Salı, Mart 20, 2007

:)


Dün sanirim benim dogumgünüm oldugunu anlasmissinizdir.Öncelikle dogumgünümü kutlayan herkese cok tesekkürler.Özellikle de sevgili Tijencigime postingdeki güzel yazisi icin(ot olan kismi degil :D ).Bu arada cok güzel hediyeler de geldi.Onlari bir dahaki sefere paylasirim artik.

Email,telefon,fax,sms,mms,duman isaretleri ya da sadece düsünceleri ile benimle olan herkese tesekkürler.Bu arada dün hatirlamadiklarindan dolayi üzülenler de oldu,ya nasil kacti falan diye,hic üzülmesinler ,sonucta mühim olan bir gün hatirlanmak degil,onlar öyle ya da böyle benim yaninda olduklari icin hicbirine sitem bile etmem,iyi ki varsiniz diyorum sadece.O yüzden siz de sevdiklerinizi sadece belli günlerde degil,kalbinizden gectikce hatirlayin ve özel olduklarini her zaman hissettirin.
Bugün hava kapali,disarida kar yagiyor,persembeye Istanbul´a birkac tana de olsa kar tanesi düser herhalde.Nermin ile cukulatasina iddeaya girdim ,bakalim ne olacak görecegiz :)

Herkese güzel bir hafta diliyorum ,yine gene :D
TD sizi unutur mu hic :D,bir de bu havalar icin hos bir sarki,daha önce de koymustum aslinda galiba ama olsun,bu sarki 10 kere de dinlenir

22 yorum:

celerone dedi ki...

TD'cim,

Bu kadar mı olur? Ne kadar yakınmış doğumgünlerimiz. Seni balık seni :)

Geç kaldım ama tüm kalbimle en güzel şeyleri diliyorum sana.

Sevgilerimle,

Burcuk dedi ki...

Tdcim ben de gec kalanlardanim:( ozur pek cok!

Dogum gunun kutlu olsunnn:)) Bol cikolatali yaslar dilerim:)

arzu dedi ki...

Happy birthday Don Juan De Marco...
iyiki doğdun... unutmuşuz ve atlamışız doğum gününü... bir yandan güneş olsun diyorum ama diğer yandanda yağmur yağsın çünkü çok kurak bir yaz kapıda... en iyisimi akşamları yağmur şöyle şakır şakır ...sabahlarıda pırıl pırıl güneş olsun... şu bencil insanlar ne çok şey istiyorlar canım...
Umarım çukulatını kazanırsın... istanbul çok güzel... hava nefis... insanının kendisini piliç çevirme yapası geliyor vallahi.. battaniyeye sarılarak TVnin karşısında bir o yana sonrada bir bu yana... tembellik son noktada.. yaşlandım ben vallahi... neyse sende dün itibarıyle yaşlanmı sayılırsın artık...
İyiki doğdun... happy birthday.. ve iyiki şu blog var...
nice senelere....selamlar...

onemorehandbag dedi ki...

ikinkci foto cok tatli!
BuM

sibella dedi ki...

canim benim iyikis dogmusun,iyiki varsin,sen benim blog dunyasindaki ilk goz agrimsin:)nice yillara:)

Punto dedi ki...

Geç mi kaldık doğum günü pastasından tatmağa. Olsun kırıntılar da olsa bize yeter. Önemli olan mutlulukları paylaşmak değil mi? Nice doğum günlerine diyorum.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celerone
Sevgili celerone :D
eee baliklarin dayanismasi.Gec kalmak diye bir sey yok,siz hep buralardasiniz nasil olsa:)
Tesekkürler

@Burcuk
Sagol Burcuk :)Hep beraber nice tatli senelere :D

@arzu
Sevgili Dostum Arzucuk :)
Cukulata galiba gidecek gibi,ama ümit kesilmez.
Güzel dileklerin icin cok sagol,iyi ki sende varsin.Yakinda görüsmek ümidi ile,bakalim nerede ???

@OMH
evet ,cok tatliyim :D,kih kih.Bosuna ismimi TD koymadilar :D

@Sibella
Sevgilim Sibelim,
kalb kalbe karsi :D Sen de benim icin cok özelsin,daha dogrusu sen ve Kel de :D

@Punto
Sevgili Punto Amca,
Dilekleriniz icin cok tesekkürler,pasta yoktu ama bol bol sevgi dilekleri vardi,sanirim bunlar da herkese yetecek kadar bol sanirim :D

Hanife dedi ki...

Nice saglikli ve mutlu yeni yaslara TD..
Ben bu sene yazmadim birsey, zamansizlik mi desem yoksa yasin gecmesinden mi, bilemedim:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@hanife
sevgili hanife,daha önce de dedigim gibi,bir günü unutmak mühim degil,mühim olan digerlerinde paylasmak birseyler :)
Güzel dileklerin icin cok sagol.

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

nice senelere TD. :-)) umarim gonlunden gecen neyse, fazla fazla gercek olur.. sagligin, huzurun bol olur, yeni yasin, yeni guzelliklerin mujdecisi olur..

iyiki varsin...

Aysin dedi ki...

Td'cim sayin hocam, dogum gunun kutlu olsun. Yeni yasinla birlikte tum guzel gunler senin olsun...

mrl's page dedi ki...

ben sadece msn'den kutlayabidim seni... tekrar nice seneler...
işler delirmesede rahat rahat blog ziyareti yapsak yani :)
sevgiler
mrl

B5 dedi ki...

Bu sarki bana Mrl´s Page´i hatirlatti :) Sagolsun bu sarkilardan göndermisti.
Ilk zamanlar dediklerine simdi katiliyorum TD.
Ben de cok tatli kisilerle tanistim, tanisiyorum.. Ögreniyorum..
Sevgiler,

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@NYM
Sevgili Muhtarcigim sagol :D,derler ya hani,benim icin dilediginin 100 katini senin icin dilerim :D.Bu yeni yil herkese güzellikler getirirsin-

@Aysin
Benim sevgili dostum,ilk ögrencim :D,
cok tesekkürler,

@MRL
Sevgili MRL,
yakin zamanda daha bol sohbet ümidi ile,ben de senin sohbetlerini özledim..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
sevgili B5,
senin yerinde benim icin cok ayri,benim bu blogu sürdürmemdeki en güzek motivasyonlardan biri senin gecmiste ve simdi yazdiklarin.

Bu ortamin güzelligi bu bence, yeni insanlarla tanismak,paylasmak,yeni arkadasliklar, dostluklar edinmek.Önemli olan da bu.Hele bir de gercek dostlar edinilince,daha ne isterki kisi,degil mi ama :D

Mine dedi ki...

Nice mutlu yıllara!

Rainmaker dedi ki...

Blog dunyasinin tum baliklari birlesin...

Nice mutlu, gonlunce gericerecin yillara.

Sevgiler,

Yildiz
Bir diger balik

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sevgili Mine ve Yildiz,
cok tesekkürler :D

Adsız dedi ki...

Kar dememişmiydik T:D !!??
nermin

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sana not yazdim ya , görmedin mi?Cukulatalarini sec diye,söz sözdür

Özgül dedi ki...

Ay en sona ben kalmisin, ne ayip :( yeni yasini gecte olsa en icten dileklerimle kutlar sevdiklerinle mutlu nice nice dogum günleri kutlamani dilerim.
Sevgilerimle

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Özgül

sona kalmak yok :)
cok tesekkürler

sevgi ve selamlar,
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin