Çarşamba, Şubat 07, 2007

If a good song was enough.......

Yanaklarimdan süzülen sonhabar yagmuru muydu yoksa,
Anlamadim önce ,ta ki o damlalarin acisini kalbimde hissedinceye dek.
Demek sevmek buymus,baskasi icin kalbinin atmasi,onun icin gülmesi,aglamasi.
T:D


Bu sefer de degisik basliyim dedim yaziya,bir yerden alinti yapmadan,ev yapimi :).
Asagidaki sarki benim en begendigim sarkilarin arasinda yer aliyor.Eros söylüyor,Se Bastasse Una Canzone.Benim bulabildigim kadar sarkini sözleri asagidaki sekilde,ama B5 belki eklemeler yapar.
Bu sarkiya söylenecek fazla bir sey yok sanirim,keske bircok sey tek bir sarki ile halledebilse,üzüntüleri sona erdirebilsek,sevgiyi karsimizdakine gecirebilsek.Ama kimbilir belki insanoglu birgün bunlari ögrenir,ama korkarim ki bir sey kesin,o da bunlar farkina varildigi zaman, yine is isten gecmis olacak.


Burada bir de "live",konser versiyonu var,ilgilenenler icin.Nermincigimden özür diliyorum :(,görüntüsüz versiyonu yoktu.


se bastasse una bella canzone
If a good song was enough

a far piovere amore
to make it rain love

si potrebbe cantarla un milione
we could sing it a million

un milione di volte
a million times

(se) bastasse gia
if it was enough

(se) bastasse gia
if it was enough

non ci vorrebbe poi tanto a imparare ad amare di piu
we wouldn't need much to learn to love more

se bastasse una vera canzone
if a true song was enough

per convincere gli altri
to convince other people

si potrebbe cantarla piu forte
we could sing it louder

visto che sono in tanti
since they're many people

fosse cosi fosse cosi
if that was the case, if that was the case

non si dovrebbe lottare per farsi sentire di piu
we wouldn't have to fight to be heard more

se bastasse una buona canzone
if a good song was enough

a far dare una mano
to make people help each other

si potrebbe trovarla nel cuore
we could find it in our hearts

senza andare lontano
without going too far

bastasse gia bastasse gia
if it was enough, if it was enough
........................................................

------------------------------------
Herkese güzel izlemeler diliyorum,
Siz kendinizi tek bir sarki ile anlatmaniz gerekse hangi sarkiyi secerdiniz, yada cevrenizdekilere su an bir mesaj vermek isteseniz hangi sarki sizin duygularinizi dile getirirdi?Bakalim neler gelecek sizden :),haydi haydi haydi .....

slmlar T:D

7 yorum:

D-Chic dedi ki...

Bu şarkıyı çok seviyorum bayılıyorum söyleyen adama da bayılıyorum..:=))
Ben bu aralar Leman Sam'ın Bebeğim şarkısını çok fazla dinliyorum galiba bu aralar duygusal ruh halime fazlasıyla uyuyor.
Sevgiler

celerone dedi ki...

Ben de bu şarkıyı çok severim.

Bu aralarsa; "I wish I was a punk rocker"

Selamlar,

coffeé dedi ki...

ahhh ahhh :)) ama umarım (bak umarım dedim :) ) iş işten geçmeden karşıdaki açar kollarını sevgiye..

ben beni anlatan şarkı olarak Chris Isaak "Forever Blue" diyorum ve karşı tarafa da Rednex "Wish You Were Here" diyorum..

selamlar :))

B5 dedi ki...

Rica ederim; ne eklemesi yapabilirim. Malum, biz de bu sarkilarla büyüdük.. :)
(Her nekadar esim Ramazzotti´ye Kücük Emrah muamelesi yapsa da :P, ne yazikki öyle görenler de cok Italya´da. Hic haketmedigini düsünsem de. Konserine bile gitmistim yillar önce:))
Simdi esimi kizdirmak icin son misralarini bagira bagira söylerim arada ona)..

Ama ben bu sarkiyi cok severdim, digerleri gibi :)

Tek bir sarki ise bulamiyorum... Kiminin sözleri kiminin müzigi.. Cok zormus secmek..
Güzel bir haftasonu sana!

Mutfakta Zen dedi ki...

allah tamamına erdirsin.
ne demekse?
ve
niyeyse?
t

Sndrfknella dedi ki...

Hmmm... ben bu aralar Cake'den "Never There" olurdu diyorum ;)
Iyi Pazarlar :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-Chich
sarkiyi bir yerlerden bulup dinliyim bakayim,önümüzdeki günlerde güzel bir süpriz olur belki sana da.

@celerone
sevgili celerone,
cok punkci gördüm seni ,isyankar miyiz bu aralar :)

@coffeé
bu aralar genelde bir "blue" olayi var galiba, he he :) , ee benim sayfamin renkleri de fena degildir ama.Bir de zaman bulup suyilbasi dekorasyonunu kaldirabilsem

@B5
yap canim ne olacak :),aslinda eniste beyin dedigi dogru , özellikle bu video da.Cok da kizdirma valla , onlarin sagi solu belli olmaz :P
Neyse bizim sarki zevklerimiz zaten kismen uyuyor, ben senin icinde bir seyler secerim ilerde.

@Muftakta Zen
Ooo, Tijencigim hosgelmis,
Gecen günkü sohbet iyi geldi,bayagi olmustu görüsmeyeli.Ben de seni artik cok ihmal etmem :)

@Sndrfknella
SAna pirip piril bir Viyana dan güzel pazarlar,sicaklik 7 derece ama olsun :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin