Pazartesi, Şubat 26, 2007

TD on Ice -2

Gecen haftaki gündüz fotograflarindan sonra birkac da gece cekilmis fotografi sizinle paylasmak istedim.

Gündüzkleri daha sakin gecen buz pateni pistinde geceleri tam bir disko havasi esiyor.Isiklarin ve müzigin katkisi ile gercekten de görülmeye deger bir manzara irtaya cikiyor.Gecen gün Grease aksami idi sanirim , benim orda kaldigim süre icinde yaklasik 6-7 parcayi caldilar filmden.Ben de size o havayi yasatmak icin birkac parcayi ekliyorum postinge:





Son sarkiyi hareketli olanlardan sectim ki haftaya,neseli ve dinamik girelim.Bazilarinizin oturduklari yerde dans ettiklerini de görebiliyorum ,hazir miyiz,haydi hep beraber ,elle havaya , BORN TO HAND JIVE!!!


Hepinize gönlünüzce bir hafta diliyorum,benim icim biraz buruk,melekler bir ugradi gitti ama,olsun orda olduklarini bilmek de güzel.
Bu hafta TDays basliyor, gectigimiz haftalarda bende kalan ebeleme sobelemelerine de cevap vermis olacagim bu sayade,unutmadim yani.Hatta ben de yeni bir tane baslatacagim,biraz degisik olacak.He he cok paparazzi programlarina benzedi, az sonra, ŞOK ŞOK ŞOK :)

Selamlar
TD

12 yorum:

D-Chic dedi ki...

İyi haftalar T:D aaa hemen durgun moda geçmişsin bakıyorum meleğin dokunuşu seni en az 1 götürmesi lazım...lütfen ama olmaz böle!Biz ne diyelim!!??

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

yok canim,baksana son sarkiya,eller havaya :),ama bir-iki gün biraz durgunluk olur,alistik artik :D

amirah dedi ki...

TD it looks so magical and surreal! I'm sure you had a really great time!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Actually i was the one dancing outside all the time, it was safer and warmer :D

B5 dedi ki...

Fotograflardaki görüntü bana bu yilbasi Udine´yi hatirlatti. Pek zengin degildi isiklari, kendi caplarinda tek güzel meydanlarina akvaryum görüntüsü vermeye calismislardi.
Senin fotograflarin cok daha güzel cikmis..
TDAYs i anlamadim(önceden de diyordun), ama baslar yakinda umarim.. :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sevgili b5,
Bu hafta sonu senin kulaklarini cinlattim yine,bir museum-shop da dolasirken tipik itayla resimleri diye bir takvim vardi dedim,bizim B5 görse kesin ah ,ah icini gecirirdi yine :)

bu aralar ebeleme sobeleme durumlari vardi ya, ben su an 4 kisi tarafindan sobelendigim icin ,iki posting ancak kurtarir dedim :D
o YÜZDEN TDays yapayim dedim, TD DAYs gibi yani :)

shiningfingerprints dedi ki...

2. fotoda o bahsettiğin ışık etkisi gerçekten de harika sonuçlar doğurmuş..bayıldım..devamını bekliyoruz ;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sfp
Tesekkürler,begendigine sevindim.
Resimler gerceginin yaninda biraz sönük kaliyor ama olsun.
slmlar
TD

TugCe dedi ki...

TD bey ortaliktan kayboldular yine .. huuuu? :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
Burdayim cilgin sey :D

seni de takip ediyoum merak etme.Bu aralar cok yogunum.Ben seni online yakalrim bir ara :D.
slmlar
TD

TugCe dedi ki...

kacicam iste, online filan olmucam .. hani TD days.. ? blogger, vatandasi kandiriyor..dava edicem.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

peki :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin