Cumartesi, Şubat 03, 2007

GP -Santa Maria

Bu hafta sonu disari cikmaya niyetliydim ama simdilik pek biryerlere cikmayacagim herhalde,bende oturdum müzik dinliyorum,bu arada sevgili B5benden yeni sarkilar bekler diye,onun da begenicegini umdugum bur parca koyayim dedim,sayfada cesit olsun biraz.Bu son zamanlarda pek ilgilenemedim sayfamla,bu hafta bol bol posting yaparim artik :)
Sarki Gotan Project´den, Santa Maria.Eger sayfalarina daha önce bakmadiniz ise bir göz atin derim,görsel malzemeler fena degil.Tangolara böyle siyah beyaz videolar güzel gidiyor.Seyredemiyen arkadaslar icin :),isimleri önemli degil, basharfi N, videoyu anlatiyorum,simdi adam var,kadin var, dansediyor.Olay bu :D

Her zamanki gibi N-Link;


Iyi dinletiler ya da izlemeler,
T:D

5 yorum:

B5 dedi ki...

Görmemistim!! Harika :) Tesekkurler TD.. Bu sarkiyi taaa Wisconsin´lerden cok sevdigim bir arkadasim benim icin yaptigi bir CD´de göndermisti.
Her yönden -Tangoya geri dön- mesajlari aliyorum.. Yeni iyi bir okul ayarlasam hic fena olmayacak.. Cok hamlastim zaten bu aralar..
Guzel haftalaar! :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Video da bir problem varmis sanirim simdi tekrar koydum.
Tango yakisir valla,bende mi baslasam acaba :),söyle ortaligikta bir firtina gibi eseyim :)
Sen de hayranlarini kirma tekrar geri dön sahnelere ama,bekliyoruz fotograflari :)
slmlar
T:D

zynep dedi ki...

TD, sanıyorum artık viyana yerine müziklerden haber veriyorsun bizlere kihh kihhh:P, ama müzik ruhun gıdası değil mi...
Gotan ise mükemmel...
güzel 1 hafta diliyorum:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

iyiyidr iyidir, müzik ruhun gidasi :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle siyah beyaz daha çok yakışıo..soul

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin