Perşembe, Ocak 04, 2007

You could be happy....

Haftanin sonuna geldik bile,Snow Patrol ile basladik,onunla bitirelim.


simdi Nermin diyecek,ben bunu yine seyredemedim,buyrun efendim, burdan alin :)


Sarkinin sözlerine gelince:

You could be happy and I won't know
But you weren't happy the day I watched you go

And all the things that I wished I had not said
Are played on lips 'till it's madness in my head

Is it too late to remind you how we were
But not our last days of silence, screaming, blur

Most of what I remember makes me sure
I should have stopped you from walking out the door

You could be happy, I hope you are
You made me happier than I'd been by far

Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it's all not true

Do the things that you always wanted to
Without me there to hold you back, don't think, just do

More than anything I want to see you go
Take a glorious bite out of the whole world
************************************************

Bir seneyi daha arkamizda biraktik,sevinci ile üzüntüsü ile,asklari ile,yeni dostuklariyla,hayatimiza,kalbimize girenler oldu sevindik belki,ordan cikip gidenler icin de üzüldük.Ama sanirim bu dünyada herseyin bir sebebi var diye düsünüyorum,her gerceklesen olay,her tanistiginiz insan,edindigimiz dost,sizin hayatinizin o döneminde size eslik ediyor ve onu sizinle yönlendiriyor.Umarim yeni yilda da hep beraber,güzelliklere dogru cizilmis olur rotamiz.Mutlu olmak bizim elimizde

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum,haftaya söz cok damardan konular yazmiycam :).Selene ve Soul icin planlarim var:)bu arada,bana bir mail yazarlarsa sevinirim,he he , cok gizemli gördüm kendimi adeta :)

slmlar
T:D

25 yorum:

Adsız dedi ki...

"You could be happy, I hope you are
You made me happier than I'd been by far

Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it's all not true" diyerek nasil da icimi burktu sarkinin sozleri... Iyi seneler, hüzünsüz şarkılar ve günler :)

Sndrkfnella

D-Chic dedi ki...

T:D walla görüntüyü yine ve yine göremedim ama sözler beni cııızzz etti.Hayatımıza paldır küldür girenler girmeyi bilenler oluyor ama çıkmayı neden bilmiyorlar!!??
Walla ağlatıyordun beni sabah sabah çekecem kulaklarını olmaz ki!!??
Çok güzeldi şöylee beni yakın geçmişe sürüklerdin...:=)))

TugCe dedi ki...

TD var sende birseyler bu ara:)

B5 dedi ki...

Ben bunlari yine evde radyo gibi caliyorum ama ne yalan soyleyeyim hicbirini izlemedim..

coffeé dedi ki...

şu sıralardaki halet-i ruhiyemle iyice yüzleştirdi bu şarkı... ne bileyim.. özellikle
"More than anything I want to see you go
Take a glorious bite out of the whole world " bu kısmı.. Demir Demirkan'ın Doya Doya sını çağrıştırdı.. böyle.. iyi balınız kendinize.. selamlar

Adsız dedi ki...

etki-tepki prensibini ancak bi video kadar etkisiz kılabiliorum kendimce..newton'a kafa tutmak neyime:)belki ileride:p hüzün,,ewet sewiorum;ama içim bayıldı..soul:)

Dilek's Zone! dedi ki...

Sevgili T.D; Snow Patrol'un CD'sini istiyorum haberin ola, özellikle Chasing Cars şarkısını!
Anladın sen beni, anladın:)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrkfnella
Burkdugu icin üzüldüm ama yine de güzel seyleri hatirlatti umarim.
dileklerine katilmamak mümkün degil :)

@D-chic
görüntüyü de görsen kopardin artik :),tamam tamam haftaya daha güzel seyler yazacagim.Sen üzülme yeterki,kiyamam sana :).

@Tugce
;) ,sana bir mail ile durumu izah ederim bir ara :P

@B5
yakisir,resimler önemli degil zaten,bu sarkiye kimi koysan gider,he he,ben de mi clip yapsam acaba :)

@coffeé
Anlasilan genel bir bunalma,daralma durumu var,bakalim ,bunlari da dagitmak icin birseyler yapacagiz :),olmadi cocukluk anilarimi anlatirim size,gülersiniz :)

@Soul
valla ne diyim bilemedim :)

@Dileks Zone
Anladim fistik ;)

Adsız dedi ki...

özleye özleye kavuşup, çoooook sevip, 3 yil önce ayrilmak zorunda kaldigim ve bir daha yüzünü göremedigim birtanecik sevgilimi dün gece rüyamda gördüm. Bak senin şarkin bana neler etti :) Hani insan gerçeklesmesini çok istedigi birseyi rüyasinda görünce gercek sanir ya... aynen öyle oldu.

Sevgiler,
Sndrfknella (ilk commentte adimi yanlis yazmisim, sorry)

P.S. Suzanne Vega "Caramel", ve Elvis Costello "I Want You" bu aralar en sevdiklerimden, paylasmak istedim.

pino dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
pino dedi ki...

Kahvaltı hazırlamadan önce bu şarkıyı dinlemek / izlemek hüzünlü geldi:)) Yani TD nedir bu durumlar..bak sana bir ara oynak bişeyler yollayayım ben..mesela Pink Martini'ye ne dersin..Ben şu sıralar çizim yaparken sürekli dinlemekteyim.hatta sürekli oynamaktan çizememekteyim:))
Hadi bakalım yeni bir yıla girdik..oturmaya mı geldik canım, aaaa:)))
not:üstteki commenti silen author benim:) yanlış yazmışım da...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Sndrfknella(adini copy-paste yaptim :) )
Rüyalar tatmin olmamis duygularin yansimasi derler,dogruymus.Sen benim yazin yaptigim postinglerdeki sarkilari da görmüssündür o zaman,aralarda eminim begendiklerin ya da begeneceklerin olacaktir.Saydigin sarkilarin hepsi güzel,cok da dinleme ama ;)

@Pino
Sevgili Pino,
valla bu sarkilar aslinda böyle denk geldi biraz,adamlar dizi film yapmis,sirf damardan calismislar,Doktor dizisi ya :)
Yapacagiz bir güzellik yakinda,merak etme :)
Bahsettigin http://www.youtube.com/watch?v=0Vekv0GRu_Q mu?

TugCe dedi ki...

bekliyorum maili en kisa zamanda TDcim.. bi de gercek adini bilsem fena olmucak :D onu da yazarsan sevinicem bak :)

Sndrfknella dedi ki...

Tekrar ben. Ben de blogger oldum, ama daha cooook calismam lazim coook :) Haber vermek istedim sadece.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Tugce
you got mail :)!

@Sndrfknella
Hayirli olsun,ben ziyaretimi yaptim :)

Mutfakta Zen dedi ki...

td'cigim tesekkürler yilbasi kutlaman için. umarim e-postami almissindir. geç de olsa ben de kutlamalara katilayim (türk'ün akli sonradan gelir misali, yok benim derdim baska. tekbrik/kutlama bombardimanlarindan çok hoslanmadigim için belki, belki de yeni yil basladiktan 7 gün sonra daha güzel geldiginden.. neticede hepsi birbirinin ayni?? mi ki?)
tijen

Adsız dedi ki...

selamlar :)

planları merak ettim hehe :)) mail adresini bulamadim ama ben nolcak :)

Selene

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mutfaktaZen
emailini aldim ama cevap yazmayi atladim sanirim,kusura bakma :).Yakinda görüsmek ümidi ile :)

@Selene
benim sayfanin en altina bak :)

Noni dedi ki...

Başının belası eli maşalı geri döndüüüüü hiiii hiii hiii :))))

KIKI'S DESIGN dedi ki...

T.D.cim
Zaten depresyona girdim girecem:)tam melankolik ettin beni walla:)

B5 dedi ki...

TD,iyi misin? Keyfin iyidir umarim. Ben emailindeki video isini hala kullanamadim. Fotograf kolayima geldi yine.
Venedik´e beklerim. Biraz degisiklik olur : )

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@noni
Hos geldin :)
Keske basimindaki tüm belalar senin gibi olsa :D

@kiki
kizlar yapmayin,iki sarkiya teslim olmayin hemen bakiyim ,aaa :)

@B5
vini-vidi-TD

D-Chic dedi ki...

T:D sana nooldu ki...???

eylem dedi ki...

Hepimiz için güzel bir sene olsun!
Blogun da 2007 de en az 2006 kadar renkli olsun..2006 da yazılarını okumak son derece keyifli idi.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D-chic
yok bi si :)

@eylem
tekrar hosgeldin eylem,güzel dilegin icinde ayrica sagol,size laik olmaya calisacagim :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin