Pazartesi, Şubat 05, 2007

Yeşilçam ...

"söyliceğim ilk şarkıyı mutlu insanlara adıyorum..
bu şarkının benim için tatlı,acı hatırları vardır..
aşkın ne olduğunu ben bu şarkıyla öğrendim,saadeti bu şarkıda tattım..
bir şey daha öğrendim bu şarkıyla;
her şeye sahip olmak isteyen elindekini de kaybediyor..

sevemedim karagözlüm
seni doyunca
hep kıskandım seni elden
ömür boyunca

kuşlar gibi ikimiz bir
yuva kuralım
ayırmasın mevlam bizi
ömür boyunca

aramıza kimse
gelip girmesin
ayırmasın mevlam bizi
ömür boyunca

bana cefa ediyorlar
bilmem nedendir
benim korkum senden değil
kaderimdendir

herkes bana deli diye
gülüp geçiyor
senin aşkın beni kara gözlüm
deli ediyor


Var mi eski Türk filimleri gibi,az mi seyrettik onlarıökımı yaman tebessğm ettıkö kımı yamanda hüzünlendik.
Gecen gün bilgisayarimda temizlik yaparken bu sarkiya rastladim,bazi filimlerin posterleri de vardi,onlari birlestirip bir filim haline getireyim dedim,cok iyi olmadi ama sanirim idare eder.

Bu hafta konudan konuya atliyacagim gibi gözüküyor,dün tango bugün, yesilcam,kim bilir yarin ne olacak,hep beraber görecegiz.

Hepinize tekrardan güzel bir hafta diliyorum.Bu güzelsarki ile bu güzel haftaya basliyalim.Jilet satisimiz toptan ve parekendedir ,iki kutu alana bir paket yara bandi bedava :D

slmlar,
Mr.TD

Sarki Belkis Özener´den,Yesilcam sarkilari,Sahibinin sesinden.

p.S
Nermincigimden özür diliyorum,bu sarkinin diger versiyonunu bulamadim :(

8 yorum:

coffeé dedi ki...

çok tatlıydı o filmde kadir inanır ve türkan şoray.. chopin'i de öğretmişlerdi:)

kalan müzikten yeşilçam şarkıları diye 2 albüm çıkmıştı. artık sevmeyeceğim ve aşkın kanunu adında..

http://www.tulumba.com/storeItem.asp?ic=MU939409BV972 adresinde Belkıs Özener'in albümünün tanıtımı var.. kısa da olsa sevemedim karagözlüm dinlenebiliyor..
posterlerle bu şarkı çok güzel olmuş.. ellerine sağlık :)
selamlar

Aysin dedi ki...

Td cim bana kocaman bir kutu gonderebilirmisin. Acil ihtiyacim var:))
Biraz yesilcam takilirsan ne guzel olurr ben cok seviyorum :))
Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@coffée

tesekkürler, sonradan gördüm cok daha güzelleri var ama ,olsun bunu da ben yapmis olayim :)

@aysin
Sevgili Aysincigim,
senin de kulaklarini cekecegim ,bak neler söylüyor,he he :)
yeni jiletler geldi, 5 bicakli :)

dilayra dedi ki...

severim bu sarkiyi:)) ama kara gozlu sevmem o ayri:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
benimkiler koyukahve :),sanirim,öyle öyle.

sibella dedi ki...

ah be delightcim yine vurdun yani kalbimi en derinden..su film var ya hayatimin filmlerinden biridir..izler izler guler aglarim...dunyanin en guzel oscarli filmlerini getirseler benim icin bu filmin hele de selvi boylum al yazmalimin yerini tutumazlar,hele hele tukan sultanimin yerini kimse alamaz j.lo bile valla..bi ara selvi boylumundan dinlesen birseyler...hani sevgi neydi sevgi emekti kisminda:)ohh nasil da sevinirim zaten ahmet mekini secince..
bu arada bende bir kutu jilet alayim...gercekten herseye sahip olmak isteyen elindekini de kaybediyor..bu bana birseyleri hatirlatti,bugunlerdeki moduma cuk oturdu..keyif verdin delightcim yine aksam aksam operim koyu kahve gozlerden:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibelle
Sibelim hos geldin,özledim seni ben de.
Bu hafta böyle devam ,hafif damardan :)
Bakalim bundan sonraki sarkiyi da begenecek misin?

Seni cok öptüm
T:D

D-Chic dedi ki...

AAAA oldu mu şimdi T:D nasıl bilecem şimdi ne vardı o boş mavi akranda..:=(((

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin