Pazartesi, Şubat 19, 2007

TD on Ice -1

Büromun bulundugu yer ,Parlamento binasi ile Hükümet konaginin arasinda bir yerde.Her gün aksamlari ciktigimda Rathaus binasinin heybetli görüntüsü karsima cikiyor,noel pazarlari yazilarimdanya da sayfamin su andaki teperesminden de hatirlarsiniz belki.Gündüz saatleri genelde okullarin,yuvalarin hücumuna ugrayan bu paten pisti,bundan birkac sene öncesine kadar ufak bir boyutda idi.Son yillarda bu alan birden devasal bir boyut aldi.Normalde park alanlarinda yayalarin dolastigi yollarida paten pistine cevirince sanki parkda dolasircasina paten kaymaya basladi herkes.Planda da bunu görebiliyorsunuz sanirim.
Ana binanin tam önöndeki esas pist, bütün gün müzik esliginde,geceleri de laserler ve spotlarin yardimi ile tam bir diskoya dönüyor ortalik.Alanda büfeler,paten kiralama alanlari gibi birccok ufak tefek kulübe var.20 Ocak-3 Mart arasinda kuruluyor bu olan.Gece 23´e kadar acik.Bazilarinizla daha önce yollamis oldugum bir de kamera linkleri var.Tüm alani internetden canli olarak izleyebiliyorsunuz.Bu sayfadan kameralara ulasabilirsiniz,hatta ikisini kontrol etmekde mümkün,yukari-asagi,zoom gibi.





Benim en cok hosuma gidenlerden biri de cocuklarin paten yapmayi ögrenmek icin kullandiklari Penguenlerdi,ayaklarinda kayaklari ile süper gözüküyorlardi.Icimden ya sunlarin nicin büyüklerini yapmazlar bizim gibi hala su isi ögrenemiyenler icin diye,neyse belki bir gün yaparlar :)

Her zaman oldugu gibi bu olayinda tadini cikaranlar cocuklar,insan onlari seyrederken soguktan yüzünün felc oldugunu hissetiginde artik cok gec olmus oluyor.Pistlerin oldugu yer tamamen acik bir alan oldugu icin soguk günlerde buralarda dolasirken 9 kat tat sistemi ile giyinmek gerekiyor :)


Bir daha ki sefere de ,aksam daha dogrusu gece fotograflari ve izlenimleri var.Araya da biraz müzik koyacagim ki tam havayi yasiyabilelim,siz de buzluk kapaklarini acarsiniz arada ordan bir serin hava eser ,VUUUUUUUUUUUUUUU, evet evet yavas yavas o atmosferi yakalamaya basladik :),he he ürperdiniz di mi,ya cok interaktif gördüm kendimi :)

Bu arada beni ebeleyen,sobeleyenleri unutmadim.Tugce,D-Chic,NY.Muhtari,... Arada benim görmediklerim olur ise lütfen hatirlatsin.En kisa zamanda yazacagim,TDays geliyor :),az sonra... :D

Hepinize güzel bir gün ve hafta diliyorum.Her zaman oldugu gibi,havalar nasil olursa olsun sizin kalbiniz sicak olsun.
Sevgiler,
T:D

13 yorum:

Adsız dedi ki...

T:D resimleri ilk önce ben gördüm galiba, harikalar hele gece görüntüsü ile muhteşemm bayıldım yaa ne güzel binalar öyle zaten gelip birde o meşhur senfoni konserlerine dinleme hayalim var.İnşallah yakında.İTirafları bekliyoz hadi hadi...oyalama bizi...
d-chic

mrl's page dedi ki...

ben bu paten olayına bayıldım... penguenlerde süpermiş :))
gelmek görmek kaymak gerek :))
off ya çok kıskandım :))
sevgiler
mrl

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
he he,az sonra.....
Sen simdi kameraden bütün gün izlersin artik,isi gücü birakip.Haber ver de bende oraya gidip el salliyim kameraya :),benim büronun hemen kösesi.

@MRL
Kiskanma ne olur,buraya gel senin de olur, he he cok kötüyüm di mi :)
Aslinda bu olayi TR ye getirme düsüncem devam ediyor,kimbilir belki yakinda Türkiye de :)

weiss und schwarz dedi ki...

mrb;)
süpermiş gerçekten, benim gibi karı ve aksiyonu seven biri için kayamamak dehşet verici ama bel-pa da bi kaç prova ayarlayacağım kendime, siz de keyfini çıkarın. p.s. Bu arada projenizin lojistiği nedir?

celerone dedi ki...

Haftasonu Kanyondaydım. Cafe Wien diye bir kafe görünce resmini çekip sana yollamak aklıma geldi ama tabi ki makinam yoktu.
Ne güzel şehir bu Viyana.

Selamlar

TugCe dedi ki...

TD bey, yalan oldu bizim sobe.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@weiss und schwarz
benim de acikcasi en cok özendigim,ve yapmak istedigim kis sporlari ama olmadi,kimbilir ilerde belki :)
Projenin lojistiginden kastin tam olarak anlamadim.

@celerone
Orayi biliyorum.Ben sayfanin basina yazacagim ."Subemis yoktur"

@Tugce
aaaa, cok ayip,ama .Haftaya TD günleri basliyor ,bekleyin....

B5 dedi ki...

Penguenleri sevdim, guzel fikir. Benim penguenim 1,85 falandi... :)
Ilk ve son denememde üc-dört kez ayni diz üstüne düsüp limon kadar sisirmistim dizimi,cizgi film gibi, sonra simsiyah oldu :)... Denemeyin, ayni yer üzerine düsmeyi.. Ya da benim gibi 10dk´da ögrenecegim diye inat etmeyin.. :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5
vala ben de cok korkak ciktim valla,düsüp kafa göz dagitmak da var.
ben buz patenini birakip curling yapacagim,ellerinde süperge alip buz fircalamak :D

zynep dedi ki...

bende o penguenlerden istiyorum ama burda nerdeee kayacağım...ka yagmadı ki hiç:(
ne kadar güzel 1 festival ve etkinlik, ozellikle dogu illerimizde keşke bu tur fıkırlerı yapsalar ne kadar guzel olur, kar bedava sadece amac eglenmek ve bır arada olmak...
Mr.TD sizi de pistlerde gormek istiyoruz, penguenlerle hihihihi:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
he he ,eminim görmek istiyorsunuzdur,belki bi poz veririm :)
ya onlardan alip eve koymak lazim,ne olacak kayma kenarda dursun :)
Bu önümüzdeki günlerde gidecegim yine oraya sorayim bakim,fiyati neymis :),bayagida agir gözüküyorlar ama daha inceliyemedim.Rapor veririm yakinda.

Istanbul dan dans partnerim geldi,simdi kendime kiyafet yaptiriyorum,söyle altin sarisi :D

arzu dedi ki...

Mr.TD.

I am back... yeni adresimi veririm... bu ayıcıklar italyanların öpücük isimli çukulata kutularının üzerinde de yokmuydu...:-)))
sevgiler.. selamlar

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tamamdir.Ben senin yerini hazir birakmistim zaten.
hangilerinde bahsediyorsun , Baci mi?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin