Pazar, Şubat 11, 2007

Yeni bir hafta ...

Herkese güzel bir hafta dileyerek basliyorum ,sadece güzel de gecmesin, gönlünüzce gecsin,göz acip kapincaya kadar gecsin diyecegim ama bu sefer de,ya ne güzeldi hemen gecti gitti diyeceksiniz.
Bu hafta müzik tarzimizi biraz degistirdik.Aslinda Louis Armstrong dan "Uncle Satchmo's lullaby" sarkisini ararken bu videoyu buldum.Aradigim sarki aslinda bir "ninni",Louis A. ile Gabrielle adli bir kiz cocugunun söyledigi.Yari Almanca yari Ingilizce,eger ilerde bulabilirsem onu da yayinlayacagim olmadi kendim bir mix yaparim artik :)
Bu seferki parca Fitzgerald & Louis Armstrong´dan- Dream A Little Dream Of Me.
Bu videoyu görünce aklima hemen cocuklara müzigi sevdirmek icin yapilmis videolardan biri oldugu geldi,onlari bu sekilde cizgi film karakteri ile birlestirerek cok daha hos ve akilda kalici hale getirmisler sanki.Söz cocuklardan acilmisken belki bu hafta böyle devam ederiz,ne zamandir yazacagim ama bir türlü firsat bulamadigim yazimda bu hafta olacak ,umarim,hem de güzeller güzellü bir misafirim ile birlikte.



Stars shining bright above you
Night breezes seem to whisper I love you
Birds singing in the sycamore tree
Dream a little dream of me

Say nighty night and kiss me
Just hold me tight and tell me youll miss me
While Im alone and blue as can be
Dream a little dream of me

Stars fading but I linger on dear
Still craving your kiss
Im longing to linger til dawn dear
Just saying this

Sweet dreams til sunbeams find you
Sweet dreams that leave our worries behind
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me

Sweet dreams til sunbeams find you
Sweet dreams that leave our worries behind
But in your dreams whatever they be
Dream a little dream of me

**************************************

Tekrar hepinize gönlünüzce bir hafta diliyorum,benim de hep söyledigim,cuma günü Dilayracigimin da hatirlattigi ,icinizdeki cocuk hic kaybolmasin.Bu vesıle ıle de geçenlerde duydugum bir söz vardi,onu da sizinle paylasmak isterim sizinle.Nu da haftanın sözü olsun :)
"Çocuklar ile yetişkinlerin arasindaki fark çocuklarda güven duygusu olmasidir."

slmlar
Mr.T:D
a.k.a Captain Akira Kogana :D

6 yorum:

D-Chic dedi ki...

Umarım güzel bir hafta geçiririz hep beraber dileklerin de güzel şarkında...

NEW YORK MUHTARI dedi ki...

Ella de, canimi al.. boyle guzel bir ses olabilir mi?? Ctesileri benim vazgecemedigim muzikler listesinin basinda Ella'nin seslendirdigi butun sarkilar gelir..

ne guzel sizlerin de sevdigini bilmek.

coffeé dedi ki...

çok ama çokk teşekkür ederizz :)) ella teyze ve louis amca... her daim :))

Sndrfknella dedi ki...

Ben de bu hafta içinde Ella F. ve Louis A.'dan çok sevdiğim bir şarkıyı eklemeyi düşünüyordum, güzel bir tesadüf oldu. Çocuklara müziği sevdirmek diyince benim aklıma ilk anda Danny Kay ve UNICEF ortaklığında yapılan konser gelir. Keşke yeniden yayınlasalar, hatta keşke her sene düzenli olarak yayınlasalar :)

Çok güzel bir hafta olsun herkese,

Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-Chic
ee nasil geciyor hafta bakayim,keyifler nasil:)
@NYM
Di mi ama, ne ses var valla :)
Lütfen yani kalplerimiz bir,sarkilarimiz da öyledir :)

@coffeé
rica ederiz :),onlarin adina yani :)

@Sndrfknella
TD hep söyler, kalp kalbe karsidir diye :)
O konseri ben de hatirliyorum, NY Filarmoni orkestrasi ileydi sanirim.
Sana da en güzel dilekler :)

B5 dedi ki...

ELLA! Eve sakin, huzurlu, dingin, mutlu bir hava püskürtmek icin en güzel ses!

(Hos ikisini de cok severim)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin