Pazar, Mart 18, 2007

Are you gone be my girl?I am soo excited

Herkese merhaba,günaydin,tunaydin ya da iyi aksamlar :)
Yeni bir hafta,yeni bir posting.Bu sefer müzik ile basliyoruz yine.Bu sefer bir rock takilalim.Grubun ismi "Jet" ,Avusturalyali bir grup.Grubun sitesinde parcalarini ayrica dinlemek mümkün.Yaptiklari müzik ,Queen, The Beatles, Oasis, The Rolling Stones, The Who, The Easybeats, AC/DC, The Faces, and The Kinks in etkisinde kalmis.Bu sayfada da ayrica kisa bilgi var.Simdi sabah sabah bu bize cok sert geldi diyenler de vardir,ya iste tam ayilmalik da.O yüzden lokanltalardaki ögle menüleri gibi, A ve B parcasi koyuyorum postinge bu sefer.Ilk parca " Are you gonna be my Girl".Bu da N-Link´i:

Videosunun aslinda iki versiyonu var,birincisi müzik kanallarinda sürekli oynayana bu versiyonu;



Digeri ise Londra- Metropolis Studio´sunda kayit edilen akustik versiyonu.Tercih size kalmis ,ben ikisini de koyuorum.
.

Bu A menüsü idi,gelelim ikincisine.Bu sefer müzik türünde biraz kayma var,aslinda zaman olarak da biraz da gerilere gidiyor.Pointer Sisters,70 ve 80lerin benim sevdigim gruplarindan biri.Sarkinin ismi "I'm So Excited",zaman zaman sabahlari dinledigim ve beni mutlu eden sarkilardan biri de bu sanirim.Hatta sirf buni dinlemek icin bürodaki notebook u hoparlörlere bagliyorum :).




Herkese güzel bir hafta diliyorum,her zaman dedigim gibi "en kötü günümüz böyle olur umarim".
Bir de Vahsi Osman´dan bir söz:
“Whenever a man does a thoroughly stupid thing, it is always from the noblest motives.”

slmlar
T:D

p.S
Aslinda "talking to an angel" sarkisi koyacaktim dedim,ayri bir posting yaparim,arada kaynamasin.Gecen gün yasadigim güzel bir olay ile ilgili.Aklima gelmisken dip not düseyim dedim.
p.S.S
Bundan yaklasik 1 ay önce, sokakta fotografcilara yakalandim,sanirim bir kac pozumu cektiler.Gelecek postingde bunla ilgili haber var.ŞOK ŞOK ŞOK ,az sonra....

20 yorum:

pino dedi ki...

Merhaba Mr.Td:)
Ne güzel müzikler koymuşsun ama bilgisayarımın ses kısmındaki sorun nedeniyle dinleyemiyorum:(
Umarım yakın zamanda hallolur da bende adamakıllı takip edebilirim blogunu:)
sevgilerr
not:sanırım yarın doğum gününmüş..şimdiden kutlu olsun:))

Sndrfknella dedi ki...

Çok isabetli bir seçim olmuş, bir türlü aklımda kalmıyor bu şarkının ismi (Are you gonna be my girl), ki severim kendisini ;)

'I'm so excited' hangi filmin soundtrackinde vardı??? Flashdance olabilir mi?

Sevgiler

coffeé dedi ki...

merhaba:)

çok ama çok güzeller :) senin de dediğin gibi tam sabahlık :)

selamlar :)

Mutfakta Zen dedi ki...

bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
bugün td doğmuş
36 kere tekrarlıyoruz:
bugün td doğmuşşşşşş....

MorKoyun dedi ki...

iyki dogdun Mr.TD, keyfinin hic eksilmemesi dilegiyle:)

Berceste dedi ki...

Iyi ki Tijen biliyormus, yoksa hocamin dogumgununu kaciracakmisim!

Nice senelere TD! Saglikla, mutlulukla, sevdiklerinle...

Sndrfknella dedi ki...

Aaa harikasın mutfakta zen :) Sayende bizim de haberimiz oldu, teşekkürler.

MUTLU YILLAAAAR TD... MUTLU YILLAAAAAR TD... MUTLU YILLAAAR MUTLU YILLAAAR TD :)

İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler

Noni dedi ki...

DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN T.D.

:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@pino
Sevgili Pino,
sarkilar daha burda nasil olsa,ileride dinlersin artik :)
Her zaman beklerim seni sayfamda,senin masan hep hazir :)
Tesekkürler

@Sndrfknella
O sarki birkac film ve bir sürü de dizi de kullanilmis sanirim.Ama flashdance de yoktu sanirim
Tijencigim zaten reklam kampanyasina basladi :)
Güzel dileklerin icin tesekkürler.

@coffeé
sana da iyi haftalar diliyorum,güzel baslayalim,güzel devam etsin :)

@Mutfakta Zen
Ya Tijencigim,valla yüzüm kizardi :D
yani mahcup ediyorsun beni.
Seni cok öptüm,cok tesekkürler :D

@morkoyun
sevgili morkoyun(biraz garip oldu ama olsun),
dilegin hepimiz icin ,tesekkürler

@berceste
Sevgili Cekirge,
valla kacirsaydin olmazdi zaten,not kirardim hemen.Tüm dileklerine tesekkürler.

@Noni
Sevgili Noni,
tesekkür ederim,sizin güzel dilekleriniz benim icin cok degerli :)

Mutfakta Zen dedi ki...

Biliyorum td'ciğim ben sana izin vermedim diye sen gizli gizli kutladın ama kardeş balık balığı sever biliyorsun! nice mutlu yıllara!

B5 dedi ki...

Aah? Dogum günü mü? O zaman iki saniye birseyler düsünelim ;)

Sndrfknella´nin dedigi gibi 2.sarki bana da Flashdance´i hatirlatti o filmde olmasa da. Esim bana senelerdir Flashdance diye takilir da, o yüzden biliyorum.. Filmini, afisini falan almisti hatta bana ;)..

Ilk sarki da harikadir. Ebay reklaminda mi vardi? Ipod? Yok, yok. Reklamlarda sürekli Jet´i calarlar da hatirlayamadim.

Kocaman mutlu bir gün sanaaa!! :)

D-Chic dedi ki...

AAA ben neden bu kadar geride kaldım yaaa olmaz ki, sabah sabah şarkılar süper geldi uyanmama etken oldu süpersin.
Bu arada HAPPY BIRTHDAY T.D.

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsuuunnn :))
nice nice mutlu yıllara:)

coffeé

zynep dedi ki...

pardon kaç yaş olmuştu, 45,47:P
mutlu yıllar...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Tijen
ya ya ya sa sa sa balik burcu cok yasa,sagol burcdasim.

@B5
:) F5 diyelim sana o zaman,cok arama canim iste,sarkinin tadini cikar.Güzel kartin icinde ayrica tesekkürler :D

@D-chic
tesekkürler sevgili Nermin :)

@Coffeé
Sevgili Coffeé,
tesekkürler :D

B5 dedi ki...

Asil ben tesekkür ederim. 1 milyon tane olarak geri döndü :)..
Süperdi!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@b5
:)
mühim olan da bu sanirim,1 alip bin verebilmek :D,bunlar bazen sadece bir kac sözcük olsa bile.

TugCe dedi ki...

2gun gec kaldim :( dogum gunun kutlu olsun yine de.
bi dee, bana ne ya, ben o resimleri gormek istiyorum!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
ben de gecen gün Tugce bana gel sayfama bak diyor,süpriz hazirladin falan zanetmistim :)
Tesekkürler cilgin sey,gec kalmis sayilmazsin :),senin orda daha 19 mart

Luz dedi ki...

İyiki dogumuşsunda iyiki tanımışım! Nice ... senelere

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin