi ki...

"soguga sicak, sicaga aksam, aksama raki, rakiya buz, buza su, suya deniz, denize vapur, vapura jeton, jetona turnike, turnikeye sira, siraya kalabalik, kalabaliga kavak, kavaga balik, baliga roka, rokaya raki, rakiya muhabbet, muhabbete dost, dosta muhabbet, muhabbete muzik, muzige korna, kornaya kufur, kufure cevap, cevaba soru, soruya bakis, bakisa gorus, goruse manzara, manzaraya sevgili, sevgiliye ozlem, ozleme sarap, saraba peynir, peynire sut, sute kedi, kediye ciger, cigere `sogan, sogana balik, baliga balikci, balikciya ses, sese nese, neseye sarki, sarkiya keman, kemana kemanci, kemanciya kapi, kapiya zil, zile cocuk, cocuga baba, babaya halat, halata gemi, gemiye duduk, duduge hoca, hocaya odev, odeve kaynak, kaynaga yagmur, yagmura trafik, trafige keyif, keyife cila, cilaya zimpara, zimparaya tahta, tahtaya vur! masallah sehir. "
(feeling the blanks, 11.07.2002 23:38)
bu ekşi sözlükten bir alıntıydı... İstanbul içinde büyüttükleri için özellikle ayrılmaz bir parça gibi değil mi... öyle canlı..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)bunlar ayrilmaz parcalarin ufak bir kismi sanirim.Paylastigin icin tesekkürler.

slmlar
TD

Sndrfknella dedi ki...

Sen Boğaz ya da İstiklal'e çıkın demişsin, ama ben ancak ufak bir acil ihtiyaç alışverişi turu yapıp güzel bir cafe'de de kahve molası vereceğim Bağdat Caddesi'ne gidiyorum, seni de yanımda götürüyorum haberin olsun ;) 10 dakika sonra çıkıyoruz, kap paltonu!

İstanbul'dan sevgiler,

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
ah ah,
kötüsün,kötü,hem de coooook!

;)

Sndrfknella dedi ki...

Ben değil Cadde kötüydü TDcim :) Hava güzel olunca herkes kendisini atıyor sokaklara. Lüzumsuz bir kalabalık, bebek arabalı çiftler, yanyana yürüyüp kaldırımları kitleyen çeşitli yaş gruplarından arkadaşlar, milim milim ilerleyen trafiğe dayanamayıp kornalarını trafik aç niyetine kullanıp bir de gürültü kirliliği yaratanlar... Almam gerekenleri aldım, kahvemi içtim, kulaklarını çınlattım. İşim biter bitmez de kendimi eve attım :)

İstanbul'dan sevgiler

P.S. Yanımda 2 kelime edecek birileri olsaydı kahvenin keyfi daha çok çıkardı ama. Ne demişler, 'Gönül ne kahve ister, ne kahvehane; gönül sohbet ister, kahve bahane.' Bilmem anlatabildim mi? ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sndrfknella
Asinlinda ben de bu sahab güzel basladim.Dün bir rekor kiraka,erken yatma 11de yattim,sabah6:30 ayaktaydim :).Dus,mush,biraz oyalanmanin ardindan ise dogru ciktim.Büronun hemen altinda bir cafe var,sabaha piril piril günes altinda,bir cafede, pasta ve "sicak cukulata" ile basladim.Ileriki günlerde yazarim belki orasi hakkinda da.

Sözünü cok iyi anladim.Bu sözü ben de hep söylerim,yemege,birseyler icmeye gitmek bir arac,sohbet,sevdikleri görmek ise amacdir diye :)

shiningfingerprints dedi ki...

İstanbul da seni özlemiş... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin