Cuma, Mart 23, 2007

Talking to an angel....

Blog yazmaya basladiktan sonra bircok yeni kisiyle tanistim.Kimisi ile zaman zaman emaillestik,kimisi ile gercek hayatta da tanisma firsati oldu.Kimilerinin sadece sesini duydum,onlarla dertlestim,kimi zaman ben anlattim onlar dinledi,bazen de onlarin anlattiklarina ben kulak verdim.Yeni arkadasliklar dostluklar dogdu.Kimi Amerika´da,kimi Ankara´da, Izmir´de, Istanbul´da. Ama mühim olan gönüller bir olsun degil mi :).
Zaman zaman bloglar araciligi ile tanistigim arkadaslarimla,dostlarimla görüstügümü söylemistim.Gecen hafta Arzu ile telefonla konusurken onunla bulusan Dilayra ile de ilk defa konusma firsatim oldu.Arkadasligimiz aslinda gecen seneye dayanmasina ragmen daha önce hic firsat olmamisti.Dogruyu söylemek gerekirse garip ama hos bir duygu :D.Bir süredir de onunla meleklerden falan da bahsediyorduk,benim de aklima hep bir sarkinin icinde gecen nakarat kismi geldi:
Talking to an angel...
Bu sarkiya böylece Melekler Ankara Subesi sorumlularindan Dilayra´ya hediye ediyorum




Konu acilmisken TD nin gectimigiz ay,sanirim 25 Subat günüydü disarida dolasirken kameralara yakalandigindan bahsetmistim.Artik cok desifre oldum,bunun sonu hayir ola :D


Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum.Siz de bu hafta sonu sizin icin degerli olan ve uzun süredir görüsmediniz bir arkadasinizi,dostunuzu,sevdiginizi arayin.Benim dogumgünümden birkac gün sonra da olsa beni kutlayip,"biraz gec oldu ama" diyenlere de söyledigim gibi,hatirlanmak,hatirlamak ,sevgiyi paylasmakta gec kaldim diye bir sey olmamali,bazen gec de olsa söylenmis sözcükler, hic söylenmemis olmalarindan 1000 kat daha iyidir sanirim.

Bu haftayi da Osman Abi´den iki sözle bitirelim;
*Life is far too important a thing ever to talk seriously about.

*Most people die of a sort of creeping common sense, and discover when it is too late that the only things one never regrets are one's mistakes.

Bunlari daha önce yazmis miydim acaba tam hatirlayamadim ama olsun.Tekrarlamakta yarar var sanirim.
*****************
Bu hafta yanimda oldugunu hissetiren herkese tekrar tesekkürler.Iyi ki varsiniz.
Sevgiler,
T:D

p.S
fotograf fotomontaj degildir.Üzerinde bir degisiklik yapilmamistir.

10 yorum:

TugCe dedi ki...

daha once de soylemistim, bu fotograf bana dogma filmini hatirlatiyor :) Iyi haftasonlari diliyorum ;)

arzu dedi ki...

Yahuuu Mr.TD. Alem adamsın vallahi...!!! kanatları aşağı düşmüş angel olmuşsun... hain adamlığına leke sürdürme derim...!!!! :-))
Söylediğin gibi bu dünya kötülere kalacak... bende kötü olayım bari...:-)))
sanada iyi hafta sonları...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
sevgili Tugcem,
michael filmi aslinda gercek bir hikaye biliyorsun :D

@arzu
ya halk icinde dolasirken öyle daha iyi,cok göze batmasin diye :D

Biz yakinda bir adaya tasiniriz,ben yakinda parcellemeye baslarim.
Adanin fotograflari yakinda burada :D

dilayra dedi ki...

çok teşekkür ederim TD'cim, sağol.. Melekler Ankara Şube Sorumlusu ha:)) çok güldüm, ayrıca da hoşuma gitti. vallaha efendim bu payeye layık olmaya çalışacağım artık, büyük bir sorumluluk bu yüklediğiniz bendeniz'e:))

güzel bir hafta sonu diliyorum ben de sana.. beni de tam senin dediğini duymuş gibi çok uzun zamandır görmediğim biri ziyaret ediverdi. hoş oldu ne diyeyim..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

kalp kalbe karsi diyelim :D

Adsız dedi ki...

Bakıyorum çemberi genişletiyorsun...

B5 dedi ki...

aceleden kanatlar ters takilmis galiba :)
Bol günesli ve güzel bir hafta sonu sana TD..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ne günes ne günes
iki gündür saganak devam ediyor burda.
Bu arada herkes de kanatlarima ne laf dedi ama,niye acele ile cikarken takayim, duyanda takma sanacak onlari :),kih kih.
Onlar alisverise cikarken kullandiklarimdan,bayramliklar daha artistik tabi ki :)

Sana ve abiye de selamlar,sizin oralari günesli gösteriye persembeye kadar,iyisiniz yine :D

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

sen de iyi ki varsin :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
sagolasin muhtarcigim :D
XX
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin