Cuma, Mart 02, 2007

cafewien de yenileme calismalari

Carsambadan beri posting yaptirmiyordu blogger,illa gel TD yeni blogger a alalim diye,adamlara hayir demekten yorgun düstüm valla .Ama baktim olmuyor,Bloggerin asiri baskisina dayanamadim ve ben de yeni blogger a gecis yaptim.Umarim hayirli olur,gelen gideni aratir derler,bakalim görecegiz.Simdi oturup bakmam lazim,neleri bozdu,ah blogger ah.
Yeni postingler icin artik engel kalmadi.Sözüm sözdür ,beni sikayet edenleri,ismi önemli degil,basharfi TUGCE :D ,siddetle kiniyorum :)
Güzel bir sarki da ekliyim firsat bu firsat :)
Sunrise Avenue´dan Fairytale Gone Bad

Ve tabi ki N-LINK;


görüsmek üzere,
slmlar
TD

8 yorum:

coffeé dedi ki...

oooo vatana millete hayırlı olsun.. o blogger kimmiş de posting yaptırtmıyormuş? utansın:)

morkoyun dedi ki...

yeni bloggera gecmissiniz. hayirli olsuna geldik biz arkadaslarla, elimiz bos ama idare edin artik:)saglamindan sabir dileklerimizle...

B5 dedi ki...

Italya´da hava 19 derece! Biz burada donuyoruz. Denizli videolara bakmasam daha iyi. Bu yaz hic gelmeyecek, ya da gelirse öyle bir gelecek ki, hic gitmeyecek...
Keyfin yerinde olsun, yeni blog eski blog farketmez..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffeé
Sevgili coffeé ,tesekkürler,bakalim simdilik hersey yerinde gözükyüor :),umarim üzmez beni.

@morkoyun
hosgeldiniz,eliniz bos da ne demek,düsnmeniz yeter :)

@B5
sevgili B5,havalar nasil olursa olsun bizim havamiz iyi olsun,di mi ama :)
Blog yeni blog , ama TD eski TD,kimbilir belki eskisinden de iyi :D

Punto dedi ki...

Hayırlı olsun. Umarım yorum bırakırken zorluk çıkarmaz yeni sistem.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sevgili Punto,tesekkürler.Simdilik calisiyor gibi gözüküyor,tahtaya vurayim da nazar degmesin :)

D-Chic dedi ki...

Teşekürler beni yine unutmamışsın.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
;)Seni unuturmuyum,lütfen.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin