Cumartesi, Şubat 03, 2007

Gecmisten bir alinti....

Bir sene önce bu asagidaki postingi yapmisim,aklimda son cümlesi kalmisti,hatta bundan önceki postingin sonunda yazayim diye düsünüyordum,sonra bütünlügü bozmamak icin tümünü yayinlayim dedim,biraz recylcle oldu ama olsun,hayat da tekrarlardan olusmuyor mu, insanlar hala hatalarindan ders almiyor degil mi,insanlar hatalarindan ders alsaydi zaten tarih diye bir sey olmazdi diye okumustum bir yerde.Neyse hayata dair güzel bir yazi size,aci ama gercek.

Hayat çetele tutmak değildir...

Hayat;
Seni kaç kişinin aradığı,kiminle çıktığın,çıkıyor olduğun
veya çıkacağın demek de değildir.
Kimi öptüğün,hangi sporu yaptığın,
kimlerin seni sevdiği de değildir.
Hayat, ayakkabıların,saçın,derinin rengi de değildir.
Nerede yaşadığın veya hangi okula gittiğin de değildir.
Aslında hayat; notlar,para,giysiler,
girmeyi başardığın ya da başaramadığın okullar da değildir.

Hayat;
Kimi sevdiğin ve kimi incittiğindir.
Kendin için neler hissettiğindir.
Güven ,mutluluk,şefkattir.
Arkadaşlarına destek olmak ve nefretin yerine sevgiyi koymaktır.

Hayat;
Kıskançlığı yenmek,önemsemeyi öğrenmek ve güven geliştirmektir.
Ne dediğin ve ne demek istediğindir.
İnsanların sahip olduklarını değil,kendilerini olduğu gibi görmektir.
Her şeyden önemlisi hayatı,başkalarının hayatını olumlu yönde
etkilemek için kullanmayı seçmektir.
İşte hayat bu seçimden ibarettir.

İnsanların en acizi dost edinemeyen,
ondan daha acizi ise dost kaybedendir.

Charles E.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

bazen yetmediğini görmek en üzücü olanıdır.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@anonymous
günaydin ve hosgeldin.Anonymous a cevap yazmaktansa , bir nickname ya dakisaltma bir isim kullanirsan mutlu olurum,böyle kimle konustugumu da bir sekilde unutmam :)

Kimi olaylara sahit olmak gercekten üzücü,hele bir de insanin elinden bir sey gelmiyorsa...

Sndrfknella dedi ki...

Yine çok güzel olmuış :) Hem keyifle okutuyor hem de ciddi ciddi düşündürüyorsun. Ellerine ve aklına sağlık :)

coffeé dedi ki...

ama hayatın bunlar olduğunu içselleştirebilmiş o kadar az insan var ki değil mi? (hele ben bir de kpss kursuna başladım oradaki sınıftan baya bir muzdaribim de.... )onlar içinse ortaçgil çok güzel demiş zaten:

"çoktular ama hiç yoktular"

selamlar :)

TugCe dedi ki...

basliyomuyuz damar days e? :D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrknella
Tesekkürler,demek yazilarim bir sekilde amacina ulasiyor :)

@coffeé
güzel söze ne denir,onlar da farkinda ama caktirmiyorlar iste ne yapacaksin,mutluluk ,sevgi herkesin hakki ,ama önce insanin kendisi ile barisik olmasi lazim galiba.

@Tugce
yok canim ne damar days i :P

celerone dedi ki...

TD,

geçen gün buraya bir yorum yazacağım diye canım çıktı. Bir türlü kabul olmadı yorumum. Neyse diyecektim ki, blogların en sabırlı ve yardımsever kişisi olarak arkadaş sayının hiç azalmamasına aksine hep artmasına hiç şaşmamak lazım. Lafımızı Erol Evginle bağlayalım, Aman "hep böyle kal"

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@celerone
insani digerlerinden farkli kilan cevresindekilerdir,ben buna inaniyorum.Benim cevremde de sizin gibi arkadaslarim oldugu sürece merak etme :),kolay kolay degismem.
güzel sözlerin icin ayrica tesekkürler,
böyle seyleri duymak her zaman güzel.

Ben de kendi lafimla bagliyayim ,
"Peki " :)
slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin