Cuma, Şubat 16, 2007

Simply Red :'(

Bu haftayi da bir sarki ile bitilerim,bizim sadece kirmizi arkadaslarlardan yeni bir parca ile.Aslinda biraz da üzgünüm,cünkü SIMPLY RED albümüm kayboldu :´( ,her yeri alt üst etmeme ragmen bulamadim,o yüzden bu sarki bir sekilde onlar icin bir ağıt olsun.



Söz müzikten acilmisken,son zamanlarda bir internet radyo kanali dinliyorum calisirken,Club977, bunu B5 de kesin begenir :).Bu da "TD´nin dinledikleri" arasinda yerini alsin artik.

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum,bu sabah Viyana bulutlu,sanki yagdi yagacak gibi,pis gri bulutlar dolasiyor.Bulutlar deyince aklima bir sarki da geldi aslinda;
Any heart not tough nor strong enough
To take a lot of pain, take a lot of pain,
Love is like a cloud, holds a lot of rain .....
Love hurts ......
Aslinda söyleyen grubun videolari da var ama bence söyleyenin yüzünü görmeseniz daha iyi,Nazareth, o yüzden en azindan görüntü iyi olsun diye size cok daha güzel bir video,Roman Holiday filminden sahnelerle.Bu sefer cifte video olsun.

Haftaya yeni konularlarla,belki de yeni konuklarla görüsmek üzere,
kendinize iyi bakin :D
Selamlar,
T:D


p.S
Nermincigimden özür diliyorum,sarkilari yayinlayan sayfa calismiyor su an,ama gün icinde düzelir ise eklerim artik :)

11 yorum:

Aybike dedi ki...

Size merhaba demek istedim. Bende 1 aylik bir blogum ve adi Turk Lokumu, sitenizin ismini gorunce not atmadan gecemedim.
Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tesekkürler :),ben de sizin sitenizie zamam zaman ugramaya calsirim.Hosgeldiniz.

slmlr
Mr.TD

celerone dedi ki...

TD,

Simply Red'i hiç sevmezdim ben eskiden. Onlar da ben de yaşlandıkça durum değişti. Son parça da klip de çok iyi bence. Eline sağlık.

Selamlar

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ben eskiden de severdim ama son albüme resmen asik oldum dersem yalan olmaz.Ilk dinledigim gece,sanirim en güzel gecelerden biriydi benim icin.Sanirim onu dogru mekan,dogru zaman de dinleyince bir kat daha anlam kazaniyor sarkilar.Ama yaram hala kaniyor,Cd´im kayip :´(

D-Chic dedi ki...

Seyredemedim edemedim ne diyeceğimi de bilemedim.
İyi haftalar...barii...:=)

weiss und schwarz dedi ki...

mrb:) güzel bi son olmuş...
p.s. eğer solist nazareth'den görüntü olarak iyiyse, yazık nazareth'in haline;9

Mutfakta Zen dedi ki...

çalışkan td'ye
bizden de iyi hafta dilekleri
eh müziği de eksik olmasın
olmasın olmasın
ti

Pratik Anne dedi ki...

Mr. TD, Simply Red klibi ile beni nerelere goturdun bir bilsen. Parcada "every love song that reminds me of you" dedigi gibi Simply Red'in her parcasi bana degisik yer ve zamanlari dusundurtuyor. Illa gecmis olmasi gerekmiyor. Gitmedigim bir deniz kiyisinda gun batarken yemek, gormedigim bir sehirde caddeler arasinda bir gezinti de olabiliyor. Cok guzel geldi sabah sabah.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
valla buna da bi care bulmayi umuyorum ileride,umarim :(

@weiss und schwarz
önce hosgeldin :) sonra da tesekkürler.

@Tijen
Hosgeldin Tijencigim :),havalar nasil olursa olsun , bizim havamiz iyi olsun :)
degil mi ama :)

@Pratik Anne
Simply Red bana genelde tek bir yeri hatirlatiyor,biraz hüzünlü ama yine de severek dinliyorum,en cok dinledigim albüm idi,bu hafta odami alti üst edecegim,bulmaya kararliyim :)
slmlar
TD

B5 dedi ki...

Ben itiraf ediyorum; klipteki havuz kücük de olsa dizayni harika. Onu cizmeye calisacagiz simdi. Bir de para olsa :).. Bir de havuzluk ev, bir de guzel mevsim, bir de yasanacak ülke, bir de ...vs vs..
Radyoya baktim, 80´lermis sadece. Sayfalarima kattim tesekkurler :) Radyolar epey isime yariyor..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@B5
ne kadar cok yönlüyüm görüyorsun,hem kulaga ,hem de göze hitap ediyorum :)

Bakalim radyo hakkinda düsüncelerini aliriz yakinda,
slmlar
T:D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin