Perşembe, Şubat 22, 2007

TD goes INDIE !

TD nin bu aralar yüzü ve kalbi gülüyor.Dün sabah Viyana´ya meleklerden biri geldi.Cok yorulmasin diye ucakla geldi ama :)


Dün aksam ne zamandir gitmedigim Hint lokantasina gittik.Benim su anki isime de oldukca yakin olan BOMBAY isminde bir yer,ismi de cok yaratici degil mi :).Benim maceraci ruhumdan ötürü belli yerlerde yedigim yemekler vardir,gitmeden önce onu düsünür mutlu olurum,bazen de tavsiyeler dogrultusunda yeni birseyler denerim ama(biraz adrenalin de lazim , kih kin :D ).
Benim yemegin ismi ketcapli tavuk dedigim "Murgh a la Bombay",yanina da pilav aldim.Klasik olarak masadaki digerleri benimkinin sosundan ve etinden "otlandilar" yine ,ne yapacaksiniz kader bu,güzel bir sey siparis edince böyle oluyor.

Fotografin sanatsal bir degeri yok, gidasal degeri cok :),lüp lüp.
Neyse az söz,biraz müzik ile bitireyim.Benim en sevdigim filmlerden biri olan Monsoon Wedding´den bir klip.Ayse´nin dansi :)


Nermincigimi tabi ki unutmadim,her zamanki gibi N-Link :D


Hepinize güzel bir gün ve simdiden güzel bir hafta sonu diliyorum.Yeni gün güzel baslasin ,cok daha güzel devam etsin.

Selamlar
T:D

12 yorum:

eylem dedi ki...

Hindistan da en son aç kaldığımı hatırlıyorum. Ama senin çektiğin fotoğrafta yemek gayet iştah açıcı gözüküyor. Sen marketing de misin?:)

Ferhanca dedi ki...

Afiyet olsun..Sizede güzel hafta sonları..sevgiler.

TugCe dedi ki...

afiyet olsun ve iyi eglenceler. benim icin de ye dicektim ama, vazgectim. sen zaten yeterince yemissindir, daha fazla anlatirsan kiskanirim :D
guzel hafta sonlari diliyorum.

coffeé dedi ki...

:)))) büyüksün :))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sanirim hint yemeklerinin,hijenik olarak en son yenecegi yer Hindistan :).Marketing benim isim de bir bölümü ,evet :D

@ferhanca
Önce hosgeldin,buyrun diyecegim ama hepsini silip süpürdüm :),bir daha sefere artik.

@tugce
naber cilgin sey ;) ,tanimissin TD´yi aferin.Sana da güzel bir hafta sonu.

@coffee
ne demek canim,ben TD yim :D

B5 dedi ki...

INANMI... Sen benim bloga daha gördün mü dun aksam? :)))
Ya da dün aksam neler yaptim?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5
:D , valla ne diyeyim.Kalb kalbe karsi :)

Mutfakta Zen dedi ki...

gözün aydın td!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sagol Tijencigim :D

Seni de bekliyorum artik,bitsin artik bu ayrilik di mi ama :)

D-Chic dedi ki...

Hmmm gözün aydııınn haberimiz yoktuuu!?? ..:=))) yüzünün ve kalbinin gülmesine çok sevindim.Yediğiniz çok ilginç görünüyor tadını merak ettim doğrusu.

amirah dedi ki...

ohh yummm i looove indian food!! afiyet olsun!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
:D ,sagol arada insanin sevdigi kisileri görmesi cok güzel oluyor,moral asisi bir sekilde.
Yedigimin tadi domates soslu tavuk filoto gibi,oldukca iyiydi,gelirsen gideriz ;)

@amirah
thanks, buyrun :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin