Cuma, Şubat 02, 2007

Friends will be friends ...

Bu haftayi nasil kapatayim diye düsünürken aklima Queen de "Friends will be friens" sarkisi geldi,sanirim dogru da bir secim oldu.Bu haftayi böyle kapatmak güzel olacak sanirim.Size güzel bir hafta sonu diliyorum,her zaman oldugu gibi sevdiklerinizle, dostlarinizla.Bu hafta sonu ben de sizin icin güzel resimler cekmeye gidecegim,umarim haftaya begenirsiniz.

slmlar,
T:D



N-LINK :)


Friends will be friends
Friends will be friends
Friends will be friends
Friends will be friends
Friends will be friends
Another red letter day
So the pound has dropped and the children are creating
The other half ran away
Taking all the cash and leaving you with the lumber
Got a pain in the chest
Doctors on strike what you need is a rest
It's not easy love, but you've got friends you can trust
Friends will be friends
When you're in need of love they give you care and attention
Friends will be friends
When you're through with life and all hope is lost
Hold out your hand 'cos friends will be friends - right till the end
Now it's a beautiful day
The postman delivered a letter from your lover
Only a 'phone call away
You tried to track him down but somebody stole his number
As a matter of fact
You're getting used to life without him in your way
It's so easy now, 'cos you got friends you can trust
Friends will be friends
When you're in need of love they give you care and attention
Friends will be friends
When you're through with life and all hope is lost
Hold out your hand 'cos friends will be friends - right till the end
It's so easy now, 'cos you got friends you can trust
Friends will be friends
When you're in need of love they give you care and attention
Friends will be friends
When you're through with life and all hope is lost
Hold out your hand 'cos right till the end - friends will be friends
Yeah yeah

4 yorum:

arzu dedi ki...

Mr. TD.
İlk commentin benden olsun bakalım...
Arkadaşlarımızın herzaman arkadaşımız olarak kalmasını diliyorum...
Neden mi çünkü çok zor kazanılıyor ama çok kolay harcanılabiliyor...:-((
özelliklede çok yakın ve uzun zamandan beri dostum olan bir insanı harcamayı düşündüğüm şu sırada bu potu okuyunca biraz daha düşün dedim kendi kendime....:-((,
Güzel fotoğraflarını bekliyoruz...

selamlar...
arzu

B5 dedi ki...

AAAAaa ne zamandir sarki söylemiyormusum! Sarkiyi bütün gün calarim artik. Senin sayfayi yine bookmark gibi kullanacagim, bir aralar öyle yapiyordum ya:)
Hele arkadaslarimin bana sadece PC ile ulasabildikleri su anda pek bir oturdu sarki.. Ben hala alisamadim böyle seylere, gercegi gibi degil, otur otur ne bu böyle!!.. hersey 2 boyut..
Neyse :)
Güzel haftasonlari TD!

dilayra dedi ki...

iyi hafta sonları TD'cim..
benim de aklıma hemen "if you lonely, you need a friend" diyen Mariah Carey geldi:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
sevgili arzu,
bir düsün tabi,sonradan yapilanlardan pismanlik duymaktan iydir.Bir insanin degerini bilmeden onu ellerinin arasindan kacirmak,ister sevgili olsun,ister arkadas,ister dost,onarilmasi en zor ,hatta onarilmayacak hatalardan malesef.Ben hala zaman zaman gecmiste böyle karsilastigim olaylar,kisiler icin hala zaman üzülüyorum acikcasi,insanlar nasil kolay hayatindan kisilerin cikmasina göz yumuyor diye,neyse biz elimizden geleni yapalim da ,dimi ama :).Senin olayi takipdeyim,bir gelisme olursa haberdar ederim.

@B5
Sevgili B5,
seninle müzik zevklerimizin, genelde :),uyusmasina seviniyorum,yakinda yine gene bol sarkili bir posting yapacagim,söyle yüzümüz gülsün.Ileride benim 3D resimlerimi de koyacagim sayfaya,iki boyuttda kalmasin diye :)

@Dilayra
Hocam hürmetler :)
senden de aldigim güzel haberler beni sevindirdi.Bir daha sefere sirf senin istediklerinden de bir posting yaparim ne olacak,feda olsun sana blogger :)
Mariah iyidir,hos kadin :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin